Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-19, 11:29   #81
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grufftråden #3

Gruffer over dumme meg som klarte å gli på glatta og kjeder jo ræva av meg nå på 3.uka.
Og så fikk jeg grini meg til å få av gipsen på tirsdag. Har fått sånn gåsak - walker ortose - men jeg vet ikke helt om det var så lurt. Ville egentlig ha skinne men det fikk jeg ihvertfall ikke. Det er alt for spinkelt og særlig ute på dette føret..
Måtte snakke med en overlege og han var veldig i tvil om å ta av gipsen så tidlig men jeg var nok svært overbevisende.
Eldstemann sier at jeg er på god vei til å bli Ironman. haha.

Jeg sov helt ræva av å ha på gips og nå sover jeg jo like dårlig for nå er det INGEN støtte og jeg er nok livredd for at det skal gjøre vondt i den så jeg våkner ørtogfjørti ganger. Har hatt hodepine siden så jeg spenner meg nok hele tiden. Men sånn er det når man skal ha vilja si.
Går fremover da og jeg kan tråkke ned litt. Men kjenner det jo på kvelden og natta. Det går jo fremover.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 13:30   #82
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grufftråden #3

I lands grump.
Vi kjøpte sommerens flybilletter i fjor høst. Sist uke sendte SAS mail uten innledning eller forklaring på hvorfor vårt direktefly hjem er kansellert, og at vi har nye billetter med mellomlanding neste dag, uten prisreduksjon for å ha byttet oss til en mye rimeligere hjemreise. Jeg kansellerte.

Endret reisemål, sparte 5000,-, fine flytider. Men i dag kom mail, riktignok med beklagelse, retur med ankomst Gardermoen midnatt. .

Gina,
Jeg kjøpte myk elastisk støtte på apotek til bruk om natten. Og gikk en vinter i joggesko halvt åpen med ortosen oppi. God bedring.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 13:58   #83
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grufftråden #3

Dritlei av elveblest som ikkje gjer seg. Vondt er det og. Generelt lei av å vera sjuk.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 24-01-19, 14:14   #84
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grufftråden #3

Vondt. Jeg har vondt i hele kroppen, hele tiden. Føler meg som en middels kvikk 80-åring.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 28-01-19, 08:46   #85
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grufftråden #3

Folk som oser tøymyknerlukt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 13:22   #86
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Folk som har tilgang til felles epost og videresender fjorten dager gamle eposter uten å se pilsymbolet som indikerer at disse er videresendt eller sjekker sendt-mappa som ville vist det. Jaja, godt de hadde tenkt å rydde da.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 14:34   #87
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Folk som har tilgang til felles epost og videresender fjorten dager gamle eposter uten å se pilsymbolet som indikerer at disse er videresendt eller sjekker sendt-mappa som ville vist det. Jaja, godt de hadde tenkt å rydde da.

Jeg skjønner frustrasjonen.

Tips: Bruk kategorier og ha navnene på de som har tilgang til fellesmailen som kategorier og marker med kategori så snart noen har tatt casen. I Outlook, klikk på Visning og Vis som diskusjoner så at man lett ser at noen har svart.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 15:18   #88
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Grufftråden #3

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Folk som oser tøymyknerlukt.

Enig - grusomt!

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 17:24   #89
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Flyvertinner som har tømt en halv flaske med parfyme over seg.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 18:30   #90
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Hater snø og kø. I den rekkefølgen.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 08:41   #91
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Høyrearmen. Som fortsatt er tilnærmet ubrukelig.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 08:55   #92
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Folk. Som i sin iver etter å dele ting med andre, ikke gjør en vurdering av mottakers sårbarhet når man sprer videre en versjon av sannheten som ikke har med seg hele bildet. Det hjelper faktisk INGEN.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 09:07   #93
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

To 5. klasse FAU som jeg har 17. Mai ansvaret med. Virker som om de kun ser frem til heder, ære og champagne. Men dette er faktisk jobb, som det må settes av tid til. Og ikke minst, svare på mail.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 09:09   #94
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Kroppen som ikke blir bedre...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 10:16   #95
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Hallux Valgus. Plutselig har den bestemt seg for å gjøre vondt også. Har hatt det i årevis uten plager (annet enn at jeg må ha litt breiere sko), men nå verker det som besatt bare jeg ser litt hardt på den.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 10:31   #96
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Au Fersken, sånn har jeg også. Min har oppført seg pent i det siste, men hver gang jeg sjanser på fine sko med høye heler angrer jeg i ukesvis etterpå. Kjipe greier.

Har du vurdert operasjon? Jeg har slått det fra meg siden det ikke er noen garantier, og jeg har ikke tid til å humpe rundt på krykker i ukesvis, men jeg kjenner flere som har fått gode resultater (og noen som det ikke hjalp for i det hele tatt).

Neket er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 12:50   #97
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Jeg har ikke nevnt den for legen en gang siden jeg ikke har vært plaget. Men må nok ta en tur til legen og høre hva som kan gjøres.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 30-01-19, 08:27   #98
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Når alt man strikket hele kvelden, og var så fornøyd med, viser seg å være feil og må rekkes opp.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 30-01-19, 09:10   #99
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Astma som nekter å være grei. Bah.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 31-01-19, 09:05   #100
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Eksemet til sønnen som har galoppert i det siste, selvsagt ETTER oppfølgingstime hos barnelege. Heldigvis fikk vi hastetime i går, men da tror jeg det verste allerede var i ferd med å snu. Men vi fikk nye, sterkere steroider og resept på annen kløestillende, så forhåpentligvis vil det hjelpe litt.

Hovedgruffet mitt er at det er MYE mer utfordrende å flytte fra en enebolig til en annen med to barn, enn det i sin tid var å flytte fra rekkehus til enebolig med toåring. Ungene. Har. Så. Mange. Ting.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 31-01-19 kl 09:11.
Nera er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no