Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-23, 10:56   #241
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg tenker at Märtha har rett i noe av det hun kritiserer pressen for - samtidig som hun på en måte unndrar seg den veldig berettigede kritikken hun har fått for å utnytte tittelen kommersielt, og kritikken kjæresten får.

jeg mener at han utnytter hennes posisjon på en utrolig freidig og totalt uetisk måte - de filmene han la ut på tiktok hvor han liksom irettesatte folk og tok seg tilrette fordi han skulle varte opp "the Princess of Norway" er så langt utenfor at jeg fikk skikkelig hakeslepp da jeg så dem. Noe så utrolig flaut og ubehagelig.

Han har helt sikkert fått en masse rasistiske kommentarer. Det er en haug ekle og slemme rasister også i dette landet. Men jeg blir sur når all kritikken av virksomheten hans avfeies som rasisme - det er ansvarsunndragelse og utrolig lite redelig oppførsel. Hans sjamanvirksomhet er direkte uetisk og uansvarlig.

Men klart det er vanskelig å vokse opp i rampelyset og utsettes for folks oppmerksomhet og meninger fra ung alder. Og derfor FATTER jeg heller ikke at hun faktisk laget Tv-serie med sine umyndige barn og utsatte dem for enda mer nærgående oppmerksomhet og publisitet enn hennes egne foreldre gjorde. De nøyet seg med en fotosession i ny og ne, mens Märtha dro med seg TV2 i utvalgte deler av privatlivet i mange måneder.

Og å skylde på pressen for Aris selvmord er bare nedrig. Skikkelig nedrig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:11   #242
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sophie Elise?

Media er i alle fall snillare med henne og Marius-kjæreste Nora Haukland som i en post på Instagram i helga var avbilda med det som kunne sjå ut som kokain i handa.

Dei har hatt å styre med på slottet i helga

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:20   #243
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg har ikke engasjert meg så mye i det som er rundt henne (Märtha Louise), men fikk tilfeldigvis med meg klippet med intervju av henne i svensk tv på NRK-nyhetene i går. Ble flau på hennes vegne, med offer-framstilling og selv-glorifisering. Jeg forstår ikke hvorfor hun stadig skal ut i media i ulike land - virker som hun fisker etter sympati og ønsker at det skal bli vist i Norge slik at alle kan se hvor mye omsorg og forståelse hun får andre steder?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:23   #244
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan være enig i at hun kanskje ikke har vært utsatt for kritikk hele livet, men hun har vært utsatt for utrolig mye medieoppmerksomhet, og veldig mye av en temmelig grafsete, ekkelt art. Syns også hun kan få litt slækk siden Ari tok livet sitt, og selv om pressen ikke tok livet hans, fikk han utrolig mye tyn og latterliggjøring og jeg tror han var en sårbar sjel.

Dette er jeg ganske enig i, da.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:25   #245
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har ikke engasjert meg så mye i det som er rundt henne (Märtha Louise), men fikk tilfeldigvis med meg klippet med intervju av henne i svensk tv på NRK-nyhetene i går. Ble flau på hennes vegne, med offer-framstilling og selv-glorifisering. Jeg forstår ikke hvorfor hun stadig skal ut i media i ulike land - virker som hun fisker etter sympati og ønsker at det skal bli vist i Norge slik at alle kan se hvor mye omsorg og forståelse hun får andre steder?

Inntekt, tenker jeg. Betalte oppdrag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:32   #246
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

...
Akkurat som da programlederen trykket på med spørsmål om hun kunne tenke seg å representere kongehuset igjen i framtida, og hun sa ja, hvis det blir aktuelt så vil hun gjerne det. Og nettavisene slår opp at Märtha håper å få det tilbake.

...

Det samme gjorde Dagsavisen i går. Jeg hadde forventet en mer nyansert fremstilling der.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:50   #247
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Märtha svorsket ikke, som sagt. Hun snakket svensk som jeg snakker engelsk. Du hører at jeg ikke er innfødt, men ellers forståelig.

Okei, men da blir det jo litt annerledes enn det som f eks Skavlan driver med (selv om jeg tror det hadde gått helt greit om hun hadde snakket norsk, vanskelig er det ikke å forstå).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:54   #248
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Inntekt, tenker jeg. Betalte oppdrag.

I så fall synes jeg det er utrolig korttenkt av henne. Når hun har et så anstrengt forhold til media skulle en tro at hun for lengst har forstått at en hver "opptreden" kan slå ut på mange måter for hennes omdømme

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 11:58   #249
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Okei, men da blir det jo litt annerledes enn det som f eks Skavlan driver med (selv om jeg tror det hadde gått helt greit om hun hadde snakket norsk, vanskelig er det ikke å forstå).

Si det til svenskene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:01   #250
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

At Gro "plutselig" kom på det, er en ting, at hun "plutselig" sto i stua var en annen sak. Ja, Gro kom med ideen, som var fremmed og overraskende på henne. Og hun husker at Gro kom på besøk. Det er ikke det samme som at besøket var plutselig. SAKEN var overraskende, og hun husker besøket.

Men da burde hun kanskje kritisere sine foreldre en smule også? (Selv om jeg forstår det ikke gjøres offentlig). Og vet vi at Gro alene kom med ideen? Det er jo ikke akkurat slik byråkrati på norsk toppnivå fungerer. Dette var jo en debatt i flere land på den tiden, inkl. Sverige.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og hvorfor skulle det være løgn at hun fikk 160' i året?

Fordi hun da utelater alt hun får fra sine foreldre i tillegg, som har en større appanasje. Hun bodde i utlandet og i en større leilighet sentralt på Oslos vestkant. Selvsagt levde hun for over 160.000.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:11   #251
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men da burde hun kanskje kritisere sine foreldre en smule også? (Selv om jeg forstår det ikke gjøres offentlig). Og vet vi at Gro alene kom med ideen? Det er jo ikke akkurat slik byråkrati på norsk toppnivå fungerer. Dette var jo en debatt i flere land på den tiden, inkl. Sverige.

Nei. I Sverige ble dette endret i 1980, med tilbakevirkende kraft. Victoria var da 3 år og Carl Philip Ett. Märtha Louise var 15 midt på åttitallet og i Norge ble ikke loven endret før i 1990.

Og at man i et muntlig intervju bruker Gro som en personifisering av dette ønsket fra daværende regjeringshold syns jeg ikke er veldig merkelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:12   #252
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Mange veldig gode argumenter for å ikke ha kongefamilie i denne tråden. For dette er jo mennesker som ikke velger å være i medias søkelys. Helt til de plutselig gjør det da. Og det føler jeg både hun og døtrene gjør. For så vidt Ari også, selv om han kanskje ikke kunn forutse hvor ille det ville bli. Men man har da perifere kongelige i andre land som lever ganske under radaren. Og det kunne hun også ha valgt. Og kanskje rådet ungene til det samme, basert på egne erfaringer. Jeg kan ha sympati for tenåringen som ikke hadde valget, som bare måtte leve med det. Men jeg kjenner ikke veldig mye sympati for der livet hun har valgt å leve nå. Hun velger offentlighet. TikTok og sosiale medier og fandens oldemor. På tross av at hun sier hun selv har dårlige erfaringer med media. Jeg klarer ikke helt å forstå de valgene hun tar. I alle fall ikke i lys av ting hun sier og gjør.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:35   #253
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og at man i et muntlig intervju bruker Gro som en personifisering av dette ønsket fra daværende regjeringshold syns jeg ikke er veldig merkelig.

Enig, og det er jo sett gjennom hennes 15 år gamle øyne.


Det er ikke så rart at ikke Norge endret dette samtidig som Sverige kanskje? ML var 11 år i 1980 og det var kanskje litt sent å endre det da? I alle fall for sent å endre det med tilbakevirkende kraft 10 år senere. Konprinsen var 7 år i 1980. Det jo litt annerledes å endre det for en 3-åring og en 1-åring. Det burde jo vært endret rundt 1970 for ML sin del, men da var nok ikke Europa der.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:36   #254
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei. I Sverige ble dette endret i 1980, med tilbakevirkende kraft. Victoria var da 3 år og Carl Philip Ett. Märtha Louise var 15 midt på åttitallet og i Norge ble ikke loven endret før i 1990.

Og at man i et muntlig intervju bruker Gro som en personifisering av dette ønsket fra daværende regjeringshold syns jeg ikke er veldig merkelig.

Det er jo strengt tatt kun 10 års forskjell, ikke særlig mye mht grunnlovsendringer. Definitivt noe i tiden og ikke noe Gro plutselig kom på.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:38   #255
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det kan jo faktisk hende hun ikke fikk med seg debatten, 15-åringer er jo fjerne av natur. At hun kan ha opplevd det som om statsministeren kom ubedt på besøk til dem er vel ikke vanskelig å forstå?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:43   #256
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Hun har ikke nevnt at det var ubedt. At en tenåring ikke har fått med seg at statsministeren skulle komme til dem, sammen med bestefar, er ikke vanskelig å forstå at ikke har blitt oppfattet før Gro "plutselig" var der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 13:45   #257
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det er jo strengt tatt kun 10 års forskjell, ikke særlig mye mht grunnlovsendringer. Definitivt noe i tiden og ikke noe Gro plutselig kom på.

Nei, men du tar fortsatt FEIL. Det var ikke lenger en debatt i Sverige. Eller skal jeg si at du bedriver LØGN OG ATTER LØGN? Eller ups, husket du, som voksne kvinne bare litt feil i en rask tråd på internett, litt sånn som en prinsesse kan gjøre i et muntlig intervju, kanskje? Sorry ass, dette blir for dumt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 14:02   #258
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

ML var 11 år i 1980 og det var kanskje litt sent å endre det da? I alle fall for sent å endre det med tilbakevirkende kraft 10 år senere. Konprinsen var 7 år i 1980. Det jo litt annerledes å endre det for en 3-åring og en 1-åring. Det burde jo vært endret rundt 1970 for ML sin del, men da var nok ikke Europa der.

Strengt tatt var ML 9 år i 1980, uten at det har noen betydning her.



Og så er det jo litt rart å mene at man ikke skal kunne bruke sosiale medier fordi man ikke ønsker at pressen er ute etter en.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 14:13   #259
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Strengt tatt var ML 9 år i 1980, uten at det har noen betydning her.



Og så er det jo litt rart å mene at man ikke skal kunne bruke sosiale medier fordi man ikke ønsker at pressen er ute etter en.

Haha, ja, her gikk matematikken min helt i feil retning!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-23, 14:26   #260
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det var ikke lenger en debatt i Sverige.

Men det er en debatt i Sverige nå. Det er bare noen uker siden den svenske kongen gikk ut og kritiserte at de hadde endret reglene etter at barna hans var født og at han mener at tittelen egentlig burde tilhøre Carl Philip.

(Jeg tolket ham faktisk dithen at han nå også mente at Carl Philip var bedre egnet og det syntes jeg var en aldeles skrekkelig ting å si om sine egne barn. Men det er jo ikke første gangen den svenske kongen har vært ganske frittalende.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no