Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 08:06   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164145

Jeg lurer litt på hvorfor pene kvinner sjelden opptrer i slike grusomme roller. Er det fordi de har brukt utseendet sitt til å skaffe seg det de trenger i livet? Det er vel nok av pene/normale kvinner som har lav utdanning, er barnløse og bor i en trailerpark?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 08:14   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Pene kvinner er ikke så pene i orange dress de heller.
Jeg tror sinnstilstanden og utseende henger sammen her...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 08:18   #3
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Der tror jeg du tar feil, gitt.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 08:47   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Må ærlig innrømme at jeg tenkte akurat det samme når jeg leste om den saken i går. For hun var kanskje ikke akkurat stygg, men ikke akkurat pen heller.
Men det var min første tanke, etter det så ble jeg mere opptatt av ha hun hadde gjort.
Det er sikkert mye som spiller inn og det er nok i stor grad tilfeldighet at det ikke var noen skjønnhet som hadde gort noe grusomt denne gangen heller.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 08:51   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Du sier noe der. Både i slike saker og i sånne "holdt innesperret og seksuelt misbrukt i 20 år"-saker er det 90 % burugler som står bak.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:08   #6
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du sier noe der. Både i slike saker og i sånne "holdt innesperret og seksuelt misbrukt i 20 år"-saker er det 90 % burugler som står bak.

Dette er vel neppe noe du har vitenskapelig belegg for?

Jeg tror dette er en konstruert problemstilling, Sitron. Jeg har sett mange slike tragiske saker hvor kvinnene er helt normalt attraktive. Dessuten er jeg veldig enig i det Pastill sier; den mentale tilstanden gjenspeiles nok til en viss grad i utseendet her. Jeg synes ikke denne kvinnen var spesielt "stygg" heller.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:08   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Vel, jeg syns de fleste av dem er stygge og det syns jeg gjelder denne også.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:10   #8
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Pene kvinner er ikke så pene i orange dress de heller.
Jeg tror sinnstilstanden og utseende henger sammen her...

Jepp.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:12   #9
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

.............................................

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:12   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg synes ikke denne kvinnen var spesielt "stygg" heller.

Hun ser i alle fall ikke påfallende oppvakt ut, må vi vel kunne si. Det er også ett eller annet med håret som skurrer.

Angående å väre innesperret i 20 år - fröken Kampusch hadde greid seg forholdsvis bra, synes jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:12   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Pene kvinner er ikke så pene i orange dress de heller.
Jeg tror sinnstilstanden og utseende henger sammen her...

Signerer denne.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:13   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Jeg tror ikke dette er en hypotese som holder vann, akkurat. Og minus frisyre, dystert uttrykk, dobbelthake-kameravinkel og fengselsdress tror jeg denne damen er helt gjennomsnittlig pen. Det handler nok mer om hva som er inni hodet enn om hva som er utenpå.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:17   #13
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

På den annen side; det er jo forsket på og konkludert med at verden generelt sett behandler de "vakre" bedre. Allerede fra de er små barn møter de vennlige smil på bussen og en positiv tone fra voksne. De appellerer ofte til andres velvilje og deres verdensbilde må da også bli noe preget av dette.

Et barn som er mindre pent, kanskje har en stemme som skjærer gjennom marg og bein osv. vil kanskje oppleve en mye hardere verden og mye mer avvisning etc.

Om man allikevel er disponert for "galskap", så kan - KAN - det å ha blitt møtt på en veldig negativ måte og ha utviklet et fiendtlig verdensbilde kanskje gjøre sitt til å fyre oppunder den antisosiale atferden? Jeg vet ikke. Men sånn sett kan kanskje utseendet ha noe å si. Men ikke alene.

Det ble mye forbehold her. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt sikker i min sak, men tenker litt høyt.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:20   #14
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Angående å väre innesperret i 20 år - fröken Kampusch hadde greid seg forholdsvis bra, synes jeg.

Hvordan hun egentlig har greid seg vet vi vel egentlig fint lite om?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:21   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Selv om ikke damen på bildet var direkte vakker, så synes jeg hun ser helt normal ut, skjønnhetsmessig. Det er et lite flatterende bilde, hun er ufrisert og usminket og har oransje fangedrakt, hun ser veldig sliten og sur ut, og de som plukker ut hvilke bilder de skal bruke til å illustrere artikkelen med, vil neppe velge et bilde som viser henne fra hennes beste side. (Se på hvor stygge bilder avisene innimellom kan klare å finne av f.eks. helt normalt pene politikere, bare ved å ta mange bilder av dem og velge de styggeste.) De færreste ville ta seg særlig godt ut i en slik setting.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:21   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Halvannet år i fengsel, sminkeløs, fangedrakt og utsikter til mange flere år i fengsel, vil gjøre snodige ting med både utseende og frisyre til de fleste, skulle jeg tro.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:22   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.


Angående å väre innesperret i 20 år - fröken Kampusch hadde greid seg forholdsvis bra, synes jeg.

Nå ble det vel snakket om den personen som sto BAK innesperringen i innlegget over her.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:24   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

På den annen side; det er jo forsket på og konkludert med at verden generelt sett behandler de "vakre" bedre. Allerede fra de er små barn møter de vennlige smil på bussen og en positiv tone fra voksne. De appellerer ofte til andres velvilje og deres verdensbilde må da også bli noe preget av dette.

Det er mulig, ja. Og en annen sak er at mange voldelige kriminelle kommer fra veldig dårlige bakgrunner, både sosialt og økonomisk, og både elendig kosthold, mye dop/alkohol og dårlig tannpleie kan gjenspeile seg i utseendet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:25   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvordan hun egentlig har greid seg vet vi vel egentlig fint lite om?

Ja, det er klart. Nå tenkte jeg kun på utseendet, jf. Isets innlegg lenger opp her.

Opprinnelig lagt inn av Sitron

Nå ble det vel snakket om den personen som sto BAK innesperringen i innlegget over her.

I rest my case.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:26   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt?

En del veldig asosiale/gale/voldelige personer ser veldig utiltalende ut, i alle fall ut fra bildene man får gjennom nyhetene. Det er jo interessant å spekulere på i hvilken grad de ser slik ut på grunn av livet de lever, og i hvilken grad utseende/fremtoning kan ha påvirket livet de har endt opp med, jeg er enig i det. Men akkurat damen på det aktuelle bildet synes jeg ikke var spesielt stygg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no