Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

2D-ultralyd er bare so last year

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 18:47   #1
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2D-ultralyd er bare so last year

Dukker stadig opp nye bruksområder for 3D-printere: http://www.diginfo.tv/v/12-0158-r-en.php

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 18:50   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Oi. Det var julegaven sin det, til de vordende besteforeldrene. Eller noe å putte i julekalenderen til storesøsken.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 18:59   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.863
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Har hørt at man om noen år tror man kan printe ut organer.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 19:40   #4
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Hjelpes det var spesielt..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 19:42   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Jeg lurer på hvor folk stiller ut alle slike rare svangerskapsting. Det tas gipsavstøpninger av magen. Hvor plasserer man det i et hjem? Hva med disse fosteravstøpningene? Peishylla?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 19:43   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:05   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Jeg gleder meg allerede til å bli bestemor!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:07   #8
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg lurer på hvor folk stiller ut alle slike rare svangerskapsting. Det tas gipsavstøpninger av magen. Hvor plasserer man det i et hjem?

man bruker det som fruktfat..?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:12   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

man bruker det som fruktfat..?

Befruktning!
Hvilken herlig symbolikk.

Angrer veldig på at jeg ikke la meg under gipsen da jeg var gravid altså. Det hadde blitt et nydelig fruktfat.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:31   #10
Gabi
Plutselig tilbake
 
Gabi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Innlegg: 148
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Befruktning!
Hvilken herlig symbolikk.

Angrer veldig på at jeg ikke la meg under gipsen da jeg var gravid altså. Det hadde blitt et nydelig fruktfat.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:44   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Jeg vurderte avstøpning av hengebuksvinet Harriet i uke 39 med nr 3. Med lys inni. I gangen.

Men jeg rakk ikke, kjapp lillebror bestjal/befridde verden for kunsten.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:19   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Juhu! Vi har 3D-printer på jobb! Men ikke baby i magen, så da får jeg finne på noe annet i julegave.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:19   #13
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Jeg tenker å skaffe meg en slik. Da blir jeg nok dagens helt i barnehagen!

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:31   #14
guttemamma
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 549
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Juhu! Vi har 3D-printer på jobb! Men ikke baby i magen, så da får jeg finne på noe annet i julegave.

Vi er bare i september, det er ennå tid!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-12, 23:34   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.118
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg vurderte avstøpning av hengebuksvinet Harriet i uke 39 med nr 3. Med lys inni. I gangen.

Men jeg rakk ikke, kjapp lillebror bestjal/befridde verden for kunsten.

For de fleste av oss så ville det jo blitt et godt og røslig fruktfat av en avstøpning av magen i tiden ETTER fødsel også, men en litt mer skrukkete og mindre struttende variant, kanskje.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-12, 00:09   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2D-ultralyd er bare so last year

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Vi er bare i september, det er ennå tid!

Ånei, du. Men jeg kunne trenge et ekstra par ører, ungene prater i ett

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no