Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lakseoppskrifter

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-13, 08:53   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lakseoppskrifter

Vi et gjerne laks ein gong i veka, men ein blir fort lei... Tar gjerne imot oppskrifter slik at vi kan få litt variasjon.

Sjølv kan eg bidra med ei FANTASTISK oppskrift -om eg må få seie det sjølv. Heile familien slukte maten - ungane sa at det var beste laksen dei hadde smakt... Ikkje la deg skremme av fennikel -. den blir søt og mør, og treng heller ikkje etast, men gir smak til fiskekjøttet.

Til 4:
Laks nok til alle
1 stor fennikel
1 appelsin
litt nøytral olje
salt/urtesalt
Poteter nok til alle / ris
Lettrømme
Om du vil: Toro rømmesaus med lime og pepper

Snitt opp fennikkel. Legg det på porsjonspakkar med alu-folie, eller legg alt i ei eldfast form.
Skjær appelsin i skiver, og del skivene i to. Legg over fennikkelen.
Legg på laks (eg tok av skinnet, men du kan sikkert behalde det)
Ha over litt olje
Strø på salt / urtesalt

Steik i ovn ved 200 grader. 20 min for porsjonspakkar, litt lenger om du har alt i ei form.
Kok poteter
Rør saman lime- og peppersausen.

Fisken tar smak av appelsin og blir veldig deilig og saftig. Eg kunne sikkert ha ete dobbel porsjon, om det berre hadde vore meir igjen

Del gjerne din favorittoppskrift med laks! Eg prøvde å søke etter ein slik tråd her inne, men fant ingen...

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 09:13   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Laksefileer i ildfast form. Ha på rød pepper og salt. Slå over lik mengde kremfløte og hvitvin. I ovn ca 200 grader til fileene er klar.

Enkelt, og nydelig!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 09:16   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Kva serverer du til Tinkadott?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 09:44   #4
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Ovnsbakt laks med sitron

4 porsjoner (oppskriften er fra Godfisk.no)

600 g laksefilet, uten skinn og bein
2 ss soyasaus
4 ss olivenolje
1 stk sitron
salt og pepper

Salat

2 stk vårløk
0,5 stk eple, grønt
1 stk hjertesalat
1 stk avokado

Dressing

3 ss sitronsaft
3 ss olivenolje
0,5 ts havsalt

Tilbehør

ris

Framgangsmåte

Mengden ingredienser er blitt endret, men det kan være lurt å:

  • Tenke på at mat til mange tar litt lengre tid
  • Holde litt tilbake på saltholdige ingredienser og krydder, og heller smake til mot slutten
  • Sett stekeovnen på 180 °C.
  • Skjær laks i serveringsstykker og legg i en ildfastform.
  • Ha soyasaus og olivenolje over laksen og krydre med litt salt og pepper.
  • Ha over revet skall og saft av sitron, og bak i stekeovnen i ca. 10-12 minutter.
Salat
  • Skjær vårløk i skiver og eple i strimler, og skjær opp salat.
  • Del avokado, og ta ut stein og kjøttet med en skje. Skjær kjøttet i biter.
  • Vend vårløk, eple, salat og avokado raskt sammen.
Dressing
  • Rør sammen sitronsaft, olivenolje og havsalt, og vend inn i salaten.
Server laksen med salat og kokt ris ved siden av.
Tips: Denne retten kan lett varieres med skall og saft av appelsin istedet for sitron.

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 09:53   #5
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Vi bruker nok mest klassikeren stekt laks med poteter og agurksalat. Om dere ikke har hatt det før så lager jeg agurksalaten ved å blande vann, eddik, sukker og pepper. Kutter agurken med ostehøvelen. Lar det trekke noen timer, gjerne over natta.

Synes også det er godt å legge laks i folie i ovnen med peppermix, salt og persille på. Litt smør/olivenolje er også godt inni. Lun potetsalat; poteter, stekt fersk sjampinjong, vårløk, paprika i ulike farger - alt stekt sammen på panna. Ruccola på toppen ved servering. Gjerne litt kryddersmør til.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 09:56   #6
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Acino: vi likar også klassikeren Eg steiker gjerne laksen på panne, og har agurksalat, potet og rømme til - omtrent som deg antagelig. Det er veldig, veldig godt, ungane elskar det. Men vi må ha litt variasjon, for blir lei

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:05   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Vi marinerer laksen i teriyakisaus og steker den i panne. Serverer med ris og brokkoli. Det er godt og kjapt og ungene elsker det, men jeg skulle ønske de snart kunne elske noen andre lakseretter i tillegg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:05   #8
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Laks med pesto:

Olivenolje i ildfast form
Laksefileter med pesto på
Ovnen i ca 20 min

Vi serverer gjerne med tagliatelle og bakte grønnsaker. Enkleste retten i verden, og blir veldig god.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:07   #9
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Åh, alt høyres godt ut Laks i pesto har eg laga for lenge sidan, men har heilt gløymt ut den retten. Det er jo veldig godt. Trur kanskje minsten vil protestere på den grøne sausen, men han bør vel venne seg til det

Toffskij: mannen min elskar teriykisaus, så det der skal eg prøve. Jenta mi kan ikkje på grunn av cølikai (soyasaus i teryaki).

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:32   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

En annen ting som er godt (men som ungene dessverre misliker sterkt ) er å legge rå laksefileter i ildfast form, stavmikse en grønn guffe av urter (basilikum, rosmarin, gressløk, persille), hvitløk, salt, chiliflak og olje, ringle halvparten av urteoljen over, legge over tynne skiver av cherrytomat (mange!) og sjalottløk (2–3), og ringle resten av urteoljen over der igjen. Steke i ca. 20 min på 180 grader.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:33   #11
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Herligheten, det høyres ut som ein inntertier. Men eg har mange små former, så her kan ein lage ei form til mor og far og ei snill form til jentungen og gutungen.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:48   #12
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Innertier:

4 laksefileter
3-4 ss mangochutney
1-2 ss karripasta
salt
pepper
1 boks creme fraiche

Stek laksen i smør med salt og pepper på den ene siden. Rør sammen mangochutney, creme fraiche og karripasta mens du steker. Snu laksefiletene, tøm over blandingen. Vent til blandingen er blitt litt varm. Pynt evt med koriander.

Server med grov ris, brokkoli og hva du nå har. Eller cous cous, byggris, wokblanding, salat. Suksess!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:51   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Tusen hjertelig alle saman, og kjør på med meir! Det blir mykje laks framover! (forøvig har Ica 40% på fisk i ferskvaredisken nå)

Eg legg alt dette inn i Mealboard-appen min, så har eg dei gode oppskriftene med meg over alt.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 10:52   #14
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Plukkfisk av laks er også godt.

Mos kokte laksefileter og kokte poteter sammen med hakket vårløk eller purre, rømme/fløte/melk, salt og pepper.

1 laksefilet + 2 mellomstore poteter + 0,5 dl væske + salt, pepper og bittelitt hakket vårløk/purre.

Mos, varm opp og server. Vi spiser plukkfisk oppå flatbrød eller mellom flatbrød.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-13, 10:21   #15
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Må berre oppdatere denne tråden og vise at eg har notert meg dei fleste oppskriftene. Her er Toff si oppskrift, kopiert inn i min Mealboard - klar for sync til Iphone og generering av handleliste for neste veke. Supert system! Og referansen til kven som står bak er ført inn, som de ser Elskar Mealboard.

(dette var ein digresjon fra tråden).

(Og namnet på retten måtte eg dikte... med tomater oppå blir det vel raudgrønt teppe da...)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg mealboard.JPG (119,0 KB, 31 visninger)
__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-13, 11:46   #16
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Jeg har en variant av laks med pesto.

Har laksefileer i ildfast form og drysser på med sitronpepper. Har gjerne brokkoli, gulrotskiver og tomat i den ildfaste formen. Stekes som vanlig.

Koker opp tagliatelle. Når den er ferdig og vannet er silt av, har jeg oppi en boks med kremfløte/matfløte og noen skjeer pesto. Rører til fløten og pestoen har tyknet. Ungene elsker den taglitellen og spiser litt laks også.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-13, 13:16   #17
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Laksewraps, en favoritt her i heimen:

En rikelig porsjon laksefilet (evt. laksekoteletter som du plukker av) til alle, krydret med salt og pepper, inn i ovnen 10 min på 200 grader.

På bordet: fullkornwraps eller pitabrød, oppskårne tomater, paprika (mengder), salat, fetaost og løk, og tzatziki. Enten hjemmelagd eller Tine sin.

Alle lager sine wraps, alle er fornøyde.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-13, 13:39   #18
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Eia - det minner meg om taco-laks Eg kuttar laks i bitar, krydar med tacopulver og steiker terningane på panne. Servert med lefser eller skjell.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-13, 22:28   #19
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Dette var en flott tråd. Her er det oftest tradisjonell laks med rømmesaus, poteter og agurksalat, så jeg skal prøve noen av de andre oppskriftene her snart. Barna elsker laks heldigvis.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-13, 22:31   #20
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lakseoppskrifter

Fiskepinner av laks, bruk sesamfrø i stedet for brødrasp.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no