Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg fine, solide rødvinsglass

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-18, 13:10   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg fine, solide rødvinsglass

Vi har flotte vinglass fra Kosta Boda, som vi har brukt i årevis. De er slanke, høystettede og har en tendens til å gå i stykker når vi bruker dem til hverdags. Særlig har vi et ganske høyt forbruk av rødvinsglass. Hittil har det vært greit, for vi har supplert ved behov. Nå har den modellen vi bruker gått ut av produksjon, og jeg ser at vi må finne noen andre glass til hverdagsbruk, for å bevare «finglassene» lengst mulig.

Og da leter jeg etter følgende:
Fine rødvinsglass med litt tykkere stett. Gjerne av den litt tyngre sorten. De må være så lave at de får plass i oppvaskmaskin. Jeg vil ha ordentlig kvalitet, og pris er ikke veldig viktig, siden vi skal ha bare tre-fire stykker.

Eksempler?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no