Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er dine grenser ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-15, 20:25   #21
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Vi tar imot det meste. Svigermor har fått litt penger den siste tiden og har spandert tur på oss med Kielbåten. Nå til sommeren skal vi til syden, dette også spandert av henne. Hun har glede av å ha oss med, og gjør ikke forskjell på noen av oss, så da dynes jeg det er greit.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 20:33   #22
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.864
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nok en gang er jeg med Candy. Jeg har et godt forhold til svigers, og hadde ikke følt på noe ubehagelig takknemlighetsgjeld.

Samme her.
Vi har fått en del penger av svigers (ikke hjelp til bolig og slikt, men de har f.eks. delt penger etter hussalg o.l. med alle barna) og det har aldri vært snakk om annet enn noe de synes er hyggelig å gjøre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 29-04-15 kl 21:24.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 21:21   #23
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

. Er det greit så lenge mannen sier ja? Er det greit hvis han får penger uten å si fra om det?

Vi har felles økonomi, og det ville overhodet ikke være greit om partner fikk en hel bråte penger og ikke fortalte det. Men det hadde jo vært et problem i forhold til partner, og ikke hatt noe med svigers å gjøre selv om pengene evt kom fra dem.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 21:23   #24
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Tar i mot alt jeg får - dvs en bok og et par votter til jul og en genser til bursdag typisk. Jeg tar også i mot middag som svigermor lager og tar med seg hit og ting de kjøper til ungene av klær, leker og godteri.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 21:35   #25
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Jeg kan ikke se for meg noen øvre grense - men vi er ikke vant med å ta i mot pengestøtte/pengehjelp. Om foreldregenereasjonen ønsker å gi oss en pengegave, så er det helt i orden om det ikke følger noen form for kontroll eller krav om innflytelse med gaven.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 21:44   #26
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Høres ut som vi har samme svigerforeldre. Vi ble ganske satt ut da vi ble invitert dit på middag på nyttårsaften, og det viste seg at vi måtte kjøpe inn og lage maten der.

Jeg tror ikke jeg har noen grenser for stor gave / forskudd på arv svigerforeldrene mine kan gi oss. Men det kommer aldri til å skje, så...

Jada, mannen grillet, jeg lagde tilbehøret og sjonglerte ungene mens hun fikk lukt litt ugress. Sliiiten etter jobb, stakkar.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 21:51   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Vi er heldige som har svigerforeldre med både god økonomi og store hjerter. Siden gavene ikke medfører noen form for forpliktelser tar vi imot og er glade for god hjelp.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:32   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Vi får aldri noe stort av noen av mine svigerforeldre (de er skilt og en av dem gift på nytt). Men vi får en del ting av mine foreldre. Pappa har betalt flybilletter for ungene et par ganger, og til høsten har mamma invitert oss med på sydentur hvor hun (og samboeren hennes) betaler både fly og hotell. Det er ikke det at vi ikke har råd selv, men de sier at de ønsker å gjøre det.

Begge mine foreldre gir den type gave uten at det er forventninger knyttet til det. Hvis ikke hadde jeg syntes det var vanskelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:33   #29
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Vi er heldige som har svigerforeldre med både god økonomi og store hjerter. Siden gavene ikke medfører noen form for forpliktelser tar vi imot og er glade for god hjelp.

Henger meg på her. Men jeg hadde nok blitt litt snurt om mannen fikk store beløp uten å si noe, ja!

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:39   #30
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Jeg fikk et større pengebeløp til jul av mine eks-svigerforeldre, og har ingen hemninger.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:45   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Da svigers levde ønsket de å hjelpe oss økonomisk flere ganger. De hjalp oss blant annet inn på boligmarkedet ved å stå for egenandelen på den første leiligheten vår. Vi takket selvfølgelig og tok i mot. Vi følte ikke at vi sto i noen som helst slags gjeld, og vi håper vi kan hjelpe våre barn på samme/lignende måte når den tid kommer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:53   #32
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Jeg kan ikke se at jeg har noe med å sette noen grenser for hva svigers gir oss. Det får i så fall Teomannen gjøre. Vi får veldig mye fra mine foreldre, og det har aldri falt meg inn at mannen min skulle ha noe å si i så måte. Det tror jeg ikke har falt ham inn heller.

Når det er sagt, så forenkles jo problemstillingen mye av at både hans og mine foreldre gir med raushet, og at det aldri har vært stilt betingelser eller krav om noe vi har fått fra noen av dem. Det er mulig jeg hadde tenkt annerledes hvis gaver fra foreldregenerasjonen var beheftet med ubehageligheter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 22:55   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Jeg klarer ikke å se for meg en situasjon der mannen får en masse penger og ikke forteller meg det. Jeg antar at det betyr at det ikke ville føles greit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 23:08   #34
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Vi har fått noen flotte gaver/forskudd på arv fra svigers. Da er pengene nesten kommet inn på konto uten at noen har snakket om det hverken før eller etter. Litt takk og småpreik er det selvsagt, men ingen spørsmål eller hint om hva pengene skal brukes til, eller press i noen retning. Da blir det hele en hyggelig gest.

Fra enkelte andre fører derimot alle gaver med seg en takknemlighetsgjeld med ågerrenter. Da takker jeg heller pent nei.

Vi har så fullstendig samlet økonomi at jeg ser ikke helt hvordan mannen kunne ha mottatt penger uten at jeg visste det. Hadde han fått det til, så ville jeg ikke syntes det var greit i det hele tatt.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 23:31   #35
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Vi tar imot det vi får. Fra svigers er det mest snekrehjelp, da.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 00:22   #36
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Hos mine foreldre kunne de gitt hva som helst, men svigermor er ufør og alene, så derfor er det ingen problemstilling sånn sett. Ingen av dem ville vel forsøkt å mene noe om hva gaver skulle gå til.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 00:39   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det blir litt hypotetisk, men i utgangspunktet hadde vi vel tatt i mot alt som ikke var ulovlig, umoralsk eller satte oss i en ubalansert relasjon; gitt at de ikke ga penger de egentlig ikke hadde råd til å gi bort?



Eventuelle grenser i forhold til svigers ville det vært opp til mannen min å sette, med mindre de hadde vært av sorten som blandet seg opp i våre prioriteringer og mente at de hadde rett til å bli hørt fordi de betalte (de er ikke av den sorten). Hvis de ga ham store summer og han ikke fortalte meg om det, ville jeg syntes det var merkelig, men da når det gjelder relasjonen mellom oss to, ikke mellom svigers og meg/oss. Hvis de har lyst til å gi ham eller oss (eller sønnen vår) penger eller dyre gaver (og det har de jo stadig vekk), så sier jeg tusen takk og blir glad.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 07:44   #38
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine grenser..

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det blir litt hypotetisk, men i utgangspunktet hadde vi vel tatt i mot alt som ikke var ulovlig, umoralsk eller satte oss i en ubalansert relasjon; gitt at de ikke ga penger de egentlig ikke hadde råd til å gi bort?

Sånn tenker jeg og. Så lenge de har økonomi til å gi bort det de vil gi bort så takker vi bare pent og tar i mot. Til nå har vi ikke fått noe utenom normalen så det har egentlig ikke vært et tema.

Det hadde vært veldig ugreit om mannen fikk masse penger uten å si noe.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 07:59   #39
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine grenser ...

Mine svigerforeldre er veldig gavmilde, men med begrensed mulighet til å gi. Svigermor hadde kjøpt hus til oss om hun hadde hatt muligheten, for å si det sånn. Hun tipper lotto hver uke i håp om å vinne nok til å kjøpe hus (i samme gate) til alle de fire barna som ikke bor der. (Ett av barna bor i nabohuset) Som regel kommer hun med noen plagg til barna hun har funnet på salg, en pose vaskemidler om hun har kommet over et godt tilbud, noen pakker pålegg, og denslags. Hun reiser til Newcastle i november hvert år for å handle, og det er ytterst sjelden hun kommer hjem med noe til seg selv. Hun har ti barnebarn og fem barn, og det er sjelden vi reiser tomhendte hjem etter søndagsmiddag. Vi har liksom alltid NOE med hjem. Fin dame, svigermoren min.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 08:40   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine grenser ...

Vi har aldri fått noen ting. Rett og slett. Vi får ikke jule- og bursdagsgaver og "bryllupsgaven" vår var en kunstnerisk opplevelse som først og fremst svigerfar ønsket seg og som vi hadde sagt fra at vi ikke ville ha.

Hadde vi fått noe fra den eldre generasjonen ville grensen min alltid ha gått ved ting som det ble stilt betingelser ved.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no