Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktet

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-11, 12:27   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktet

Er Elisabeth Arden 8hour cream løsningen?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 12:57   #2
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktet

vVlle jeg nok prøvd ja. Eller så er jeg veldig fan av å spørre på apoteket om prøvetuber når det gjelder slikt "smått", så jeg kan prøve meg frem uten å blakke meg på en krem som ikke funker....

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 08:03   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktet

Arona gir godt råd, hør på apoteket eller event et parfymeri. Lurt med prøver, så slipper man å kaste 100-lappene ut vinduet.

Tror jeg ville prøvt en fuktighetsgivende maske event også.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 08:50   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktet

Jeg har for tiden ekstremt tørr hud i panna. Jeg har forsøkt 8hour cream, men det ser ikke ut til å hjelpe. Nå er jeg over på ungenes a-creme.

Å be om tester var lurt, for dette ser ut til å være svært gjenstridig og det må nok forsøkes en del før jeg ser noen bedring.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 11:36   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Krem til tørre flekker/ svært tørr hud i ansiktet

Jeg synes ikke at 8-hour cream hjelper mot noe, for meg da. Jeg har de siste par årene hatt små, tørre eksemflekker i ansiktet og har prøvd og prøvd og prøvd for å finne noe som tar det bort. I dag er de blitt bedre og jeg tror det har sammenheng med at jeg har brukt en maske fra Decleor som heter Hydra Floral, det står at man skal bruke den i 10-15 minutter et par ganger i uken. Jeg bruker den som nattkrem et par ganger i uken og synes at huden blir veldig bra da. Decleor bruker kun vegetabilske oljer etc i sine produkter (ikke noe mineraloljer, parabener etc.) I tillegg bruker jeg origins produkter til daglig, de er også uten mineraloljer etc. Synes at huden blir bedre av dette enn "vanlige" merker, men det blir jo veldig subjektivt da....

http://www.feelunique.com/p/Decleor-...sing-Mask-50ml

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no