Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-19, 11:44   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Knerten blir 12 år og har begynt å mumle om at han snart er ferdig med å sove i køyeseng. Snuppa arvet vår gamle dobbeltseng (kontinentalmadrass) da hun begynte på ungdomsskolen og jeg begynner å innse at det nok er noe sånt han etterlyser.

Ungen sover i 2. etasje og det er en trapp med vinkel for å komme seg opp der. Vi har strevd mye med å få møbler opp og ned den trappa, og vil ikke gå til innkjøp av noe som faktisk ikke lar seg transportere opp. Jeg har sjekket IKEA og deres 140 cm brede senger kommer med en stor del nederst, men hvis man øker størrelsen til 160 cm, så kommer den i to deler.

Er det noen som har møtt på problemer når de skal balansere slike brede senger opp vinkeltrapper? Vi ønsker egentlig så lite seng som mulig på rommet hans siden han gjør en del annet enn å sove på det rommet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 11:55   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.956
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 11:57   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Jeg tror det er lurt å bygge en pappseng og prøve. Det går også an å heise inn ting gjennom vindu, med det koster fort *litt*, da...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 12:49   #4
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.583
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Ville har akkurat fått denne sengen fra Ikea. Den kan jo stå ute som dobbeltseng fast, med 160 bredde, men endegavlene er ikke mer enn drøyt 80 brede. Det går sikkert an å få tak i en tynn overmadrass for å få hel madrass i full bredde.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 13:25   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.823
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Hva med 120-seng? Den tar mindre plass, er bred nok til de fleste, og er lettere å få opp slike trapper. Og ned. Har vi erfaring med. Mye erfaring med faktisk.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 13:39   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.378
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Har dessverre ingen konkrete tips, men mye erfaring med ting som ikke går fra da vi bodde i Nederland. DER har de smale trapper!!! Da vi skulle flytte inn og kom med min gamle 1,20 rammemadrass fra IKEA, endte vi faktisk opp med å måtte sage rammen i to så vi kunne "knekke" den nok til å få den opp trappen. Det gikk greit, men det så jo ikke ut som en ny seng etterpå, da (noe den heller ikke var så det var greit nok, men irriterende). Da vi senere kjøpte ny seng (1,60) kjøpte vi en som var i mange deler og styrte fælt med den digre madrassen. Jeg er sikker på at du kan få informasjon om hvor mange deler og esker ny seng kommer i før du kjøper. Jeg ville i alle fall satset på en som man kan flytte i deler.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 13:41   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.919
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har sjekket IKEA og deres 140 cm brede senger kommer med en stor del nederst, men hvis man øker størrelsen til 160 cm, så kommer den i to deler.

Hva slags seng er det snakk om? for jeg har litt samme utfordringen og ser på en 140 kontinentalmadrass fra IKEA siden det bare er rammen som er fast å bale med ... men den senga er ikke "en stor del nederst"

Ah :lyspære: du mener to senger nederst?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 13:41   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.344
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Jeg ville kanskje gått for seng med madrass, ikke rammemadrass eller kontinentalseng. En umontert seng er lett å få opp. Madrasser kommer gjerne sammenrullet, eller er i det minste bøyelige og mulige å flytte.

Vi kjøpte 120 rammemadrass til datter for noen år siden. Den gikk IKKE opp trappa. Vi bakset den opp med å bære ut på verandaen, opp på taket på tilbygget og så inn gjennom vinduet. Da vi skulle flytte måtte den i retur samme vei.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 13:52   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Jeg har ikke lest alle svar, men tenker du på madrassen eller sengen? Sengen kommer vel flatpakket og går ikke pakken opp så kan man bære opp del for del. De er vel neppe lenger enn 2 meter.

Når det gjelder madrass så finnes det jo madrasser på f.eks. Ikea som er rullet, men fortsatt gode. Om du ikke velger en rammemadrass så bude du få opp sengen. Uten rammemadrass så må du bare ha en sengebunn, en det finnes forskjellige varianter å få kjøpt (på f.eks. Ikea).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 13:57   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi kjøpte 120 rammemadrass til datter for noen år siden. Den gikk IKKE opp trappa. Vi bakset den opp med å bære ut på verandaen, opp på taket på tilbygget og så inn gjennom vinduet. Da vi skulle flytte måtte den i retur samme vei.

Jeg husker historien din, og det er vel nettopp derfor jeg spør.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:00   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.344
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg husker historien din, og det er vel nettopp derfor jeg spør.



Visste ikke engang at jeg hadde skrevet den her.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:06   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.



Visste ikke engang at jeg hadde skrevet den her.

Jeg mener i hvert fall at det var deg.

Greia er at vi bor i et "slags" rekkehus, men det er ikke et rekkehus på ordentlig. Så det er egentlig hele 4 etasjer opp til balkongen vår som har stor nok dør til å ta inn en seng. Det er ikke plass gjennom vinduet på rommet til knerten. Og en lift som kan frakte senga opp 4 etasjer kommer til å koste ganske mye. Så da er det kanskje verdt å vurdere noen centimetre ekstra med seng.

Men å kjøpe vanlig seng som leveres flatpakket burde være overkommelig. Da må vi bare være sikre på at den kommer i små nok deler.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:12   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Dette er formatene på pakkene på Malm fra Ikea på 1,40 seng.

Sitat:

Pakker: 4

MALM
Seng med oppbevaring
904.047.99

Dette produktet består av flere kolli.
Bredde: 76 cm
Høyde: 9 cm
Lengde: 204 cm
Vekt: 27.45 kg
Pakker: 1

Bredde: 41 cm
Høyde: 9 cm
Lengde: 205 cm
Vekt: 26.00 kg
Pakker: 1

Bredde: 75 cm
Høyde: 6 cm
Lengde: 160 cm
Vekt: 22.00 kg
Pakker: 1

Bredde: 35 cm
Høyde: 9 cm
Lengde: 195 cm
Vekt: 27.05 kg
Pakker: 1

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:33   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Delene i sengen kan du vel bære enkeltvis. Som andre foreslår å ta ut av esken før du bærer på. Problemet blir vel masrassen som er ganske tykk også? Kan du teste med en diger papp-plate?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 14:56   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Åh; nå kjenner jeg litt på at jeg angrer på at vi bytte at den giganske bilen med en bitteliten elbil. På den andre siden; de pengene vi har spart på bompenger siden bilen ble byttet ut forsvarer leie av en kassebil på Ikea eller hjemkjøring.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:30   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Jeg kjøpte vanlig 1,60 madrass på Ikea til å ha i seng til meg selv. Det gikk fint, men til barnet som ville ha rammemadrass ble jeg rådet til å kjøpe to 80 madrasser. Var nok lurt. Så leide jeg kassebil. Men det var bare såvidt mellomste og jeg klarte å få den store madrassen inn i bilen og i den andre enden ga vi opp og overlot jobben til flyttefolkene..

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:41   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

To rammemadrasser og så sette dem sammen - det var lurt. Men hvor smale rammemadrasser kan man få? Tanken var jo å ha en ganske så smal dobbeltseng.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:42   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Det smaleste er 80, tror jeg. Men hvorfor må dere ha rammemadrasse?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:44   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det smaleste er 80, tror jeg. Men hvorfor må dere ha rammemadrasse?

Vi må ikke det.

Men jeg har liksom sett for meg at det ellers ville være vanskelig å få opp trappa. Men den senga du linket til tilsier jo noe annet. Selv om akkurat den ikke er aktuell for oss ettersom det er noen vinduer som gjør den umulig å vippe opp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-19, 15:47   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengestørrelse når senga skal opp en smal trapp med vinkel

Vi har alltid brukt rammemadrasse tidligere, men vi har på hytter begynt med Ikeas madrasser som ikke er rammemadrasse (husker ikke hva de heter) og vi er veldig fornøyde. Mye mer praktisk og de blir ikke så tunge heller.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no