Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintervotter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-13, 21:12   #1
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vintervotter

Ja, hva er populært på FP denne sesongen?

Her i nord nærmer vintersesongen seg med stormskritt. Jeg lurer litt på hva jeg skal velge til en 6-åring uten særlig kontroll på sakene sine. Skulle gjerne hatt tips til votter som funker godt, men ikke koster en formue. Litt bedritent om han mister votter til 300,- første uka han bruker dem, liksom. 3-åringen går i barnehagen enda og der har de voksne god kontroll på votter og slikt, så lenge de er godt merket.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:22   #2
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Vintervotter

Min sønn likte godt HM hansker han fikk i julegave i fjor. Han er ti år da. De koster sikkert ikke en formue? Jeg har tenkt til å prøve ut Kappahl sine til han i år, om han trenger nye. Når de ellers er så flinke på utetøy håper jeg de har overført noe av det til vottene/hanskene også. Barnehagegutten får både vintervotter fra POP i morgen, om de har kommet i butikken, og et par skallvotter. Veldig god passform synes jeg.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:27   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintervotter

I fjor fikk eldste som da gikk i 2. klasse hansker fra Name it. De ønsker hun seg i år igjen (ble utslitt, godt brukt) for de likte hun så godt. Vi har og vært fornøyde med H&M til skolebruk. Kommer ikke til å kjøpe dyre votter heretter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:31   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintervotter

Jeg bestiller nok fra nettbutikk i Danmark igjen , vi har vært svært fornøyde med de vottene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:33   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintervotter

Heller 10 fra Rema enn 1 fra Reima, er mottoet mitt for skolebarna.
Nei, altså, det går mest i HM.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:45   #6
Verdande
Melkeku
 
Verdande sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 288
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Sv: Vintervotter

Femåringen min har brukt corduravotter til en slikk og ingenting herfra de siste vintrene.

__________________
Well-behaved women rarely make history.
2008 2011 2014
Verdande er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:51   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vintervotter

Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.

Femåringen min har brukt corduravotter til en slikk og ingenting herfra de siste vintrene.

Disse har jenta også brukt, og vært veldig fornøyde. De med ullfor er varme.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:58   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintervotter

Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.

Femåringen min har brukt corduravotter til en slikk og ingenting herfra de siste vintrene.

Det er der jeg også har kjøpt fra, nå hr de ta 3 betal for 2 tilbud også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 22:08   #9
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintervotter

Vi har stort sett alltid brukt Reima, som alltid er gode, varme og vanntette. I år har vi imidlertid gått for Vossatassar, uten annen grunn enn at de er billigere og jeg har hørt mye positivt om dem og vil se om jeg kan slippe unna med rimeligere votter framover.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 22:20   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintervotter

Yngste skal ha arvede POP votter samt et par nye Hestra som kanskje endelig passer. Han har hatt H&M sine de siste årene, godt fornøyd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 22:53   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintervotter

De beste vottene sønnemannen har hatt er et par fra Isbjørn. Det er de eneste vottene som faktisk har holdt all kulde, bløtsnø og regn ut. Men om man har høyt forbruk av votter er de kanskje ikke egnet. Jeg synes å huske de var ganske dyre til votter å være.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 22:54   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintervotter

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

De beste vottene sønnemannen har hatt er et par fra Isbjørn. Det er de eneste vottene som faktisk har holdt all kulde, bløtsnø og regn ut. Men om man har høyt forbruk av votter er de kanskje ikke egnet. Jeg synes å huske de var ganske dyre til votter å være.

Fantastiske votter ja, min sønn hadde i fjor høyt forbruk av votter så da ble det slutt på isbjørnvotter dessverre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 23:03   #13
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintervotter

Jeg har bestilt fra Danmark tidligere og vært fornøyd, så godt mulig det blir bestilt derfra igjen. Må bare se hvor mange par vi har igjen som kan arves videre fra -07'ern til -10'ern før jeg bestiller på nytt. Vi hadde mange av de som nå koster 30 kroner paret, gikk litt bananas for noen år tilbake.

Isbjørn skjer ikke, ikke til skolebarna i alle fall, men mulig Minstemor får Hestra.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 21:51   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintervotter

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Det er der jeg også har kjøpt fra, nå hr de ta 3 betal for 2 tilbud også.

Takk for tips! Da har jeg bestilt til begge to.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 10:21   #15
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vintervotter

Takk for tips! Bestilte jeg også. Superbillig!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 21:26   #16
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Vintervotter

Vi sverger til polarn o pyret votter og isbjørn votter!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no