Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 11:09   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Vi var ved Cagliari sør på Sardinia, det anbefales og er varmere enn Alghero i nord. Ingen direktefly dessverre. Men hus med basseng fås billig på den tiden. Havet er deilig oppvarmet etter sommeren.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:11   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Jeg har vært på Madeira i oktober, og det var deilig og varmt der, men jeg vet ikke om man kan være helst sikker eller bare "ganske trygg" på varme på den tiden av året.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:14   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Fikk vite nå at Lopud i Kroatia stort sett har bra sommervær og 25 grader i sjøen langt ut i oktober, så jeg klarer ikke helt slippe den tanken. Kikke litt på Tyrkia, men med charter er jo nesten alt All Inclusive og store familieanlegg. Om jeg så hadde hatt lyst til det, så hadde jeg aldri i livet fått med mannen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:17   #24
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Har ikke lest hele tråden, men vil bare si at jeg var i Allicante uken etter høstferien i fjor og da var det deilig sommervær. Varmt i vannet og varme kvelder, men ikke over 30 grader slik at det gikk fint å gå rundt å kikke litt uten å krepere av varme.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:17   #25
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Jeg har hørt mye bra om Kapp Verde. Det er regntid der fram til oktober, men det er visst i snitt temmelig mange soltimer pr dag likevel siden regnet gjerne kommer fort og gæli.
Varmt er det i alle fall både i sjø og på land.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:22   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Jeg ville gått for Lopud, jeg. Om dere er uheldige med været, kan dere jo ta dagsturer til Dubrovnik, deilige byen. Og vannet kommer til å være varmt nok uansett. Trikset i høstferien er jo å dra et sted hvor det er noe fint å gjøre om det slumper en regnværsdag også. Ellers støtter jeg tipset om Cagliari-området varmt, vi hadde en fantastisk høstferie på Costa Rei. Og det er mange søte små greske øyer med koselig pensjonatinnkvartering like ved de all-inclusive-anleggene i Tyrkia, og akkurat lik værprognose. Lipsi, Symi …

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:24   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Ett viktig poeng her er å få med mannen, som har flyskrekk og derfor ofte må dras litt for å bli med. Det vil helg klart være lettere å få ham med på Lopud og Dubrovnik enn til charteranlegg i Tyrkia, så her må jeg nok følge min første ide tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:34   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Jeg var i Tyrkia i høstferien i fjor. uke 41 - Regn (og da mener jeg REGN) 3 dager - skikkelig sol to dager. Charterferie og overskyet vær er kjipt altså.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:38   #29
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Sør Spania pleier også å være fint på den tiden. Godt og varmt på dagtid, men man trenger gjerne jakke på kvelden. Sjøen er godt oppvarmet. Vi var der uka etter høstferien i fjor, da var det fremdeles godt og varmt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 13:20   #30
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Vi hadde en fantastisk tur til Kreta i høstferien i fjor.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 10:32   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Tusen takk for alle råd. Nå har jeg kjøpt flybilletter til Kroatia, siden jeg fant veldig rimelige dit. Så leter jeg etter hyggelig sted og hotell, håper på mest mulig varme, og satser på at det er litt å se på om det ikke er fullt så bra vær. Det var så mange ting å ta hensyn til her, med datoer, pris og familiemedlemmene ønsker og behov. Men det blir sikkert bra uansett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 18:48   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Fikk vite nå at Lopud i Kroatia stort sett har bra sommervær og 25 grader i sjøen langt ut i oktober, så jeg klarer ikke helt slippe den tanken. Kikke litt på Tyrkia, men med charter er jo nesten alt All Inclusive og store familieanlegg. Om jeg så hadde hatt lyst til det, så hadde jeg aldri i livet fått med mannen.

Vi reiste med Star Tour direkte fra Sola til Bodrum, og vi bodde på et lite hotell uten all inclusive, faktisk uten særlig noenting i det hele tatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 19:18   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Så nå at du hadde bestilt. Det høres deilig ut!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 22:57   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Kapp Verde er langt for en uke, altså. Og Sal er bare så der. Resten av Kapp Verde er fantastisk.

Sånn malapropos høstferier.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 20:40   #35
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Tusen takk for alle råd. Nå har jeg kjøpt flybilletter til Kroatia, siden jeg fant veldig rimelige dit. Så leter jeg etter hyggelig sted og hotell, håper på mest mulig varme, og satser på at det er litt å se på om det ikke er fullt så bra vær. Det var så mange ting å ta hensyn til her, med datoer, pris og familiemedlemmene ønsker og behov. Men det blir sikkert bra uansett.

5 år gammel tråd, Filifjonka, beklager det. Men hvordan var været i Kroatia i høstferien? Og gikk det an å bade i havet fortsatt? Har så lyst på en ny ferie å glede meg til!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 21:01   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

5 år gammel tråd, Filifjonka, beklager det. Men hvordan var været i Kroatia i høstferien? Og gikk det an å bade i havet fortsatt? Har så lyst på en ny ferie å glede meg til!

Tillater meg å svare
Vi var der i fjor, og det var topp. Ikke noe problem å bade i sjøen, og temperaturen på dagen var 20-25 grader (lufta).

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 21:05   #37
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Tillater meg å svare
Vi var der i fjor, og det var topp. Ikke noe problem å bade i sjøen, og temperaturen på dagen var 20-25 grader (lufta).

Så deilig! Kan jeg spørre hvor dere var?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 21:07   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Fem år siden alt, ja. Vi hadde en fin og varm uke, husker jo ikke grader og detaljer nå, men vet at vi badet og satt ute på kvelden uten å fryse. Siste dagen regnet det, men ellers var været flott.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 21:08   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Vi var i Zadar, men leide bil og kjørte sørover nesten til Dubrovnik. Syns landskapet var finere jo lenger sør vi kom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 21:11   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferie første uka i oktober - hvor er det varmt?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Så deilig! Kan jeg spørre hvor dere var?

Vi fløy til Dubrovnik-flyplassen, og leide hus i Mlini via Airbnb. Det ligger midt mellom flyplass og Dubrovnik. Det var litt mindre typisk turisme der, enn feks Dubrovnik og Cavtat. Men vi var på dagsturer begge steder.
Tok ca 15 min til Dubrovnik.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no