Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-17, 14:12   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyttårsaften - høyfjellshotell? Utlandet?

Nyttårsaften is approaching quickly, og jeg lurer på hva vi skal gjøre i år. Vi har ingen faste vi feirer med, og selv om vi som oftest greier å få til noe hyggelig så er det også litt stress. En nyttårsaften var vi i Tivoli, og det var vidunderlig, så i år lurte jeg litt på Disneyland Paris. Men det er ganske mye penger å blåse for en relativt kort tur, og jeg lese rpå diverse Disneyfora at nyttårshelgen er packed.

Har dere andre tips til en liten familie med foreldre og en tenåring? Finnes det gode gammeldagse høyfjellshoteller, for eksempel? Hvor man kan stå på ski på dagen og spise godt og spille brettspill foran peien på kvelden? Som IKKE blir invadert av ungdom som skal feste?

Liseberg er ikke åpent (har sjekket), finnes det andre relativt nære reisemål som kan gi oss en interessant og hyggelig nyttårsaften?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no