Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sykle Helgeroa-Stavern?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-14, 17:40   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sykle Helgeroa-Stavern?

Er det greit å sykle denne strekningen med barn? Sykkelstier? Bratte bakker? Jeg vet ikke om jeg noen gang har kjørt strekningen selv, og vet bare hvordan veien mellom helgeroa og larvik ser ut, ikke en vei jeg ville tatt med ungene helt enda.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 19:15   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykle helgeroa-stavern?

Det er veldig smalt, svingete og ingen gangsti.
Ikke noe sted jeg ville syklet med barn, knapt et sted jeg vil sykle selv.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 19:18   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sykle helgeroa-stavern?

Ok, takk for svar.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 23:06   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykle helgeroa-stavern?

Men det er veldig fint å sykle mellom Helgeroa og Nevlunghavn. Sykkelsti hele veien godt på innsiden av veien i eget trasé. Minsten har syklet den strekningen siden han var tre år med oss. Nevlunghavn er verdt et besøk på sykkel om det er i Helgeroa dere er.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-14, 23:16   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sykle Helgeroa-Stavern?

Ja, det er en fin strekning. Jeg håpet det var flere alternativer, ser for meg en sommer full av sykkelturer.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-14, 08:48   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykle Helgeroa-Stavern?

Men det er veldig fint i Stavern da, og det er i grunn veldig greit å sykle Stavern-Larvik også.
Men mellom Helgeroa og Stavern er det altfor smalt, farlig enkelte steder på sommeren da mange av treningssyklistene bruker området og det er ingen veiskulder der, skummelt når man kommer rundt svingene. Det har blitt jobbet med å få gangsti der i mange år, men det blir nok ikke prioritert med det første.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no