Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er bilde av katten vi skal ha

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 21:19   #21
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Gu`a meg så nydelig.

Jeg vil anbefale å forsikre pusefrøkna, veldig kjekt å ha hvis noe skulle skje og vetrinær er DYRT. Livs forsikring og vetrinærforsikring.
Anbefaler Gjensidige, de har fine betingelser.
Ikke velg If, de har dårligere betingelser og er mye dyrere.
Etter det jeg har lest rundt om så er Gjensidige på 2 plass, og Ageria et eller annet er på 1 plass, men er dyrere.

Lykke til med pusen deres.

Nadia var en fint navn.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:20   #22
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha,

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Herlig! Nå må jeg bare finne ut hvor du bor.

Tror vi skal være ute med katten da den er ute,
Godt at jeg er hjemmeværende.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:22   #23
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha,

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Tror vi skal være ute med katten da den er ute,
Godt at jeg er hjemmeværende.

Smart!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:34   #24
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Ååå, bengal har jeg også lyst på! Var de ikke forubdt å innføre eller noe en stund?

Det vet jeg ikke. det er min datter som så denne katterasen først her i huset for en ukes tid siden. har lest en del om den den siste uka. men jeg har lest en del om flere katteraser så jeg vet nesten ikke hva jeg har lest om hvem.
Men nå fremover så kan jeg konsentrere meg om å lese om en katterase.

Den er foresten glad i å bade. ikke så veldig vanlig blandt katter.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:41   #25
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Den var skikkelig nydelig, kan forstå at dere gleder dere til den kommer i hus.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 00:21   #26
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha,

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Ohhh, det var jo litt, ja... Blir nok ikke sånn på oss med det første, nei. Men jeg håper du kommer til å legge inn masse bilder etterhvert - for den er virkelig skjønn!

Har sett en voksen Bengal som har vært aventert for 3000 kroner, husker ikke hvor men det var veldig langt fra der jeg bor. den var ca 2 år. og i samme farger som den vi skal ha,
Må kjøre i vel 3 timer en vei for å hente pusen vi skal ha også.
Kommer nok til å legge inn bilder senere.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 07:34   #27
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

For en vakker katt ! Skjønner godt at dere gleder dere ja. Lykke til, både med ventetiden og anskaffelsen .

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 08:56   #28
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Vakkert dyr!

Du kan jo skifte nick til Linda Johansen, nå.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 09:18   #29
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Nydelig katt!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 09:21   #30
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Den var aldeles nydelig.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 13:18   #31
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Vakkert dyr!

Du kan jo skifte nick til Linda Johansen, nå.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 13:28   #32
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

For en nydelig liten kattepus:smelt: Fikk lyst til å koseklemme den

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 13:51   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.391
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er bilde av katten vi skal ha

Våre nærmeste venner har en Bengal. Nydelig katt! Hun er veldig personlig, kjelen, lærenem, snakker mye og utrolig vakker!

Nydelig frøken!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no