Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napper du øyenbrynene dine?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Napper DU øyenbrynene dine?
Ja, selvfølgelig - jevnlig 150 59,06%
En gang i blant, til fest f.eks. 41 16,14%
Næsj, jeg er penest som jeg er - naturlig 26 10,24%
Nappe øyenbryn?!?? 16 6,30%
Alternativet HI ikke tenkte på (spesifiser) 21 8,27%
Deltakere: 254. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 10:47   #41
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg har nappet dem siden tenårene, men etterhvert vokste det bare kraftigere så jeg måtte nappe hver dag og huden ble rød og irritert. Da tok jeg tilslutt laserbehandling og er veldig fornøyd. Nå trenger jeg bare nappe et og annet villhår annenhver uke eller noe.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 10:52   #42
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jepp, jeg napper.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:54   #43
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Nope. Jeg er en naturlig buskis.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:48   #44
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Åffkårs. Jeg får åndenød når jeg ser buskene jeg hadde i gamledager.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 12:49   #45
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, jeg napper jevnlig. Jeg er fornøyd med øyenbrynene mine, så det er bare de som vokser litt utenfor som fjernes.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 13:56   #46
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, jeg napper. Som mange andre holder jeg "buen" vedlike og tar litt ekstra når jeg skal være fin. Begynte ikke å nappe før noen mnd før jeg skulle gifte meg for 6 år siden. Da ble jeg overtalt av makeupartisten jeg var hos for fargeanalyse ol i forb. med bryllupet. Og som trådstarter så jeg jo hvor mye penere og mer åpne øynene mine virket.

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 14:29   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Da jeg ble drukket ut før bryllupet ble jeg sendt til aromaterapi og hudpleie. Hun spurte om jeg ville ha nappet øyenbrynene og jeg ble helt overrasket over hvor anderledes jeg ble.

Så nå forsøker jeg å gjøre det selv; forholdsvis hyppig.

Men det er alltid en god del øyenbryn igjen. Synes at noen blir litt "nakne" med bare en tynn liten strek.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 14:33   #48
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jepp.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 14:46   #49
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.645
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Mange frisører grenser til å bli harry med sine egne komisk tynne nappede bryn, jeg hadde ikke turt å slippe dem løs på øyenbrynene mine.

Innimellom napper jeg litt på meg selv. Øyenbrynene mine er helt rette og uten sånn stilig vinkel, så jeg tør ikke begynne å "forme" på dem - tror dessuten de er uformelige.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:14   #50
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg er den heldige eier av unisex-brows, så her nappes det minst noen hår hver dag. De blir veldig fine når de er nappet, mens de uten napping blir store, buskete, uregjerlige og litt "mandige". Prøvde meg for moro skyld litt i sommer uten pinsett, men det kan jeg bare glemme.
Napper ikke så jeg blir ribba; det er fortsatt litt buskete øyenbryn igjen - Er ikke det liksom trendy nå?

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:17   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jepp. Jeg har desverre ikke så markante øyenbryn, så jeg napper dem for å få litt form på dem. Buskete uryddige øyenbryn er noe av det styggeste jeg ser, og jeg får bare lyst å binde enkelte fast til en stol og nappe med makt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:19   #52
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Gjorde det fast, nå er det bare en gang i blant(selv om det burde være fast... det ser jeg jo).

Må bare legge til at hudpleieren jeg går til er kjempeflink til å nappe slik at det ser naturlig ut. Jeg har ganske kraftige bryn og var redd for at jeg skulle ende opp med bare to smale streker(det ville sett veldig rart ut på meg), så godt at hun hadde nappet, men det ble naturlig og pent.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:22   #53
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Ja, selvsagt napper jeg brynene. Det er like viktig som barbering av diverse kroppsdeler

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:35   #54
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Napper selvfølgelig. Buskete bryn ser ustelt ut.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 15:40   #55
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Yes, jeg napper.. Men bare på undersiden.. Og jeg følger de linjene som man skal. Så ikke avstanden mellom øynene blir kjempe store og slikt..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:13   #56
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jeg har vært hos hudpleier og fått dem "nappet" med tråd. Ellers så har jeg en type kniv som er beregnet til å ta vekk øyenbryn med (bare undersiden og ikke hele bryn, åffkårs) Jeg HATER pinsett. Klarer 3-4 hår, så nekter jeg plent å ta mer. Synes det er kjempevondt, enda jeg slett ikke er noen pyse til vanlig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:17   #57
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Nei, det gidder jeg ikke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:24   #58
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Jepp,jevnlig hos hudpleier.Senest i dag,faktisk.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:26   #59
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Problemet med å nappe hjemme er å finne pinsetter som griper godt nok. Jeg stjal en fra gubbens arbeidsveske -en type snekkerpinsett. Men virker bare greit noen ganger. Tar gjerne i mot tips til gode pinsetter. Tror jeg har prøvd det aller meste.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 16:34   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napper du øyenbrynene dine?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Problemet med å nappe hjemme er å finne pinsetter som griper godt nok. Jeg stjal en fra gubbens arbeidsveske -en type snekkerpinsett. Men virker bare greit noen ganger. Tar gjerne i mot tips til gode pinsetter. Tror jeg har prøvd det aller meste.

Jeg har også vært gjennom en jungel av møkka-pinsetter. Helt til jeg ble anbefalt en på et parfymeri. Jeg husker jo ikke hva den het, men den er gul og oransje i et slags mønster og kostet rundt 70,- kroner. Fantastisk godt grep!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no