Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-15, 11:00   #1
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Vi kommer til Hirtshals midt på dagen torsdag. Vi har hele fredag til disposisjon, og lurer på hva vi bør finne på. Fra lørdag til tirsdag skal vi bo i Lalandia Billund.

Så hva skal vi finne på? I området mellom Hirtshals og Billund.
Barn på 4, 8 og 13 år. Turen er primært for 4 åringen. Mamma og søsknene mine ble med på lasset da det kun var store hytter tilgjengelig i Lalandia når man er sent ute med å bestille, samt at disse ikke hadde blitt tatt med til DK om det ikke var på vårt initiativ.

Vi trenger også tips til hvor vi overnatter fra torsdag til fredag og fredag til lørdag.

Jeg har ikke vært i Danmark siden jeg selv var 4 år, så husker ingenting.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 11:05   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Randers regnskov har visst blitt veldig bra.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 19:11   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Sjekk ut løkken badehotell http://www.booking.com/hotel/dk/lokk...FePUcgodm0cLXA
De her store leiligheter til ok pris. Løkken ligger ganske langt nord, ved Jammerbugten. Jeg elsker det store vestehavet og de flotte strendene, og nordsjømuseet i Hirtshals er helt fantastisk og er verdt et besøk, og Fårup sommerland er ikke langt unna. Deg er heller ikke lang vei til noe i Danmark synes jeg, og dere kjører fra løkken til billund på under tre timer fra løkken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 19:15   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Fårup sommerland ligger på veien fra Hirtshals til Billund, og kan anbefales.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 19:50   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Fårup sommerland som de andre skriver her.
Nordsjømuseet ligger nesten på fergekaia i Hirshals.
Sjekk Color Line sine sider for oversikt over bosteder, de har mange alternativer og selv om man ikke kjøper via dem så får man en oversikt og tips i alle fall.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 22:06   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Viss du køyrer frå Hirtshals mot Skagen kjem du til Isager sitt utsalg!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-15, 09:58   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Strendene nedover vestsiden er kjempeflotte, men har skjønt at det blåser veldig på Jylland for tiden og ustabilt vær... 😥

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-15, 08:57   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Det er mye fullt her nå, så bestill raskt. Det er også Dana Cup nå i Hjørring området. Enig i at Fårup sommerland er bra. Bo i Løkken Blokhus området.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-15, 11:03   #9
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Er det fint vær hadde jeg sluppet av på stranden i Hirtshals.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-15, 11:10   #10
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Jeg tror vi har fått med oss de fleste severdigheter på Jylland de siste 16 dagene. Mine favoritter er den gamle by i Århus og Randers regnskog. Vi hadde bare orntlig strandvær den første dagen.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-15, 11:14   #11
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Må si at Legoland er en mye større hit for 8-, 9- og 11-åringen min, enn for 4- og 6-åringen. :-)

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 08:05   #12
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: En hel dag til disp i Danmark - hva skal vi finne på?

Takk for mange gode tips! Det var litt vanskelig å oppdrive overnatting pga Dana Cup ja. Endte opp med to netter på First hotel Aalborg til en overkommelig pris. Aalborg hadde et veldig koselig sentrum, når vi føst fant det.

Hadde en fantastisk gårsdag i Fårup! Var der fra kl 10:30 til de stengte! Alle tre elsket det og ville helst ikke tilbake til hotellet. 4-åringen digget hinderløypa, den ble gått 2 ganger. Jeg elsker slike parker selv og var med på det jeg kunne med 27 ukers kula mi. Skrittelleren stopper på 12,6 km. Bekkenet var ikke helt godt i natt, godt vi skal bile til Billund/Lalandia i dag og kun i Aquadrom eller Monkeyland.

Dessverre er det ikke meldt så bra vær de neste dagene, men vi får gjøre det beste ut av det. Bading er også moro.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no