Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2022 (07)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-21, 22:06   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Vi har bestilt lokale!

Kom plutselig på at påmelding nærmer seg, og da skal alle bestille på en gang. Og siden vi allerede vet dato (to alternative helger, og vi må sørge for å få den ene, siden den andre kolliderer med søskenbarnet som bare har ett alternativ), kan vi like gjerne reservere først som sist, mens det fortsatt er en del ledig. Vi får ikke mulighet til å ha det samme sted som storesøsters selskap, så vi måtte finne noe annet.

Hadde først fått forhåndsreservert ett sted, men det overlevde ikke pandemien og legges ned. Så spurte jeg et annet sted, de hadde ledig og vi var der på "befaring" sammen med de kommende konfirmantene på søndag. De var fornøyd så da bare bestemte vi oss. Tror det blir bra. Godt å ha det på plass!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 22:19   #42
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Heiheiheihei!! Nå må ikke dere over-mennesker av noen 2007-foreldre komme her og knuse selvtilliten til oss førstegangs 2006 foreldre som ikke en gang har STARTA med forberedelsene! Dette er rått parti! Altså, vi har dato for seremonien men tidspunktet umuliggjør selskap med tilreisende samme dag. Og dato for selskapet, nei ddt har vi ikke. Burde dere ikke heller opprette en støttegruppe eller hjelpetelefon for meg og mine likesinnede??!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 22:38   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Jeg vil heller være i støttegruppen din enn å planlegge for min egen, Palmen, så count me in!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 22:47   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Ungene mine konfirmerer seg ikke, så jeg kan også være støttegruppe, Pælmis!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 22:52   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Palmen: vi fiksa ALT på tre uker i høst (og rakk det akkurat før hele Oslo stengte ned). Det innebar riktig nok at bare halvparten av gjestene kom, men jeg frykter at det ville blitt sånn uansett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 22:57   #46
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Ungen har bestemt seg for borgerlig og påmeldingen åpner en gang i månedsskiftet april/mai. Usikker på hvilken helg i mai selve seremonien er, så har ikke tenkt på lokale enda. Vi blir uansett ikke så mange, maks 20 røft regnet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 23:08   #47
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Heiheiheihei!! Nå må ikke dere over-mennesker av noen 2007-foreldre komme her og knuse selvtilliten til oss førstegangs 2006 foreldre som ikke en gang har STARTA med forberedelsene! Dette er rått parti! Altså, vi har dato for seremonien men tidspunktet umuliggjør selskap med tilreisende samme dag. Og dato for selskapet, nei ddt har vi ikke. Burde dere ikke heller opprette en støttegruppe eller hjelpetelefon for meg og mine likesinnede??!

Si fra når du vet dato for selskapet så jeg får lagt inn kakebaking i kalenderen min.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-21, 23:16   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Heiheiheihei!! Nå må ikke dere over-mennesker av noen 2007-foreldre komme her og knuse selvtilliten til oss førstegangs 2006 foreldre som ikke en gang har STARTA med forberedelsene! Dette er rått parti! Altså, vi har dato for seremonien men tidspunktet umuliggjør selskap med tilreisende samme dag. Og dato for selskapet, nei ddt har vi ikke. Burde dere ikke heller opprette en støttegruppe eller hjelpetelefon for meg og mine likesinnede??!

I fjor hadde vi selskap på lørdag og seremoni på søndag. Fungerte brillefint!

Ja, det er tidlig, men lærte det ved storesøsters konfirmasjon, da trodde jeg at jeg var tidlig ute med å forsøke å finne lokale, da jeg begynte med det samme hun var påmeldt. Det viste seg at det meste var utleid allerede. Derfor fant jeg ut at jeg skulle være enda tidligere ute denne gangen. Har ikke forberedt noe annet da, det ser jeg ingen grunn til. Det vil si mamma har faktisk brodert ferdig bunaden til lillesøster allerede, så den ligger klar til å bli montert når det nærmer seg litt mer. Hun vokser fortsatt i full fart, så det er for tidlig enda.

Guttungen får velge mellom ny dress eller leie av bunad (han får egen når han blir voksen)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 08:40   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Palmen: vi fiksa ALT på tre uker i høst (og rakk det akkurat før hele Oslo stengte ned). Det innebar riktig nok at bare halvparten av gjestene kom, men jeg frykter at det ville blitt sånn uansett.

Jeg må forresten moderere meg. Bunaden var klar på forhånd. Men den var bestilt med levering i april, da hun egentlig skulle ha hatt festen sin. (Hun fikk bruke den på 17. mai også ... ærlig talt; det er ikke hennes skyld at festen ikke ble noe av i april.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 08:43   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Det ser forresten ut til at knerten lander på å ikke ha noen markering overhode. Kurset høres egentlig ålreit ut, men å skulle ha noen fest er visst utelukket. Jeg har sagt at det er greit å bare gå på kurs, men egentlig ønsker jeg jo at han skal klare å avholde en fest selv om han er midtpunkt. Alle som er der vil ham jo bare vel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 09:01   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det ser forresten ut til at knerten lander på å ikke ha noen markering overhode. Kurset høres egentlig ålreit ut, men å skulle ha noen fest er visst utelukket. Jeg har sagt at det er greit å bare gå på kurs, men egentlig ønsker jeg jo at han skal klare å avholde en fest selv om han er midtpunkt. Alle som er der vil ham jo bare vel.

Kan han gå med på å ha fest hvis han får bestemme rammene, f.eks at det ikke skal være noen taler, bildevisning eller noe annet "formelt", bare familie som samles til en uformell sammenkomst? Man må jo ikke kjøre et tradisjonelt opplegg med høytidelig middag, taler etc, som kanskje er det han ser for seg, og frykter.

Da jeg ble konfirmert hadde vi faktisk ikke middag. Bare kaffe og kaker hjemme i stua. Jeg har ikke så stor familie, og farsiden var uansett uaktuelle som gjester i en borgerlig konfirmasjon (etter at farfar skjelte ut min storesøster da hun valgte å ikke konfirmere seg - sa at hun ikke kom til å bli gift, for ingen vil ha en hedning ), så det var kjernefamilien, mormor, mine to bestevenninner og ellers mest venner av familien som var der. Selv syntes jeg det var helt fantastisk, jeg var egentlig ikke interessert i selskap men syntes bare kurset virket spennende. Jeg likte ikke å sitte til bords på lange middager, var ikke så glad i mat, hatet å være midtpunkt, og orket ikke taler, i tillegg til at jeg visste at foreldrene mine egentlig ikke hadde råd til stort selskap. Jeg syntes det var mer koselig med gratulasjoner, samtaler og lykkeønskninger en til en, og et opplegg som ikke kostet noe særlig. Venner, hjemmebakte kaker, skravling, og gaver hjemme i stua var helt nydelig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 09:06   #52
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Vår eldste valgte å ikke stå til konfirmasjon. Planen var en litt "utvidet" bursdagsfeiring med litt flere gjester, litt større kaker og middag i tillegg. Vi droppa hele driten pga korona. Hun fikk endel større gaver til 15-årsdagen fra besteforeldrene enn ellers, men ikke like mye som hun ville ha fått til konfirmasjon, tror jeg.

Jeg husker ikke om jeg har skrevet det i denne tråden tidligere, men jeg har for lengst booket lokale for 07-datra, noe som er svært ulikt meg å gjøre i så god tid. Vi har ikke snakket så mye om hun kommer til å stå til konfirmasjon, men hun er mer typen som følger strømmen, så det ville forundre meg veldig om hun ikke gjør det. Jeg rakk å planlegge litt av eldstes konfirmasjon, så jeg kan bare fortsette der jeg glapp i excel-arket mitt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 09:13   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Fordelen med at det er en gutt er at vi ikke trenger å tenke på bunad. Det var jo en del styr med i forrige runde. Knerten har fått beskjed om at han kan få bunad, men at han skal være mer utvokst. Foreløpig har han skikkelige hengslete barnekropp selv om lengden begynner å ta seg opp (han passerer straks storesøster).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 09:20   #54
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.


Jeg husker ikke om jeg har skrevet det i denne tråden tidligere, men jeg har for lengst booket lokale for 07-datra, noe som er svært ulikt meg å gjøre i så god tid. Vi har ikke snakket så mye om hun kommer til å stå til konfirmasjon, men hun er mer typen som følger strømmen, så det ville forundre meg veldig om hun ikke gjør det. Jeg rakk å planlegge litt av eldstes konfirmasjon, så jeg kan bare fortsette der jeg glapp i excel-arket mitt.

Jeg har spart på mine notater etter eldste for å gjøre det lett for meg selv når det er yngste sin tur i 2023. Trenger ikke finne opp hjulet på nytt, liksom.

Tjorven: Det kan jo hende han endrer mening etter hvert og ønsker seg selskap.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 09:25   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vår eldste valgte å ikke stå til konfirmasjon. Planen var en litt "utvidet" bursdagsfeiring med litt flere gjester, litt større kaker og middag i tillegg. Vi droppa hele driten pga korona. Hun fikk endel større gaver til 15-årsdagen fra besteforeldrene enn ellers, men ikke like mye som hun ville ha fått til konfirmasjon, tror jeg.

Jeg husker ikke om jeg har skrevet det i denne tråden tidligere, men jeg har for lengst booket lokale for 07-datra, noe som er svært ulikt meg å gjøre i så god tid. Vi har ikke snakket så mye om hun kommer til å stå til konfirmasjon, men hun er mer typen som følger strømmen, så det ville forundre meg veldig om hun ikke gjør det. Jeg rakk å planlegge litt av eldstes konfirmasjon, så jeg kan bare fortsette der jeg glapp i excel-arket mitt.

Ja, det er også svært uvanlig til meg å være, å allerede ha bestilt lokale. Jeg er aldri tidlig ute med noe som helst. Men nå har vi hatt en konfirmasjon, og litt erfaring fikk jeg jo derfra, slik at jeg nå vet litt mer om hva det er verdt å bruke tid på og ikke.

Det jeg lærte var blant annet at det å gå gjennom bilder og lage fotobok, og samle bilder til framvising, tar MYE lenger tid enn du tror. At jeg fikk ferdig en fotobok til eldste skyldtes kun to ting. Det ene var at jeg pådro meg koronavirus i starten av mars, før lockdown og tilrettelegging for hjemmekontor, slik at jeg var sykmeldt et par uker pga karantene og isolasjon uten egentlig å være syk, og uten mulighet til å jobbe, så jeg hadde flust med tid. Det andre var at konfirmasjonen ble utsatt fra mai til oktober, på grunn av det samme viruset. Denne gangen har jeg ingen planer om å gå for samme løsning, og har i tillegg to konfirmanter i stedet for en. Derfor innser jeg at jeg er nødt til å begynne så smått med dette nå, hvis det ikke skal ende med et voldsomt stress på slutten. Og det er jo faktisk litt koselig arbeid også, når man slipper å ha dårlig tid.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-04-21 kl 09:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 10:12   #56
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Jeg hører hjemme her, yngste er 07. Vi har så smått begynt å snakke med ham om konfirmasjon, men han vet ikke hva han ønsker ennå vedr humanistisk eller i kirken.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 10:26   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her var visst kirkelig konfirmasjon uaktuelt for begge mine to. Det har de sagt siden før storesøster bestemte seg, mens hun var mer i tvil (landet på humanistisk til slutt, etter en del fram og tilbake). Jeg er mest glad for at de går for samme løsning, uansett hva det er, så vi slipper to ulike opplegg og to ulike seremonier. De går i hver sin klasse (etter eget ønske), har totalt ulike fritidsinteresser og -aktiviteter, helt forskjellige venner (også av motsatt kjønn, guttungen er aldri med guttevennene til jentungen, mens han har venninner som bor på en helt annen planet enn søsteren) etc, men akkurat her går de heldigvis med på å gå sammen, på samme kurs, med samme seremoni, og felles selskap. Selv lurte jeg litt på om de ville synes det var kjipt å måtte dele selskap og oppmerksomhet med den andre, mens storesøster fikk helt sitt eget, men det viste det seg at de tvert om ser på som spesielt positivt, de synes selv de er heldige som har en person de kan dele opplevelsen og dagen med.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-21, 11:16   #58
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Her har vi enda ikke fått hatt konfirmasjon for 05-jenta, så det er ikke så mye som er planlagt for 07’ern.
Men jeg tror det blir hjemme, og det blir sikkert i mai neste år da. Hun skal ha borgerlig konfirmasjon.

Bunaden er bestilt, hun må bare bestemme seg for farge, og det begynner visst å haste.

Så regner jeg med at det dukker opp litt mer å tenke på etter vi har fått arrangert for eldstejenta.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 09:49   #59
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Human-Etisk Forbund har åpnet påmeldingen for medlemmer i dag, så nå er minstemann påmeldt konfirmasjonskurs og vi det blir konfirmasjon 7. mai 2022.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 09:58   #60
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Human-Etisk Forbund har åpnet påmeldingen for medlemmer i dag, så nå er minstemann påmeldt konfirmasjonskurs og vi det blir konfirmasjon 7. mai 2022.

Takk for påminnelsen! Vi må vente til det åpnes for ikke-medlemmer, men jeg har i hvert fall sendt en melding moren til ei Ville kanskje skal gå sammen med.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no