Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som jobber natt her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 20:36   #1
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som jobber natt her?

Jeg skal ha min første nattevakt på mange år, og har dessverre ikke sovet så mye i dag... Må innrømme at jeg gruer meg litt... noen som har gode råd til hvordan holde seg våken?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:39   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som jobber natt her?

Jeg jobbet natt helt til 8 Januar. Jeg pleier alltid å ha med noen gode bøker som jeg kan lese. Jeg drikker tonnevis med kaffe, skravler skit med de andre og natta går fort.

Hva jobber du med?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 20:45   #3
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som jobber natt her?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg jobbet natt helt til 8 Januar. Jeg pleier alltid å ha med noen gode bøker som jeg kan lese. Jeg drikker tonnevis med kaffe, skravler skit med de andre og natta går fort.

Hva jobber du med?

Ja, det er vel sånn det må bli... Jeg er sykepleier på en veldig rolig avdeling. Du da?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 21:18   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som jobber natt her?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Ja, det er vel sånn det må bli... Jeg er sykepleier på en veldig rolig avdeling. Du da?

Nå jobber jeg på en avdeling.
Jeg jobbet som sykepleier på natt i hjemmesykepleien. Stortrivdes.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:13   #5
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som jobber natt her?

Jeg liker nattevakter svært godt! Min medisin er å forsøke å sove en liten time før jobb. Da holder jeg meg godt våken hele natten. Kaffetrikset duger ikke på meg. Jeg liker nemlig ikke kaffe Jeg velger å trekke litt frisk luft når det kniper og jeg beveger meg selvom jeg strengt talt ikke har noe å gjøre....Det hjelper.

I tillegg er det veldig ok med en lett måltid ved 4 tiden. En knekkebrød. En frukt eller annet smaker godt da og gir den energien som skal til for å holde helt til vakten er over.

Stemningen om natten er så god. Jeg stortrives da.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:22   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som jobber natt her?

Jeg elsker nattevakt!
Jeg er sykepleier på en kjempetravel sykehuspost.
Trikset mitt for å holde seg våken, er å spise jevnlig. To-tre lette måltider på en natt. Litt kaffe er greit, men ikke overdrive, da blir man så susete. Og ha noe interessant å drive med, hvis det er veldig rolig der, kan du vel fylle ut noen skjemaer, rydde i skap, oppdatere pleieplaner, eller bake noe..

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 21:58   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som jobber natt her?

Gulrøtter! - Jeg jobbet nattvakt og knasket gulrøtter som besatt....Oppdaget gulrøttenes fortreffelighet ved en tilfeldighet - for jeg klarte ikke å sove etter å ha spist noen en kveld. Kan være de virker oppkvikkende bare på meg

Ikke drikk for mye kaffe.

Ut og trekk luft (om det så bare er ut av vinduet)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no