Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-15, 07:52   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Det var absolutt verdt turen. Dere kan være så lenge dere vil inne. Det er et styrt opplegg i tre "etapper" i starten - felles oppstart, deretter en liten film, og så litt prating inne i settet til storsalen. Deretter slippes dere fri og kan gå rundt i de neste salene så lenge dere vil fram til stengetid.

Årsaken til at man velger tid for inngang er at det er et visst antall seter i salen der man ser filmen, og fordi innslipp blir veldig praktisk på den måten. Det fungerte fantastisk bra da vi var der, midt i juli - vi slapp inn på minuttet da vi skulle i følge billetten.

Husk å beregne tid til å hente ut billettene. Det gikk også fort (var både luker og automater), men det må gjøres. Du slipper ikke inn med bare e-postutskrift eller referansenummer.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 17:55   #22
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Veldig verdt det! Vi tok vanlig buss til Watford Junction - kostet ikke mer enn en vanlig T-banebillett (bodde på riktig side av byen).

Selve billettene kom vel på 600 kr tilsammen for meg og sønnen min på 10 år.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-16, 22:24   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Mine to ville elsket dette.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-16, 23:20   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min eldste ville elsket dette!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine to ville elsket dette.


Vi ser det.

Vi skal i påsken. Men har ikke somlet oss til å bestille billetter enda. Gjør man det på nettsiden til Potterstudioet?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-16, 12:44   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.


Vi skal i påsken. Men har ikke somlet oss til å bestille billetter enda. Gjør man det på nettsiden til Potterstudioet?

Tror det. Kanskje lurt å gjøre det tidlig. En venninne som dro i august i fjor fikk ikke billetter, utsolgt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-16, 15:17   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi skal i påsken. Men har ikke somlet oss til å bestille billetter enda. Gjør man det på nettsiden til Potterstudioet?

Du bestiller billetter her. Jeg ville definitivt gjort det snart; ser for meg at påskeferien kan være høysesong, og da blir det fort utsolgt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-16, 07:36   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Vi skal gjøre det i dag. Det var ledig sist jeg sjekket. Vi skal reise tidlig i påsken, vet ikke om alle land har fri før skjærtorsdag?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 23:19   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Om en uke er vi i London!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 22:30   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Så kuult med Harry Potters verden.
Vi var i London i sommerferien 2013 og jeg angrer fortsatt på at jeg ikke fikk surret meg til å få bestilt billetter til dette i tide.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-16, 09:56   #30
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan komme seg fra London til Harry Potters verden?

Vi og skal til London i påsken men her blir det ikke HP.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no