Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-15, 17:51   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Bluen: da har vi vært på treff sammen

Jeg var russ i -92. Var ikke med på så mye. Noen treff, en del russekroer. Jeg syntes da, som nå, at russetida var altfor full av flatfyll med heller lite sjarmerende utfall.

Jeg mener russen er verre på en del ting: seksualiserte knuter, halvkriminell adferd mot yngre barn og ungdom (vi hadde også vanndag, men det var det), et enormt utstyrsfokus og pengebruk, sanger og "konspet" hinsides en normal anstendighet og et fokus på russetida som er mye mer langvarig og intenst enn det jeg opplevde at vi hadde.

Jeg har russ i år, og har vært lærer på vgs en god del år, så jeg mener å ha et ok sammenligningsgrunnlag. Her jeg bor, kom skiftet til det verre rundt 2008-09

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 17:55   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Blåruss i '97, med samme budsjett dom Pepper.
Ikke en eneste russebil på skolen, knapt noen i byen i det hele tatt. Tok en haug med knuter, men jeg var en ordentlig og grei russ. Jeg er alltid ordentlig og grei.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:00   #23
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Passe mye festing og litt klining i fremmede russebiler.

Jeg tråkker jo oppi russ hver eneste vår, og det er selvfølgelig riktig at det segmentet av russekulturen som blir slått opp i media ikke på noe vis speiler den jevne russ. Samtidig tror jeg det er mer fokus på tilfedig sex enn det var dengangen jeg var ung. :knirk:

Jeg ler ikke av de russesangene som har vært gjengitt i media i det siste. Jeg synes ikke det er uskyldig moro og "ingen tar da innholdet på alvor". Jeg er inderlig skuffet og forbanna over at likestillingen nærmest ser ut til å gå baklengs når det gjelder unge gutter og syn på jenter og sex. Jeg overhører nok gutteprat til å bli mørkredd midt på dagen. Hvordan kan de ha blitt oppdratt slik? Som guttemamma er jeg temmelig opptatt av å sette dette på agendaen på en veldig tydelig måte. (Og jeg gjør det regelmessig i klasserommet også, ved anledning.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:00   #24
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var rødruss, som i at jeg hadde en russelue (som ikke passet) og et russenavn som var mitt eget navn i anførselstegn (jeg var litt ironisk av meg). Jeg var på et par grillfester og gikk hjem når de utartet, samt deltok på en overnatting på skolen. I hovedsak syntes jeg feiringen var tåpelig da også, og det var rimelig uinteressant når man var edru hele tiden.

I småbyen hvor jeg gikk på videregående handlet det mye om fyll, fantestreker og mer fyll. Noen hadde russebiler, men det var av type rødmalt van på lavbudsjett. Det fantes knuteregler, og ikke alle knutene var så fornuftige, men ingen brydde seg om hvem som tok hva.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:06   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Var rødruss i 93, mine foreldre sponset ikke bildeltagelse, men det var nok biler på skolen og jeg fikk alltid sitte på. Ville ikke bli kalt t-baneruss...mye festing og fyll, litt knutejakt som rundkjøringer og kysse en politimann. Hadde eldre kjæreste, men det ble nok festing. Var på et par stortreff og utestedfester. Var med i russetoget i Oslo, sant krasjet litt i barnetoget lokalt. Morsom tid. Ang sex var vi på skolen min rimelig ordentlige, men det gikk rykter om at det gikk for seg på andre siden av byen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:09   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ-97 her. Dette var i Nord-Norge og treffene foregikk i sør så det deltok vi aldri på. Russebuss og andre dyre russeaktiviteter drev vi heller ikke med. Jeg var nok en ganske kjedelig russ. Tok noen knuter, men drakk lite og syntes fyll bare var slitsomt. Tror de fleste oppførte seg ganske bra da.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:19   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Røduss i 1982 så jeg slår dere alle!

Jeg var med på en sånn rødmalt folkevognrussebuss med seks andre jenter. Vi betalte, malte og mekka sjøl, noe jeg tror vi alle hadde det gøy med. Noen av oss var skikkelige, jeg var ikke helt en av dem. Noen av gutta og jentene hadde seg lettere tilfeldig, men jeg tror det jeg la merke til var frivillig.

Russesangtemaet om at det bare er å sjenke dama er usmakelig, drittalt, sjofelt, aggresivt og kvinneforaktende. Såh!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:25   #28
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ 94 på bygd på Østlandet. Jeg var stort sett temmelig prektig, snill og grei. Jeg var "god og full" noen få ganger, men gjorde ikke noe jeg tregnte å angre på etterpå. Var ikke med på russebil eller russetreff, men var med på lokale russearrangementer, innsamlingsaksjon, russerevy, lærervekking og russetoget.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:29   #29
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

En aggressivt prektig en.



Jeg var på to arrangementer - vrengefesten og 16. mai. Jeg drakk appelsinjuice rett av kartongen, noe som åpenbart var vulgært nok til at folk tok det for gitt at det var sprit oppi. Men neida! Vi hadde ikke russebil, men satt på med ei venninne som lånte moras polo. Den var til og med rød. Men jeg brukte da russedressen på skolen og karra til meg et par knuter, det var vel Luciatog, snu et klasserom oppned i et friminutt, edru hele russetida og litt sånt.

Og så var vi fem stykker som "vekte" læreren vår på 17. mai. Han var alt våken og serverte oss boller i hagen. På vei hjem skulle vi vise ei venninne fra nabokommunen en lokal severdighet, og da vi dro derfra løsna eksosanlegget fra Poloen. Kaktus måtte knyte det opp med skolissa hun hadde fått i lua for å gå baklengs i alle trappene en hel dag, eller hva det nå var.

Jeg bodde i den samme lille østlandsbygda som nå, og på den tida var det heftig ulvedebatt. Russedressen har fin påskrift med sprittusj midt over brystet: RØDHETTE FOR ULV

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 07-05-15 kl 18:41.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:30   #30
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ på slutten av 90-tallet. I Asker. Det var gøy. Vi hadde ikke buss, det var planer, men det var så mye krangling og styr, så vi droppet hele greia. Vi tok toget til, og fikk haik med guttebussene hjem (ingen krav til utseende eller andre ting). Var på en haug russetreff; Tryvann opptil flere ganger, Tusenfryd, Kongeparken, pluss noen lokale tror jeg. Masse øl, men vi oppførte oss stort sett pent. Ble hentet av pappa kl 3 natt til 17, da var det slutt for min del, lå utslått i en uke med influensa.

Jeg har bare gode minner fra russetiden. Jeg mener å huske at jeg hadde noen knuter, men husker ikke hva det var. Vi bada før første mai hvertfall, og så tror jeg at jeg kyssa en politimann eller noe. Men jeg husker ikke resten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:32   #31
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ 92, var ganske mye med, men ikke av de verste kramperussene.
Men var i Stavanger, alle Tryvannfestene og andre store happenings.
Var med på en Ford Transit med venninner.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:32   #32
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Det var forresten mye sex i buskene i kongeparken husker jeg. Ikke jeg da, det skulle tatt seg ut.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:39   #33
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Russ '94. Hadde en veldig morsom russetid som var preget av at vi var en stor gjeng jenter fordelt på to biler, som hadde det skikkelig gøy sammen. Vi var på det som var av russetreff på Tryvann ogvar på russestevne på Hamar. Og vi var stort sett utrolig flinke til å ta vare på hverandre, noe som i ettertid nok var lurt. Nesten alle hadde lappen, kjøring gikk på omgang. Det var alltid minst en av oss som holdt sjåføren med selskap, sånn at vi var to edru og to relativt edru som passet på resten og jaget slitsomme gutter hvis det var noen som var litt vel utpå. Dealen var at alle skulle hjem, hvis gutta var interessert nok, så fikk de heller følge opp i edru tilstand (og det funka, det var flere av oss som var single da russetiden startet som faktisk endte opp med å få kjærester i løper av russetiden).

Stort sett gikk vi for de morsomme knutene, ikke de mest ekstreme. Men jeg døgnet faktisk seks ganger i løpet av de tre ukene vi "herjet" som verst.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:45   #34
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var lite aktiv i russefeiringen og drakk ikke alkohol en eneste gang. Russedressen var så ren at jeg nesten var litt flau på 17. Mai. Kjæresten min var fem år eldre enn meg og jeg hang mest med han - han var dog lite interessert i russefeiring. �� Og så fikk jeg sugerør i lua for å være edru fra 1 - 17. Mai.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 18:47   #35
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var russ i '88, men var lite med på feiringa, egentlig. Var med på russedåpen og 17.mai, og èn russekro, men da kjørte jeg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:19   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var rødruss i 91 og var med på det aller meste bergensrussen arrangerte + på treff i kongeparken. Vi hadde russebil, dress, sko, genser, jakke, kort - det aller meste altså. Vi startet festingen tidlig på høsten, hadde ørten knuter i lua, drakk enorme mengder med alkohol og tok for oss av det annet kjønn. (Jeg fikk kjæreste det året, så jeg roet meg heldigvis på den fronten.) vi drev ikke med hærverk, "kun" fyll og sex. Jeg gikk ned minst en karakter i de fleste fag og hadde ingen tanke for at russetiden en gang var over og hva da, liksom.

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er russ i dag, jeg hadde sikkert gått på en kjempesmell.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:25   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var rødruss i 95 og var med på akkurat så lite at jeg egentlig like godt kunne latt være, det var mest et pliktløp. Noe var jo gøy da selvfølgelig, men det var mest sånn jeg hadde funnet på med venner likevel. Og den gangen lå tentamener strødd inni russefeiringa slik at noe særlig feiring var inkompatibelt med å fullføre skolegangen brukbart.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:45   #38
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var en aktiv russ med fest og fyll og knuter og ølkassa og døgning og russebil og russekort og det meste egentlig. / Jeg bodde i russedressen det meste av russetiden, men var helt om natten og helt om dagen og klarte skolen bra tross relativt heftig "feiring". Noen russetreff var jeg ikke på. Jeg var visst en kortreist russ.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:45   #39
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Rødruss -96. Jeg hadde russedress og brukte den på skolen i mai, var med på to russekroer i forkant. Selve russefeiringen hoppet jeg over, var kun med i toget på 17.mai. Etter eksamen hadde vi fire bestevenninnene i klassen en skikkelig fest.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.

Sist redigert av Susse : 07-05-15 kl 23:41.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 20:51   #40
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var en anorektisk, stillferdig og edru russ uten venner.


Skal ikke akkurat hevde at det var å anbefale, men jeg sto i hvert fall for ting jeg mente om fyll og galskap.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no