Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-19, 08:05   #81
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Denne prosessen er morsom. Før vi var på visning var vi veldig avstandsforelska og enige om at vi antagelig skulle "makse" og by alt vi har i budrunden. Etter visning kommer vi ikke til å by engang. Uten at vi kan sette fingeren på noe spesielt egentlig, det bare føltes ikke riktig. Jeg innså at om vi hadde bydd, hadde jeg innerst inne håpet at vi tapte.

Mannen likte denne også bedre enn meg. Vi var veldig sikre før denne prosessen på at det kom til å være meg som forelsket meg i alt og han som hadde beina på bakken. Viser seg at det er helt omvendt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 08:46   #82
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Det kan være stor forskjell på hvordan leiligheter fremstår i prospektet kontra i virkeligheten. Men det er greit å gå på visninger i ulike borettslag og se ulike planløsninger osv, og notere seg hvor man ikke vil bo eller hvor man vil følge ekstra nøye med om det kommer noe til salgs.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 09:11   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Jeg tenker at den leiligheten på Stovner var ganske overmøblert. At den kunne vært finere med færre og mindre ruvende møbler.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 09:28   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Denne prosessen er morsom. Før vi var på visning var vi veldig avstandsforelska og enige om at vi antagelig skulle "makse" og by alt vi har i budrunden. Etter visning kommer vi ikke til å by engang. Uten at vi kan sette fingeren på noe spesielt egentlig, det bare føltes ikke riktig. Jeg innså at om vi hadde bydd, hadde jeg innerst inne håpet at vi tapte.

Mannen likte denne også bedre enn meg. Vi var veldig sikre før denne prosessen på at det kom til å være meg som forelsket meg i alt og han som hadde beina på bakken. Viser seg at det er helt omvendt.

Det er rart det der. Noen ting merker man bare er "feil" for en uten at man helt greier å sette fingeren på det. Høvdingen himlet meg øynene over meg som påsto at en leilighet var umulig å bo i fordi den var for langt vest, mens en som lå 10 meter lenger øst ikke var det. Men det VAR noe med en slags imaginær grense som vi da på de ti meterne hadde tråkket over, og leiligheten lå ikke lenger i et område innenfor vårt naturlige tråkk.

En annen var helt fantastisk (en arkitekt og en møbelsnekker som hadde bodd der), den var høyt oppe, lys og fin, i et strøk vi liker, men så var det noe med hvordan rommene var inndelt, som rett og slett føltes rart på kroppen.

Også var det selvfølgelig alle loftsleilighetene med skråtak jeg forelsket meg helt i og oppfattet som store og luftige, mens Høvdingen syns de var trange og små. Han er jo 25 cm høyere enn meg så de var jo faktisk en del kvadratmeter mindre for ham.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 09:45   #85
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tenker at den leiligheten på Stovner var ganske overmøblert. At den kunne vært finere med færre og mindre ruvende møbler.

Antagelig. Men det var i hovedsak de minste soverommene som føltes helt feil for meg. Jeg klarte ikke å tenke at dette var et bra sted for 8-åringen å bli en 16-åring.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 09:46   #86
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Antagelig. Men det var i hovedsak de minste soverommene som føltes helt feil for meg. Jeg klarte ikke å tenke at dette var et bra sted for 8-åringen å bli en 16-åring.

Dere må jo ikke bo der så lenge? Det går an å finne noe som passer for nå og en tid fremover og så flytte senere når han er ungdom.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 09:49   #87
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dere må jo ikke bo der så lenge? Det går an å finne noe som passer for nå og en tid fremover og så flytte senere når han er ungdom.

Det er dyrt å bytte bolig. Bare meglerhonorar blir jo fort 100.000. Og så er det jo skikkelig pes å flytte. Jeg hadde aldri i verden kjøpt noe som kun fungerte midlertidig hvis jeg hadde muligheten til å flytte til noe jeg kunne bli i lenge. Så kan man jo ombestemme seg og flytte likevel, men man må ikke.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 09:51   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Nei, dette er jo tredje leiligheten dere ser på. Jeg tenker det er smart å se på fler, og i den prosessen skjønner man etterhvert hva man føler man kan kompromisse på. Syns også det er lurt å se på noe man tenker at kan være et hjem en lang periode, om man har råd til det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 09:57   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.393
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Jeg syns at det er veldig lurt å tenke langsiktig om dere har planer om å bo der lenge. At dere tenker på hva som er behover om 8 år er lurt. Jeg tror at det er mange som ikke gjør det. Vi har flere venner som har bygget hus når de hadde barn som var i barnehagealder og hele huset er tilpasset barn i den alderen. De har ikke tenkt på behovene når de får eldre barn i huset.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:26   #90
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dere må jo ikke bo der så lenge? Det går an å finne noe som passer for nå og en tid fremover og så flytte senere når han er ungdom.

Nei, det er ikke aktuelt for oss om vi ikke må. Flytting er dritdyrt, og vi risikerer et mer usikkert boligmarked fremover. Pluss at det er en enorm mental påkjenning, og vi merker det på 8-åringen også. Han er usikker på hvor vi skal bo, hvilken skole han skal gå på, hvor langt det blir til pappa og om han fortsatt kan være venn med de han er venn med nå. Disse tingene er sikkert lettere når han er 16 enn 8, men likevel. Han er en litt sart type, og det er ikke et alternativ å planlegge for noe som kommer til å gi ham usikkerhet og stress i noe som garantert kommer til å bli en vanskelig tid for ham uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:30   #91
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, det er ikke aktuelt for oss om vi ikke må. Flytting er dritdyrt, og vi risikerer et mer usikkert boligmarked fremover. Pluss at det er en enorm mental påkjenning, og vi merker det på 8-åringen også. Han er usikker på hvor vi skal bo, hvilken skole han skal gå på, hvor langt det blir til pappa og om han fortsatt kan være venn med de han er venn med nå. Disse tingene er sikkert lettere når han er 16 enn 8, men likevel. Han er en litt sart type, og det er ikke et alternativ å planlegge for noe som kommer til å gi ham usikkerhet og stress i noe som garantert kommer til å bli en vanskelig tid for ham uansett.

Joda, ser helt klart den. Kikker jo selv etter noe og området bestemmes mye ut fra barnas krets og skolekrets. Det har vært mange perfekte ting, men som er uaktuelle pga bytte av skole.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:31   #92
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Antagelig. Men det var i hovedsak de minste soverommene som føltes helt feil for meg. Jeg klarte ikke å tenke at dette var et bra sted for 8-åringen å bli en 16-åring.

Den skjønner jeg godt. Men det er en utfordring å finne noe som er stort nok til større barn, for de trenger overraskende mye mer plass. Og da blir det fort dyrere enn man egentlig har råd til.

Vi har løst det ved å flytte hvert 5. år, men det er IKKE noe jeg anbefaler. Det er veldig dyrt og ikke minst slitsomt. Nå håper vi virkelig at vi har en bolig vi kan ha lenger enn det (men jeg skal vel være ærlig på at selv etter et halvt år i suburbia så lengter jeg tilbake til byen og har ikke sluttet å lese boligannonser ).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:34   #93
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

8-åringen har hatt 7 adresser så langt i livet, så jeg synes han fortjener stabilitet. Det er jo også mye av poenget med å kjøpe bolig fremfor å fortsette å leie.

Også må jeg innrømme at det ikke er noe alternativ for meg heller. Jeg synes dette er veldig slitsomt mentalt og jeg virkelig hater det.

Hvor er det egentlig dere har flyttet til Tjorven?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:46   #94
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Mortensrudbanen går mye fortere enn Vestlibanen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:46   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Veldig lurt å tenke langsiktig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:48   #96
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mortensrudbanen går mye fortere enn Vestlibanen.

Det er ett minutt raskere fra Mortensrud enn fra Vestli.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:56   #97
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ett minutt raskere fra Mortensrud enn fra Vestli.

Men fra Mortensrud går alle avganger direkte til sentrum, mens fra Vestli kjører annenhver via Løren/Storo før de ankommer sentrum.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 10:58   #98
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ett minutt raskere fra Mortensrud enn fra Vestli.

Ett minutt er ikke småtteri!


(Jeg ville vel egentlig anbefalt Holmlia ( ) og tog. Selv om de 25 minuttene om morran på kollektivtrafikk egentlig er ganske digge.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 11:03   #99
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Det er FIRE minutter!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-19, 11:04   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men fra Mortensrud går alle avganger direkte til sentrum, mens fra Vestli kjører annenhver via Løren/Storo før de ankommer sentrum.

Aha, det har begynt med de greiene der nå ja.

Jeg har jo et veldig nostalgisk forhold til femmern til Vestli, det var t-banen over alle t-baner i Oslos graffitimiljø på nittitallet.

Også kjenner jeg godt til mange av stedene langs den og syns de er veldig koselige. Men det er egentlig veldig koselige steder langs alle t-banelinjene. Jeg liker Lindeberg, Lambertseter og mange andre steder godt også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no