Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker du sushi?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du sushi?
Nei, æsj! 32 14,16%
Tja, en bit eller to til nøds, men det er ingen høydare 28 12,39%
Ja! Kjempegodt! 130 57,52%
Det er godt, men ikke som et fullt måltid, det blir too much 19 8,41%
Sushi er festmat! 57 25,22%
Sushi er IKKE festmat! 27 11,95%
Jeg har aldri smakt sushi. 10 4,42%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-19, 18:49   #81
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Når jeg spiser sushi så vil jeg bare spise sushi og ikke vårruller og kjøtt og eggerøre, så jeg ville ikke servert det som en del av en buffet med helt andre typer mat.

Slik tenker jeg også. Jeg er ikke så glad i buffetmat nettopp fordi det fort blir litt hummer og kanari. I hvert fall på min tallerken, jeg er tydeligvis ikke så god på å plukke fra fatene, og synes det fort blir udelikat når jeg har en kjøttbolle, et satayspyd og en sushibit på fatet mitt. Da smaker alt litt rart.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 18:58   #82
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg forstår av svarene her at folk har litt ulike erfaringer med sushi, og tenker at det kanskje henger sammen med hva slags type sushi man har fått servert? Dette er fra min favorittrestaurant, og jeg synes et slik fat er skikkelig fest, jeg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 18:59   #83
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg elsker sushi. Både fra restaurant og hjemmelaget (makiruller). Men er muligens litt kjedelig, siden jeg bare spiser laks og scampivarianter.
Sushi kan fint være festmat, kommer helt an på oppdekking/servering og garnityr. Men jeg hadde ikke servert bare sushi i et selskap uten å presisere at det var det som var maten. Jeg kjenner veldig mange, både venner og familie, som virkelig ikke klarer å spise rå fisk, og som syns eddikris og sjøgress smaker pyton.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 19:24   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg forstår av svarene her at folk har litt ulike erfaringer med sushi, og tenker at det kanskje henger sammen med hva slags type sushi man har fått servert? Dette er fra min favorittrestaurant, og jeg synes et slik fat er skikkelig fest, jeg.

Det er vel alltid litt vanskelig å forstå at andre ikke liker noe en selv synes er så utrolig godt, og det er lett å tenke at vedkommemde bare må ha vært uheldig og fått servert noe som ikke var helt bra. Men det er faktisk fullt mulig at folk rett og slett ikke liker det, selv ikke de delikate og svært profesjonelt tilberedte festvariantene. På samme måte som det er vanskelig for mange som ikke liker det å forestille seg at andre spiser det fordi de virkelig synes det er godt, helt på ordentlig. De mener at folk bare later som, for å være trendy (har hørt den varianten og).

Det trenger verken være feil type sushi eller en "kulturgreie". Bare smak og behag.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-05-19 kl 19:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 19:32   #85
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sushi?

Både jeg, mannen og 9-åringen blir lykkelige av sushi. Og det funker helt fint til fest, men jeg ville nok hatt en annen rett som alternativ.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 19:39   #86
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er vel alltid litt vanskelig å forstå at andre ikke liker noe en selv synes er så utrolig godt, og det er lett å tenke at vedkommemde bare må ha vært uheldig og fått servert noe som ikke var helt bra. Men det er faktisk fullt mulig at folk rett og slett ikke liker det, selv ikke de delikate og svært profesjonelt tilberedte festvariantene. På samme måte som det er vanskelig for mange som ikke liker det å forestille seg at andre spiser det fordi de virkelig synes det er godt, helt på ordentlig. De hevder at folk bare later som, for å være trendy (har hørt den varianten og).

Så det trenger verken være feil type sushi eller en "kulturgreie". Bare smak og behag.

Ja, guri, jeg mente ikke at det var feil å ikke like sushi! Jeg tenkte på noen beskrivelser som kom, om litt ensformig sushiservering. Og det er jo stor forskjell på kjøpebrett med sushi på den ene siden av skalaen, til fancy omakasestyle på den andre.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 19:40   #87
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg liker godt sushi, men ville nok hatt det som en del av buffet dersom jeg skulle hatt set i selskap. Det er mer festmat over sushi enn sodd, mener jeg da. :ikketrønder, bosattitrøndelag:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 19:54   #88
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du sushi?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg forstår av svarene her at folk har litt ulike erfaringer med sushi, og tenker at det kanskje henger sammen med hva slags type sushi man har fått servert? Dette er fra min favorittrestaurant, og jeg synes et slik fat er skikkelig fest, jeg.

Åh, det så godt ut! Nå fikk jeg lyst på sushi.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 20:12   #89
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

"Kan ta en bit eller to, men det er ingen høydare".

Foretrekker et knekkebrød med hvitost og paprika foran sushi.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 20:51   #90
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sushi?

Elsker sushi, får det gjerne som fest mat, og som del at et koldtbord tenker jeg det helt supert. Bare sushi som mat funker om man kjenner sitt publikum.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 21:23   #91
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg synes ikke sushi er så veldig digg. Synes det er kjedelig og ikke noe jeg velger selv. Kan spise det hvis f.eks vi er ute flere sammen og de andre har veldig lyst på sushi, spiser det også hvis jeg får det servert i selskap, synes det er helt innafor som selskapsmat.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-19, 22:21   #92
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sushi?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg synes ikke sushi er så veldig digg. Synes det er kjedelig og ikke noe jeg velger selv. Kan spise det hvis f.eks vi er ute flere sammen og de andre har veldig lyst på sushi, spiser det også hvis jeg får det servert i selskap, synes det er helt innafor som selskapsmat.

Akkurat sånn er mitt forhold til sushi.

Jeg er også en som helst vil ha varm mat i løpet av en dag. Jeg blir på en måte mer mett av det.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 09:21   #93
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg liker det, men det er ikke førstevalget når jeg skal ut å spise. Jeg liker godt en restaurant i Danmark der det er buffet og man kan velge selv mellom flere retter, deriblant sushi.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 09:27   #94
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg spiser det ikke, mulig mannen hadde spist noe, men da som eneste i vår familie på fem.

Om det er festmat, tja, det kan det sikkert være, men BARE det da skal en kjenne gjestene godt nok til å vite at de faktisk spiser det, jeg synes ikke "kan spise seg mett på kaker etterpå" er en god løsning, men det kommer jo også av at jeg er vant til pause mellom mat og kake, så reelt ville da familien gått uten mat fra frokost til i 16-tiden og det er ikke helt gunstig for humøret som følger med lavt blodsukker hos mine unger (og meg, men jeg kan i større grad styre meg, av og til...)

JEg bhadde definitivt ikke servert det i konfirmasjon, dersom en av ungene vokser opp til å like det så godt så kunne det vært et av flere alternativ, men vi serverer trolig et relativt tradisjonelt koldtbord, hvor det absolutt er meningen å ha "noe konfirmanten synes er ekstra godt og har lyst på". Men i tillegg til at det skal tas hensyn til et par allergikere og en veganer, så skal det også være mat alle liker. Derved utgår sushi med høye kneløft hos oss.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 09:42   #95
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg tenker at om man skal servere sushi, så bør man være helt sikker på at alle liker/tåler det. Jeg er rimelig sikker på at det egentlig ikke er så mange som vet at jeg ikke tåler skalldyr, for det er jo ikke noe jeg snakker om i tide og utide. Om jeg blir bedt på rekekveld så ville jeg informert om det, men jeg er ikke sikker på at jeg hadde tenkt på å informere om det dersom jeg ble bedt på middag, for jeg glemmer det jo selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 11:06   #96
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du sushi?

Ja, det blir nesten som når man inviterer på lutefisk, bacalao eller smalahove. (Nei, sushi er kanskje ikke like sært, men hvis man ikke liker det, så har man jo et problem hvis man hadde regnet med å spise.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:00   #97
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du sushi?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg forstår av svarene her at folk har litt ulike erfaringer med sushi, og tenker at det kanskje henger sammen med hva slags type sushi man har fått servert? Dette er fra min favorittrestaurant, og jeg synes et slik fat er skikkelig fest, jeg.

Har en nabo med dårlig tid og god råd som kjøper sashimi fra samme sted til foreldrefester og avslutninger, veldig populært og lekkert.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 12:00   #98
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.777
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sushi?

Bestiller aldri sushi frivillig til meg selv, men kan pliktspise noen biter hvis det står på bordet. Med mindre det er de med store fiskebiter, det greier jeg ikke å få ned, og det er veldig ubehagelig.

Synes det er litt kjedelige smaker, for min egen del. Selv om jeg liker ingefær.

Til fest hadde jeg satt pris på å vite om det på forhånd hvis det kun var sushi, sånn at jeg ikke har beregnet full middag.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 15:42   #99
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du sushi?

Jeg liker (god) sushi veldig godt, og spiser det gjerne i relativt festlig lag, med da bare med mennesker som også elsker det.

Det kan godt være en del av et buffetbord, syns jeg. Men ikke som eneste rett til et større selskap, til det er det for mange som syns det er direkte ufyselig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 15:52   #100
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du sushi?

Nei, jeg spiser ikke fisk.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no