Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelse på Chie Mihara-sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-24, 21:17   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Størrelse på Chie Mihara-sko

Jeg har hatt såååå lyst på et par lekre Chie Mihara-sko lenge, men de er dyre, og jeg jakter derfor på et par på finn.no, Tise og andre bruktsteder. Jeg lurer på om noen her har CM sko og kan si noe om størrelsen? Er de normale i størrelse? Store? Små? Er jo dumt å gjøre et bomkjøp. Jeg er en relativt normal 37 og lurer på om jeg skal jakte på et par i 37 eller om jeg bør se på 36 eller 38.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-24, 21:47   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Jeg har ønsket meg Chie Mihara sko i mange år, og har lurt på det samme. Da jeg nylig var i Lucca, prøvde jeg et par og de var helt normal i størrelsen. De var også gode.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-24, 00:22   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Jeg prøvde en del par rundt 50-årsdagen min i høst og synes de er store i størrelsen. Det var litt variasjon, men jevnt over store. Jeg bruker vanligvis 37 i pensko og 38 i løpesko fra Hoka og Ascis (kanskje 37,5 i andre merker), men måtte ned i 36 i Chie Mihara. Det kan hende 36,5 ville passet best i enkelte andre modeller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-24, 07:20   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.020
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Jeg har to par. Jeg vurderer dem som helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker normalt sett 38, og har det også i de to parene. De skoene er helt absurd kule, og overraskende «gode» å gå i.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-24, 08:36   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Det som er synd med Chie Mihara, synes jeg, er at de er litt forutsigbare i størrelsen, så man må nesten prøve de. Jeg bruker str 38 i det meste (39 i treningssko), og har Chie Mihara i 37,5 og 38. Kjøpte noen helt nydelige på Finn, i str 38,5, men de var dessverre altfor store. Så gå heller litt ned enn opp i hvert fall, er mitt råd.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-24, 08:51   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Jeg synes de er helt normale i størrelsen. Har flere selv og 40 som jeg bruker også i andre sko, passer helt fint. Kjøpte et par i 39.5 fordi det var eneste størrelsen de hadde igjen, og den passer jo også, men er litt trang. Det er veldig god kvalitet på dem da, og jeg har aldri kjøpt til full pris. Følger med på Zalando når de har salg og tilbud.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-24, 09:54   #7
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.821
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Takk, forstår det som at de varierer litt, men at de kanskje heller mot å være bittelitt store. Noen ganger :-)

Jeg jakter videre og håper jeg finner de perfekte skoene. Sjekker Zalando også, men håper å finne noen pent brukte.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-24, 05:33   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Er det noe butikker på østlandet som har Chie Mihara i litt godt utvalg?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-24, 06:20   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.020
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er det noe butikker på østlandet som har Chie Mihara i litt godt utvalg?

Zanzibar i Bogstadveien, Oslo, har en god del.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-24, 06:39   #10
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelse på Chie Mihara-sko

Takk for tips! Dit skal jeg. Jeg har fulgt merket på Instagram i mange år, men jeg har aldr funnet noen jeg vil ha i fysisk butikk. Nærmest var jeg i Lucca for noen uker siden. Denne sesongen kunne jeg kjøpt mange, når jeg ser de på nett.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no