Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Roma

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 09:54   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Hotell i Roma

Er det noen som har et tips til meg? Jeg og min kjære skal på kjærestetur i september, flybilettene er i boks, men så var det hotell da.. Jeg er ikke kjent overhodet der, så jeg trenger tips om et sentralt, koselig og greit hotell som ikke er altfor dyrt.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 14:43   #2
Bitchy
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 24
Bitchy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hotell i Roma

Mange av hotellene ligger ved hovedjernbanestasjonen.Ikke det hyggeligste strøket. Campo dei Fiori eller Piazza Navona området er rimelig og bra, og veldig sentralt. Husker ikke navn på hotell i farten dessverre!.

Bitchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 15:17   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Roma

Her har jeg bodd:

http://www.hotelforumrome.com/

Jeg ser det omtales som "luksus", men jeg opplevde det som et vanlig, hyggelig hotell. Fantastisk takterrasse med utsikt over Forum, der spiste vi frokost.

Jobben betalte, så jeg vet ikke hva det kostet, men ser de har tilbud nå på 160 Euro for et dobbeltrom, det er da ikke så verst?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 15:24   #4
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Sv: Hotell i Roma

http://www.hotelisa.com/index.htm

Her var vi på kjærestetur i september 2002

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no