Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-17, 22:13   #181
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Timar, fikser du treff?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-03-17, 22:45   #182
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Hihi, miserytreff. Hva har man på menyen da? Noe å drukne sorgene i, ihvertfall. Og vi trenger noe mat å gremmes over. Hvor kan man forvente skikkelig dårlig service?

Dette blir gøy

Timar er aktiv nå  
Gammel 30-03-17, 08:02   #183
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg er syk irriterer meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 30-03-17, 08:56   #184
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

God bedring.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 30-03-17, 09:02   #185
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

at mannen kom med klister når poden skal ut på ski og det laver ned med snø ute

Isprinsessen er aktiv nå  
Gammel 30-03-17, 13:08   #186
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.729
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At universitetet viser så ufattelig lite skjønn i forhold til deltagelse på forelesning.
Veldig irriterende at jeg som samlingsbasert student må kjøre i 3 1/2 time for 2 timer 1/2 times forelesning, bare fordi jeg ikke får delta på forelesningen via Skype.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 30-03-17, 13:19   #187
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Folk som ligger 15-20km/t under fartsgrensa, på rettstrekke, fordi det er hvitt utafor veien!
Ta bussen!

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv  
Gammel 30-03-17, 17:26   #188
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Det er kaldt idag, men fyrer da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-03-17, 23:20   #189
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.000
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Hodepine og hersens Rubic.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 02-04-17, 12:45   #190
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg den siste uka og vel så det (er vel faktisk snart opp i 2 uker siden den startet) har vært helt slått ut av ei skikkelig spenningshodepine. Det starter helt ned i øvre del av ryggen og brer seg oppover nakken og hodet. Den har vært så ille at jeg måtte fra fra jobb på tirsdag og vært hjemme siden. Den virker ikke å løyne heller, men i morgen må jeg på jobb igjen. Håper ikke dette er grunnlag for at jeg ikke får gjennomført planlagt operasjon (dagkirurgi) på onsdag, for denne har jeg ventet på så lenge.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 02-04-17, 13:12   #191
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At strømmen går 20 minutter ut i steking av sukkerbrød.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 02-04-17, 14:02   #192
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At skatteloven med tilhørende forskrifter og vedtak har så snirklete språk at jeg ikke skjønner hva som står der.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Gammel 03-04-17, 14:32   #193
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Frekk unge (ikke min).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 03-04-17, 15:47   #194
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At jeg den siste uka og vel så det (er vel faktisk snart opp i 2 uker siden den startet) har vært helt slått ut av ei skikkelig spenningshodepine. Det starter helt ned i øvre del av ryggen og brer seg oppover nakken og hodet. Den har vært så ille at jeg måtte fra fra jobb på tirsdag og vært hjemme siden. Den virker ikke å løyne heller, men i morgen må jeg på jobb igjen. Håper ikke dette er grunnlag for at jeg ikke får gjennomført planlagt operasjon (dagkirurgi) på onsdag, for denne har jeg ventet på så lenge.

Har det sammenheng med støysituasjonen i leiligheta di å gjøre tror du? God bedring!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 07-04-17, 19:14   #195
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Har det sammenheng med støysituasjonen i leiligheta di å gjøre tror du? God bedring!

Nei, det tror jeg ikke, har slitt med det samme før, men det hjelper nok ikke akkurat på at jeg går rundt med den irritasjonen i tillegg.


Operasjonen ble forøvrig gjennomført så nå bor jeg i sofaen noen dager for å komme til hektene.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 07-04-17, 20:05   #196
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

God bedring Luvi.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 07-04-17, 21:25   #197
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Uforskamma barn. På eitt tidspunkt dirra eg av sinne. Og skal ha mykje skryt og mykje vin for at eg ikkje klikka fullstendig.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 08-04-17, 15:09   #198
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Netteier strøm: vi kan ikke se at det er noen eksisterende avtale for levering av strøm, derfor leverer vi pliktstrøm, noe som kan være dyrt. Vi anbefaler deg å opprette avtale med strømleverandør.

Jeg til netteier: Jeg opprettet avtale i begynnelsen av januar med xxx, jeg kontakter de.

Jeg til strømleverandør: Opprettet ikke vi avtale for levering av strøm?

Strømlevrerandør: som vi kan se ble denne avtalen annulert ved oppstart. Skal sjekke ut hva som er skjedd.

Jeg til strømleverandør (etter en uke): hva fant dere ut? Ønsker dere å levere strøm eller ikke?

Strømleverandør (annen saksbehandler): så vidt vi kan se ble det opprettet avtale i begynnelsen av januar og dette skal være ok.

Djises!! DETTE irriterer. Det er altså strøm til min bestefars omsorgsleilighet det er snakk om. Lurer på hva galt jeg har gjort, for føler meg forfulgt av dårlig karma eller noe. Nå blir det annen strømleverandør tror jeg. Makan for et rot!!

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 08-04-17, 17:03   #199
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Når du er helt på slutten av en lue du strikker og plutselig skjønner at du har strikket alt sammen helt feil.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 10-04-17, 16:36   #200
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Bane- Nor som gjør at jeg som bruker under 30 minutter med tog hver vei til og fra jobb må nå bruke dobbelt så lang tid.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no