Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Prøvde 20 jeans minst!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 16:11   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøvde 20 jeans minst!

Nå er jeg ganske frustrert. I går prøvde jeg massevis av jeans. Fant ingen jeg kunne bruke. Enten var livet for kort, eller for høyt. Enten var lommene for lave eller for høyt oppe. Enten var lommene for store eller for små. Var den ok ellers pressa den rumpa flat! Flatrykt rumpe er ikke fint! Jeg har litt rumpe og den er jeg faktisk litt stolt av.
Jeg fant to kjempefine. Den ene var ei Fornania og den andre ei Diesel. De var perfekte på alle måter unntatt i vidden. De var altfor vide i lårene.

Er det noen som vet om noen fine modeller som er litt nedenfor navelen. Ikke altfor lave lommer og ikke helt høye heller. Ikke bittesmå lommer og ikke veldig stor heller. Ei bukse som sitter fint på om man har litt rumpe.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:07   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Er veldig få bukser som sitter fint med en gang da. Må liksom gåes litt inn.. hehe. Jeg pleier velge den som er minst ille!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:19   #3
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Kjenner meg igjen Jeg har funnet en Lee bukse som jeg er kjempe fornøyd med Mener den heter Marion

  Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:41   #4
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Jeg også sliter med å finne bukser som er fine på.
Kanskje jeg har litt rar smak

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 18:46   #5
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er veldig få bukser som sitter fint med en gang da. Må liksom gåes litt inn.. hehe.

Kjøpte en bukse for en stund siden som satt perfekt,
no er den desverre ikke det lenger, men jeg sier til meg selv at det er fordi jeg har slanket meg ikke at buksen har strukket seg

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 23:13   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Kjøpte en bukse for en stund siden som satt perfekt,
no er den desverre ikke det lenger, men jeg sier til meg selv at det er fordi jeg har slanket meg ikke at buksen har strukket seg

Jeg pleier å skryte Gant-bukser opp i himlen p.g.a. passformen men det er rigtig at mine 2 Gant jeansbukser har tøyet seg vel nok mye (og det er ikke meg som har slanket meg). Må kjøpe dem et nummer mindre neste gang !

Det, som jeg liker så godt ved Gant (og Sass and Bide) er, at de kan sitte pænt stramt uten at de lager "love handles" av sideflesket, og at de holder seg pent oppe uten belte.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 14:29   #7
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg pleier å skryte Gant-bukser opp i himlen p.g.a. passformen men det er rigtig at mine 2 Gant jeansbukser har tøyet seg vel nok mye (og det er ikke meg som har slanket meg). Må kjøpe dem et nummer mindre neste gang !

Det, som jeg liker så godt ved Gant (og Sass and Bide) er, at de kan sitte pænt stramt uten at de lager "love handles" av sideflesket, og at de holder seg pent oppe uten belte.

Takk for tips Verdt å sjekke ut!!!

  Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 14:55   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det, som jeg liker så godt ved Gant (og Sass and Bide) er, at de kan sitte pænt stramt uten at de lager "love handles" av sideflesket, og at de holder seg pent oppe uten belte.

Gant bukser ja, det har jeg hatt en gang i tiden, kanskje jeg skal prøve det igjen.
Takk for tipset

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:40   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Nå er jeg ganske frustrert. I går prøvde jeg massevis av jeans. Fant ingen jeg kunne bruke. Enten var livet for kort, eller for høyt. Enten var lommene for lave eller for høyt oppe. Enten var lommene for store eller for små. Var den ok ellers pressa den rumpa flat! Flatrykt rumpe er ikke fint! Jeg har litt rumpe og den er jeg faktisk litt stolt av.
Jeg fant to kjempefine. Den ene var ei Fornania og den andre ei Diesel. De var perfekte på alle måter unntatt i vidden. De var altfor vide i lårene.

Er det noen som vet om noen fine modeller som er litt nedenfor navelen. Ikke altfor lave lommer og ikke helt høye heller. Ikke bittesmå lommer og ikke veldig stor heller. Ei bukse som sitter fint på om man har litt rumpe.


Hva heter de du likte? Da er det lettere å nevne noen andre du kan like

Om de er alt for vide i bena, er det et tips å få noen til å sy de inn. Det gjør en venninne av meg med mine om de slenger rundt bena

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:47   #10
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Hva heter de du likte? Da er det lettere å nevne noen andre du kan like

Om de er alt for vide i bena, er det et tips å få noen til å sy de inn. Det gjør en venninne av meg med mine om de slenger rundt bena

Det var ei Fornania og ei diesel som var fine men for vide i lårene. De kan jo syes inn. Men det hadde jo vært fint om man fant ei som ikke trengte innsying.

Flere av de jeg syntes var ok bak delte magen min i 2. Den er jo litt myk etter 3 barn, så det tøt ut over linningen. Gikk jeg opp en str ble den altfor vid igjen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 17:44   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det var ei Fornania og ei diesel som var fine men for vide i lårene. De kan jo syes inn. Men det hadde jo vært fint om man fant ei som ikke trengte innsying.

.

Akkurat det problemet er det mange som har, bruk evt en stram singlet med litt lengde på, samt noe løst over, så skjules det. Bruk belter på buksene for å få fokuset dit istedetfor på magen.
Evt kjøp jeans med noe høyere lov, feks Lee Marion

Lykke til!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 20:35   #12
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Akkurat det problemet er det mange som har, bruk evt en stram singlet med litt lengde på, samt noe løst over, så skjules det. Bruk belter på buksene for å få fokuset dit istedetfor på magen.
Evt kjøp jeans med noe høyere lov, feks Lee Marion

Lykke til!

Lee Marion har jeg prøvd. Jeg tror den var passelig men kledde meg ikke. Husker ikke hva som var galt. Den var ikke riktig iallefall.

Det er ikke fint når det tyter ut. Ubehagelig er det og veldig vanskelig å skjule.
Er fortsatt på jakt. Har prøvd 4 til, men de var feil.
Jeg er vanskelig jeg vet. Jeg har begynt å se på hva andre har på seg. Folk bruker utrolig mange ukledelige bukser.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 20:51   #13
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prøvde 20 jeans minst!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det er ikke fint når det tyter ut

helt enig,
kompromiet jeg har inngått er å finne en bukse med høyere liv, og skjule det med en topp. I steden for å prøve s skjule valkene

Lykke til på bukse jakten

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no