Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne > Twenty-four shades of glue

[2012] FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 11:56   #21
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Herregud. Dere er gærne.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:05   #22
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Jeg har ikke kapasitet til å gjøre kalenderen, men gleder meg vilt til å lese og følge med!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:06   #23
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Herregud. Dere er gærne.

Takk!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:16   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg tar en sjefsavgjørelse her og nå:

1. desember legger Agent Scully ut bilder av hvordan hun lager dagens luke. Steg for steg. Så et avsluttende bilde av resultatet. Så lager vi andre, og legger ut bilde av vårt resultat. Og historien blir til mens vi lager jul!
2. desember er det Bomulls tur osv.

Jeg tenker jeg skal ha det klart til 30.nov, slik at man kan begynne ved midnatt 1.12.2012 ved behov.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:18   #25
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg tenker jeg skal ha det klart til 30.nov, slik at man kan begynne ved midnatt 1.12.2012 ved behov.

Veldig gjerne!

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:26   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Herregud. Dere er gærne.



__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:31   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg tar en sjefsavgjørelse her og nå:

1. desember legger Agent Scully ut bilder av hvordan hun lager dagens luke. Steg for steg. Så et avsluttende bilde av resultatet. Så lager vi andre, og legger ut bilde av vårt resultat. Og historien blir til mens vi lager jul!
2. desember er det Bomulls tur osv.

Og så mener jeg videre at vi lager 1 tråd pr. dag, dvs at HI lages av kalenderlukeeier. Og at vi holder oss i hobby-underforumet (evt. om vi får vår egen mappe der? ) - vi har jo den andre, mer åndelige kalendereren i bloggen ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:31   #28
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Dette blir kanongøy, selv så henger jeg på sidelinjen og ser om jeg kan bli med på å lage lukeinnholdet en gang i blant.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:34   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Og så mener jeg videre at vi lager 1 tråd pr. dag, dvs at HI lages av kalenderlukeeier. Og at vi holder oss i hobby-underforumet (evt. om vi får vår egen mappe der? ) - vi har jo den andre, mer åndelige kalendereren i bloggen ...

God idé. Kall gjerne mappen "Lukket avdeling". Og trådene må aldri slettes, for noen er av og til ørlitegranne på hæla når det gjelder hobbyjulekalendere og blir ikke ferdig samme dag, måned eller år som andre.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:34   #30
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Ups - det gikk akkurat opp for meg at jeg er på konferanse når det er min lukedag. Kan noen bytte dag fra 5/12 til en dag etter 10/12? Det er jo greit å være til stede, mener jeg.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:47   #31
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Og så mener jeg videre at vi lager 1 tråd pr. dag, dvs at HI lages av kalenderlukeeier. Og at vi holder oss i hobby-underforumet (evt. om vi får vår egen mappe der? ) - vi har jo den andre, mer åndelige kalendereren i bloggen ...

Egen mappe kan fikses.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:50   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Ja - vi jo ha egen mappe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:52   #33
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Doruller. Så mange du klarer. Rødt papir eller rødmaling. Bomull. You get the picture ...

Hvis alle trenger en bit av meg har vi muligens et problem ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:53   #34
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Egen mappe kan fikses.

Strålende!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:55   #35
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Hvis alle trenger en bit av meg har vi muligens et problem ...


Jeg ler så jeg spretter av dere. Jeg håper det blir lesetilgang for de håndarbeidshemmede/kunstutfordrede, i denne mappen. Dette MÅ jeg bare få med meg!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 12:58   #36
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Strålende!

Gi meg navn, beskrivelse og når mappen skal opprettes så skal jeg ordne.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:02   #37
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Gi meg navn, beskrivelse og når mappen skal opprettes så skal jeg ordne.

Nå må vi ha lange diskusjoner og poller og greier for å finne ut alt dette. Julestria begynner tidlig og er råtøff i år altså.
Navn på mappe?
- Lukket avdeling
- Du tror det ikke før du får se det
- The Dark Side
- Julemania

Nei, jeg stemmer for:
Twentyfour shades of glue.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:02   #38
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Jeg gleder meg masse til å følge med!
Den kommer til å bli fantastisk!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:20   #39
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Twenty-four Shades of Glue!

Ja!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:37   #40
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Twenty-four Shades of Glue!

Ja!


Hear, hear!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no