Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilsete Brio Primo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-15, 23:05   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilsete Brio Primo

Jeg vurderer sterkt en Briovogn og har veldig lyst på et bilsete jeg kan sette på understellet denne gangen (har ikke hatt det med noen av de andre, og nå blir det enda mer rundt omkring enn noen gang før). Da må det bli Brio Primo. Jeg forhørte meg litt på BabyShop, og de sier at setet sikkerhetsmessig har kommet greit ut, men at det scorer relativt dårlig på brukervennlighet for eksempel (eller at det er der det taper mest da). Så skjønner jeg jo at det ikke sikkerhetsmessig er utviklet som alle disse andre nye modellene som kommer hele tiden, men der er jeg litt usikker på om jeg rett og slett tenker at dette er godt nok (det er jo minst like sikkert som setene de andre barna har hatt).

Det nyeste MaxiCosi-setet er jo enormt dyrt, og kan i tillegg da ikke festes på vogna. Jeg kjenner det ikke frister. Mine barn sitter erfaringsmessig kort i babysetet, jeg er heldig om det holder til 10-månedersalderen.

Noen tanker/erfaringer?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-15, 23:09   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.582
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete Brio Primo

Jeg mener å huske (fra 2010, så det kan jo ha endret seg) er at trekket i brukervennligheten gikk på at det var vanskelig å ha feste basen med bilbelter. Nå har den jo Isofix-base, så om dere har Isofix er ikke det noe å tenke på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-15, 23:16   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete Brio Primo

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg mener å huske (fra 2010, så det kan jo ha endret seg) er at trekket i brukervennligheten gikk på at det var vanskelig å ha feste basen med bilbelter. Nå har den jo Isofix-base, så om dere har Isofix er ikke det noe å tenke på.

Vi har Isofix.
Interessant info ja, takk! Det er jo slik at man kan få dette setet med base for et par tusenlapper mens man nå så vidt jeg forstår må bla opp over fem tusen (!!) for det nyeste av det nye, som i tillegg er tungt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-15, 23:18   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilsete Brio Primo

Jeg mener jeg så dette setet på tilbud på Lekmer.no.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no