Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Outlander

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-17, 09:55   #141
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Outlander

Jeg elsker serien. Jeg lever meg så inn i den og bare ER Claire innimellom. Caitriona Balfe spiller så bra! Mandagens episode var fantastisk, tårene bare trillet på slutten der...

Jeg er veldig glad i Skottland og skotsk historie, da - synes jeg får en del av det her. Mer i bøkene, selvfølgelig men serien leverer også. Synes jeg.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 11-10-17, 15:24   #142
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Pelle - jeg ville gitt den 2-3 episoder. Jeg elsker serien, men den er ikke alltid like drivende.

Og så er det skikkelig kult med en så sterk kvinnelig hovedperson.

Gammel 11-10-17, 16:31   #143
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt avPelle har mye å være stolt av
Standard

Vi snakker altså om serien som begynner med en sykepleierdame under krigen, som skal ta inn på motell med kjæresten når det blir fred?

Gammel 11-10-17, 20:22   #144
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ja, Pelle. Jeg er ikke sånn superbegeistret selv. Har sett to sesonger og den er av og til spennende og av og til langtekkelig.

Gammel 11-10-17, 21:11   #145
Karamell
I opptrening

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vi så 5 episoder i går, de som ligger ut. Men. Fra episode 4 til 5 var det noe som manglet? Flere som har sett? I den oppsummeringen i episode 5, var det med ting som ikke ble vist i episode 4. Og det var et hopp i historien da vi så episode 5. Vi henger jo med. Men lurer på om det er en episode som mangler, noe de gjorde for å spare tid, eller hva det var?

Nei, det er sånn. Men du må huske tilbake en sesong der Brianna og moren treffer han Roger i Inverness i sesong 2.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 21:11   #146
Karamell
I opptrening

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtid
Standard

Men nå er det 2 uker til neste episode, pga sendestopp en uke i USA.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-17, 21:46   #147
Anne C
Yoganista

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvre Romerike
Anne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ikke sett episode 5 før i dag, og den likte jeg.

Gammel 16-10-17, 13:20   #148
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 118
Kaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de flesteKaija er kulere enn de fleste
Standard

Endelig fant jeg ut at vi også har Viaplay, så nå har jeg slukt 5 episoder av ses.3 på rappen. Jeg koser meg stort, og må visdt huske å lese meg videre i boka også, mens jeg venter den elstra uka på neste episode. Liker å være i forkant.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.