Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-18, 17:53   #981
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Stiv nakke som igjen fører til hodepine.

Jaaaaa

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-08-18, 07:33   #982
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Kviser! Jeg blir helt sprø. Når, NÅR, skal jeg vokse ut av "ung problemhud". Mens andre sliter med tørrhet, har jeg en hud som knapt trekker til seg fuktSERUM. Eneste trøsten er rynkeforebyggingen..

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 29-08-18, 07:57   #983
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Så støl at jeg har vanskelig for å gå, trodde jeg ikke skulle klare å komme meg på jobb. Har tatt både paracet og ibux.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå  
Gammel 29-08-18, 08:43   #984
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.679
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg begynner å bli syk.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-08-18, 08:46   #985
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Polyanna:

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det var sånn ca min reaksjon også. I den rekkefølgen. Jeg har ledd av det i et par år nå.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 30-08-18, 11:13   #986
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg gruffer og er lei meg fordi det tar så langt tid å selge hus. 4 visninger, null interesserte. Det klør i fingrene etter å starte oppussingen av vårt nye hjem, men det går jo ikke så lenge vi betaler på to deilige boliglån.

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 30-08-18, 17:02   #987
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

At minsten ikke kan slippes av på en bensinstasjon på E6 på vei hjem fra leirskole.
Jeg kan få hente han der bussen går fra da. Det hjelper meg jo fint lite.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 30-08-18, 19:31   #988
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden

Aaaaaargh!
Prøver å bestille billettar til Harry Potter and the Cursed Child i New York på Ticketmaster, men får berre error, error, error! Har prøvd fire ulike nettlesere. Møkkanettside!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 30-08-18, 20:16   #989
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Gruffer over at nå når vi endelig har kommet igang med å pusse opp kjellerrommet, gang og bad sånn at eldstemann kan få det og vi får et rom ekstra så skal jo stedatter ha sin del av pappan sin til hjelp med sin oppussing så da blir vårt selvfølgelig stående - igjen.
Det er ikke meg det står på her hjemme men mannen må få ånden over seg og ha ork men det er tvungen ork til datter for de har solgt og leid et sted i mellomtiden og den er sagt opp for de trodde jo at "ting bare ordner seg" for pappan ordner og skaffer rørlegger/elektriker osv men nå har det vært sommer og ferie så ingen kunne ta noe på sparket.
Vårt blir nok et langtidsprosjekt. Ferdig til jul da, kanskje .

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå  
Gammel 30-08-18, 20:25   #990
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Dritt å være på jobb. Dritt å bli behandlet dårlig og urettferdig av firmaet jeg jobber for. Dritt at det sikkert vil ta lang tid å finne jobb. Dritt at jeg er veldig glad i selve jobben min.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 07:33   #991
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.679
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

på Luvi.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 08:58   #992
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Folk som drar på konsert for å skravle!! Og blir snurt når de blir tilsnakket. Hadde en gjeng på 6-7 damer bak oss på konsert og skravla gikk i ett bankanes kjør, etterfulgt av hysterisk latter - skal man ha syklubb anbefales den å avholdes på restaurant/hjemme/kafe. Til og med vaktene sa i fra til dem., men neida, hadde mye slarv å dele.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 11:43   #993
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Luvi

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 12:19   #994
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Folk som drar på konsert for å skravle!! Og blir snurt når de blir tilsnakket. Hadde en gjeng på 6-7 damer bak oss på konsert og skravla gikk i ett bankanes kjør, etterfulgt av hysterisk latter - skal man ha syklubb anbefales den å avholdes på restaurant/hjemme/kafe. Til og med vaktene sa i fra til dem., men neida, hadde mye slarv å dele.

Tror vi var på samme konsert i går. Det var til å bli kokko av!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 13:29   #995
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Sliten av rydding, kasting, kjøring, bæring, møbleringsplanlegging, vond skulder osv. I tillegg er jeg sliten av at Mutter'n er så redusert. Noe må gjøres i fht lege, bil og oppfølging og jeg vet at denne noen er meg og ikke noen her.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 14:51   #996
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Kviser! Jeg blir helt sprø. Når, NÅR, skal jeg vokse ut av "ung problemhud". Mens andre sliter med tørrhet, har jeg en hud som knapt trekker til seg fuktSERUM. Eneste trøsten er rynkeforebyggingen..

Har du prøvd å kutte ut meieriprodukter? Det får jeg kviser av nemlig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 31-08-18, 16:38   #997
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Bilister som nærmer seg et punkt hvor de har vikeplikt og tenker at da er det lurt å gasse på, så slipper man å vike og det går sikkert bra og oppleves overhodet ikke ubehagelig for den som hadde forkjørsrett.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 01-09-18, 11:43   #998
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Helg hos svigers - og jeg har en kropp som takler den senga skikkelig dårlig

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-09-18, 12:02   #999
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

I går skulle ikke barna på sfo slik at jeg måtte hente de kl. 13. Vel, kl. 13 satt jeg på stasjonen i en annen by og ventet på toget hjem. Da fikk jeg sms fra moren til en venninne av jentene som kunne berette om at jentene mine skulle ikke på sfo i dag og ventet på å bli hentet. Da plutselig gikk det opp for meg at jeg hadde glemt noe viktig!
Men da var det enda 40 min til jeg var hjemme. Så da var det å ringe mormor og onkel og få de til å finne barna.
Men da jeg endelig kom hjem, svett og stressa, kunne mormor fortelle at jentene hadde tatt følge med noen venninner hjem, og hadde ikke vært redde eller lei seg i det hele tatt.

I fremtiden skal jeg legge det inn i kalenderen når jentene ikke skal på sfo.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 01-09-18, 12:09   #1000
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

I dag er jeg dum i pysjamas. :-(

Darth er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no