Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lysbakken-saken

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-12, 15:06   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Jeg har tenkt hele veien at "selvfølgelig må han gå av", og tenkt at det er så opplagt at det lissom ikke er noe å diskutere?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:06   #22
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tror også en "statsråd- og statssekretærskole" kan være lurt. Samtidig mener jeg at dette burde de ha skjønt at ikke var greit. Særlig siden byråkratene sa: "Dette er ikke greit."

Ja, skulle vært artig å hørt beveggrunnene de hadde da de valgte å overse denne advarselen.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:06   #23
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det blir jo spennende å se om dette får noen betydning for ledervalget i SV. Om han blir valgt som leder, så bør han vel inn i regjering igjen.

Ja, det må han.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:06   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nja, jeg tror det hadde fått mer oppmerksomhet om det hadde vært en skandale av Frp-kaliber. Selvforsvarskurs for kvinner er ikke kontroversielt. Det er jo selve saksbehandlingsfeilen som er det gale her, og det tror jeg rett og slett ikke engasjerer folk like mye som sex med mindreårige, filming av unggutter i dusjen og offentlig pengebruk på øst-europeisk bordell.

Poeng.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:07   #25
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Selvforsvarskurs for kvinner er ikke kontroversielt. Det er jo selve saksbehandlingsfeilen som er det gale her, og det tror jeg rett og slett ikke engasjerer folk like mye som sex med mindreårige, filming av unggutter i dusjen og offentlig pengebruk på øst-europeisk bordell.

Jammen FP-ere er da ikke "folk".

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:08   #26
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Jeg synes alle disse sakene fra politikken, som blir endevendt i media, er enklere å kommentere når det har kommet en slags "closure".
Ap-ordføreren, Birkeldal osv, det er selvsagt helt andre type saker, men likevel, enklere å si noe om når de er ferdig behandlet. Det samme med Osmundsen. Man kan diskutere når man bare har løse tråder, men da blir det så nært opptil slarv.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:10   #27
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har tenkt hele veien at "selvfølgelig må han gå av", og tenkt at det er så opplagt at det lissom ikke er noe å diskutere?

Om han skulle gå av eller ikke er ikke det viktigste å diskutere i denne saken. Det interessante er at det også i Norge er fint å kjenne folk i maktposisjoner. "Når det regner på presten, drypper det på klokkeren" liksom. Det er som det sto før her en forestilling om at vi i Norge ikke driver med korrupsjon og nepotisme og greier, men mitt inntrykk er at det er relativt utbredt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:11   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Om han skulle gå av eller ikke er ikke det viktigste å diskutere i denne saken. Det interessante er at det også i Norge er fint å kjenne folk i maktposisjoner. "Når det regner på presten, drypper det på klokkeren" liksom. Det er som det sto før her en forestilling om at vi i Norge ikke driver med korrupsjon og nepotisme og greier, men mitt inntrykk er at det er relativt utbredt.


Åja. Men det ser jeg også på som opplagt. :no faith whatsoever:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:12   #29
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Man kan diskutere når man bare har løse tråder, men da blir det så nært opptil slarv.

Enig, det er ikke så interessant å bare diskutere rundt halve fakta og mer eller mindre løse rykter.

Men jeg sa altså da tråden ble startet at jeg syns han burde gå, så jeg er nok litt slarvete.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:13   #30
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Jeg er litt usikker på hva jeg synes. Jeg har ikke lest epostene og smsene og har det ikke helt klart for meg om han faktisk bifalt det statssekretæren gjorde? Eller handlet hun på egen hånd?

Jeg synes kanskje hoderullingen i politikken kan til tider være litt overdreven. Denne saken kom ut i det han gikk i 14 dagers omsorgspermisjon. Hvem var det som timet det slik?

Jeg er enig i at håndteringen av saken har vært dårlig, og ja, det er vel rett at han går på bakgrunn av det. Samtidig mener jeg at en viss tabbekvote bør en politiker ha, og denne saken er ikke hårreisende. (selv om det selvsagt er feil å bevillige penger til egen "underorganisasjon")

Finnes det en oversikt over dialogen som er lagt frem noe sted? Jeg skulle gjerne lest den.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:13   #31
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

FrP-sakene har blitt diskutert over mange sider basert på relativt tynt grunnlag. Og de har ikke vært mindre opplagte enn denne.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:14   #32
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er som det sto før her en forestilling om at vi i Norge ikke driver med korrupsjon og nepotisme og greier, men mitt inntrykk er at det er relativt utbredt.

Jeg tror ikke nordmenn er noe bedre enn andre, nei, men det er nok ikke så åpne prosesser og så åpenlys korrupsjon som i mer kjente korrupsjonsland. Dog har jeg ingen illusjoner om at lokalpolitikerne i min by spiller fair game. De har lokalavisa på sin side da, så de er rimelige trygge for dyktige gravejournalister.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:16   #33
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Kristin Halvorsen skal styre departementet.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:16   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Igjen finner jeg ikke igjen en artikkel jeg leste for litt tilbake, om hvordan mange tror at vi ikke har korrupsjon i noe særlig grad i Norge. Jeg har vondt for å tro at vi skiller oss nevneverdig fra land som vi pleier sammenligne oss med. Selvsagt finnes det.

Vi er nr 6 på siste listen til TI.
Bak New Zealand og alle de andre nordiske landene ...


Det jeg tror kunne vært en spennende diskusjon er å se på bakgrunnen for valget av diverse statssekretærer.
F.eks. da Anne-Grethe Strøm-Erichsen ble forsvarsminister. Da fikk hun Espen Barth Eide, som kan det feltet til fingerspissene og som er god byråkrat, til statssekretær slik at hun skulle ha den støtten hun trengte på et tildels vanskelig og ikke minst stadig omdiskutert område.
Og dette har de jo gjort flere ganger, henter garvede folk til å kunne være støttespillere.

Hvor frk.tidligere SU-leder (som fant på en god del sprell) kom seilende fra er ikke greit å vite, men man kunne jo nesten får fornemmelsen av at her har man et søtt og lite departement, så det kan de få til å leke med?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:16   #35
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Kristin Halvorsen som overtar intill videre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:16   #36
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Dog har jeg ingen illusjoner om at lokalpolitikerne i min by spiller fair game. De har lokalavisa på sin side da, så de er rimelige trygge for dyktige gravejournalister.

Ikke sant!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:17   #37
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

FrP-sakene har blitt diskutert over mange sider basert på relativt tynt grunnlag. Og de har ikke vært mindre opplagte enn denne.

Jeg innrømmer glatt å ha gått i den fella noen ganger, men etterpå ser jeg at diskusjonen kunne blitt mye bedre om jeg ventet.

Prostitusjonssaken var jo over før den begynte, han fikk vel forlegget sitt etter noen timer og ferdig med det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:18   #38
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Dog har jeg ingen illusjoner om at lokalpolitikerne i min by spiller fair game. De har lokalavisa på sin side da, så de er rimelige trygge for dyktige gravejournalister.

Her i byen bruker de all sin tid på å sloss med fylkesmannen. Lokalpolitikken var langt mer kjedelig før Sponheim ble fylkesmann og turde å tale Monica Mæland midt i mot.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:18   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Blir ikke dette en veldig merkelig greie nå, hvor lederen for ett av regjeringspartiene ikke sitter i regjering? Jeg vil tro dette er noe av grunnen til at han ikke har måttet gå før.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:19   #40
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Vi er nr 6 på siste listen til TI.
Bak New Zealand og alle de andre nordiske landene ...

Det er jo godt, men jeg regner med de kun får med oppklarte saker der, og hvor mye ressurser legges i overvåkning av dette? DLD burde vel heller rette seg inn på næringsliv og politikk, fremfor privatpersoner.
Vi har jo Eva Joli da, men hun mener alt under 1 mill ikke er noe vits å heftes ved.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no