Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Organisere kjøkkenskap

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-18, 14:36   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Organisere kjøkkenskap

Et av målene mine fremover er å få ryddet og organisert mat på kjøkkenet. For nå er det såpass kaos at vi ofte må lete etter det vi trenger og vi kjøper ting vi allerede har fordi det har forsvunnet bak i skapet. Ting går ut på dato og jeg gjør impulskjøp som aldri blir spist. Bare idiotisk og lite miljøvennlig.

Jeg holder på å skrive en liste over de basistingene vi spiser fast. Jeg tenker at jeg skal finne et merke av hver ting som jeg kjøper fast, slik at vi ikke har 5 sorter ris, 4 ulike spagettityper osv... Planen er da at jeg kun kan kjøpe disse tingene dersom vi har lite igjen og at det skal være lett å se om vi trenger mer.

Noen som har gode tips til meg? Jeg ser på en del videoer at de har ting i oppbevaringsglass. Er dette noe som funker bedre enn i originalinnpakning? Og er det noen som har oppbevaringsglass de kan anbefale som ikke koster en formue?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no