Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

"Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 19:56   #21
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Synes den var ganske morsom jeg da... Mye er overdrivelser, men mye er søren meg sant også.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 19:58   #22
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Jeg har også fått denne fra noen litt eldre kollegaer.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:03   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Jeg er en sånn drittkjerring som er truandes til å spørre i fullt alvor om de føler at de har såpass grunn til å være mer fornøyd med dengang da enn nå jeg. :humørløs:

  Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 09:59   #24
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Jeg har ikke fått denne, tipper de jeg kjenner har vett på å holde denne langt unna meg, for ellers blir det

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 10:45   #25
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

HI var halvmorsomt. Alle de mugne, snurte svarene, fullstendig blottet for selviron,i var MYE morsomere.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 10:55   #26
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Jeg har fått den, humret litt og gleder meg stadig over at overlevelsesstatistikken går vår vei.

Nyansert diplomat.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 11:11   #27
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Hva i all verden har denne å gjøre inne i oppramsingen (som var temmelig teit, synes jeg):

Sitat:

Bare jentene hadde hull i ørene.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 11:18   #28
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Hva i all verden har denne å gjøre inne i oppramsingen (som var temmelig teit, synes jeg):

Det er et ledd i "alt-var-mye-bedre-under-kriiiigen". Eller: Hvorfor er ikke alt som det var da vi vokste opp?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 17:52   #29
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

HI var halvmorsomt. Alle de mugne, snurte svarene, fullstendig blottet for selviron,i var MYE morsomere.

Skjønte ikke helt hva du mente nå, jeg

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:23   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Skjønte ikke helt hva du mente nå, jeg

Jeg mente at man ikke kan ta den mailen helt alvorlig, selv om noe helt sikkert var bedre før. Det morsomme er vel at dagens mødre (og fedre, selv om de glimret med sitt fravær her) tar på vei av en slik tråd. Ha litt selvironi, da folkens! Til og med jeg synes at noen av dagens foreldre er litt for hysteriske (nei, jeg snakker ikke om bilsikkerhet, eller om nugatti på skolematen, men sånn generelt) og da er det vel ikke så rart at våre foreldre/besteforeldre humrer litt over oss.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:30   #31
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Sitat:

Bare jentene hadde hull i ørene.

Jah, den gang menn var menn, og negrene bodde i Afrika.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 08:43   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

HI var halvmorsomt. Alle de mugne, snurte svarene, fullstendig blottet for selviron,i var MYE morsomere.

Vel, jeg er ikke blottet for selvironi, men jeg liker at humor har et visst nivå. Denne er ikke skrevet som selvironi, den er (dårlig) skrevet som en latterliggjøring. Hadde den vært vinklet litt annerledes kunne den vært morsom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:01   #33
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vel, jeg er ikke blottet for selvironi, men jeg liker at humor har et visst nivå. Denne er ikke skrevet som selvironi, den er (dårlig) skrevet som en latterliggjøring. Hadde den vært vinklet litt annerledes kunne den vært morsom.

Enig med du, jeg opfattet den ikke som ironisk.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:02   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Den er ikke ironisk skrevet, men sier en del om hva foreldregenerasjonen tenker om oss som er foreldre til småbarn i dag. Dem om det; sier jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:11   #35
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.


Det er vel at som trengs å sies?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:13   #36
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg mente at man ikke kan ta den mailen helt alvorlig,

Det har du helt rett i, og det samme gjelder de som sender sånt videre.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:24   #37
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det har du helt rett i, og det samme gjelder de som sender sånt videre.

Det gjelder nå ikke bare de som sender denne videre, men alle som sender spammail videre er pokker meg nødt til å mangle noe vesentlig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:33   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne i fht denne, jeg. :humørløs:

Sitat:

Fotball eller slåball-lagene hadde lag-utvelgelse og ikke alle fikk være med på laget.

De som ikke fikk være med måtte lære seg å takle det.

Tenk deg det!!!

Å komme med på laget krevde dyktighet eller ry.

Jeg kjenner i hvertfall nok godt voksne folk til å vite at de som ikke fikk være med å leke, taklet det ganske dårlig, den gangen som nå.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 16:01   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Eller så lærte man seg rett og slett å deale med det. Livet suger og det nytter ikke å sutre av den grunn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 16:30   #40
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det-gikk-da-bra-med-oss". En oppsummering

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det gjelder nå ikke bare de som sender denne videre, men alle som sender spammail videre er pokker meg nødt til å mangle noe vesentlig.

Jeg vil kanskje ikke uttale meg så sterkt, men du har et poeng.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no