Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sirkelsag på strøm

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-19, 21:46   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.488
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sirkelsag på strøm

Mannen ønsker seg sirkelsag til jul, og den må ha ledning. Han er så lei den han har som går på batteri.
Tenkte at FP er rette plass og spør.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-19, 09:58   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sirkelsag på strøm

https://www.biltema.no/verktoy/el-ve...4aAve1EALw_wcB

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-19, 11:38   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.867
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sirkelsag på strøm

Det er umulig å anbefale en sag uten å vite mer om hva han vil ha og hva han bruker den til. Det finnes flere typer med ulike funksjoner. Vil han ha styreskinne, hvor kraftig vil han ha den, hvor stor (hvor dypt/tjukt vil han kunne sage) osv. Bruker han den mye eller bare litt osv.

Jeg har en Bosch sag med skinne og «dykkfunksjon», dvs at jeg kan begynne å sage midt i en plate feks. Jeg tror den kosta 3-4000 for et par tre år siden. Det finnes både dyrere og billigere. Jeg har en venn som bruker en del elverktøy i jobbsammenheng (men ikke ekstremt mye) og han sverger til Biltema og Clas Ohlsson. Det er helt sikkert bra nok til de fleste hobbysnekkere. Det hadde holdt i massevis til meg også, men jeg hadde en tilgodelapp jeg måtte bruke opp.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no