Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-21, 12:43   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Tenkte jeg skulle bruke påsken til å sy mobilhotell til korpset. Tenkte å bruke et litt stivt stoff og sy lommer på slik at hver mobil har sin lomme. Men det hadde vært moro å merket hver lomme med instrument. Slikt at man legger mobilen i en lomme med sitt instrument.
Og det må jo finnes?
Enten strykelapper, klistremerker eller sy på merker.
Men Google er ikke min venn i dag og forstår ikke hva jeg er ute etter

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 12:53   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Det enkleste er kanskje å kjøpe overstrykingsark til printer, og printe ut bilder selv, som du finner på internett. Hvis du har tilgang på printer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 13:07   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Hvis du går på ebay eller amazom og søker på "iron-on instrument" finner du mye.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 13:19   #4
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det enkleste er kanskje å kjøpe overstrykingsark til printer, og printe ut bilder selv, som du finner på internett. Hvis du har tilgang på printer.


Lurt!
Jeg har printer ja. Hvor får man kjøpt slike ark?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvis du går på ebay eller amazom og søker på "iron-on instrument" finner du mye.


Står ikke alle varer derfra fast i Suez kanalen

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 13:45   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.



Står ikke alle varer derfra fast i Suez kanalen

Jo, høyst sannsynlig stryke-på merkene til russen min

På ebay kan du velge hvor tilbyderne er fra i søket ditt. På uk siden så velger jeg ofte nettopp uk hvis jeg har dårlig tid. Kina er bingo uansett. Sist jeg bestilte derfra tok det tre måneder.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 13:52   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Jeg bestilte strykemerker med en haug av ulike motiver fra en hyggelig dame i Norge i fjor. Hun heter Nina Eriksen, har en butikk som heter Liljekonvall på Epla.no. Kanskje du finner noe der? https://www.epla.no/shops/ninas/strykemerke-symerke/

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 14:19   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Lurt!
Jeg har printer ja. Hvor får man kjøpt slike ark?

Der de selger kontorutstyr, datamaskiner, printere og kanskje også fotobutikker.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 23:08   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.465
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Inkclub har jeg kjøpt fra, husk å kjøpe samme merke som printeren din. Min Canon-printer gir ihvertfall dårlig resultat på fotopapir og denslags fra andre merker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 07:52   #9
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Jeg og veldig mange andre som syr, har utstyr for å kutte vinyl selv. Dette er samme prinsipp som når du lager tekst eller logo på feks t-skjorter, man kan kutte akkurat hva man vil i et hav av farger. Jeg har tenkt å selge utstyret mitt, men jeg kan jo sikkert fikse dette for deg før jeg selger. Merkene strykes på med strykejern eller presses på med varmpresse. Sånn strykepresse mange hadde før (til å presse gardiner osv med) funker også veldig bra. Send meg en pm hvis det er aktuelt, så kan jeg vise deg noen muligheter.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 22:20   #10
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strykemerker/klistremerker med instrumenter

Du må kjøpe deg en Silouette Cameo.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no