Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikking for super-dummies

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-21, 09:47   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg er ikke vikingspiller, men vil gjerne være med i klubben.

Jeg har sett dine gjentatte hint om at du ønsker å lære å strikke, og tenkte at jeg gjerne ville lære deg. Men nå skal vi jo liksom ikke omgås fysisk i særlig grad.


Men akkurat det med å komme i gang med strikking er egentlig bare å sette i gang. Jeg husker at jeg forsiktig dyttet FP-brukeren Camomilla utpå for noen år siden fra et absolutt nullpunkt, og nå er jo produksjonen hennes bare helt vanvittig ... både i mengde og utførelse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 09:54   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Det er så gøy med de små triksene som gjør at jeg får til det jeg ønsker. Noen ganger spoler og spoler jeg i filmene for å forstå hva de _egentlig_ forsøker vise frem. Hint om noen som er gode på filmer er veldig fint.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:06   #23
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg har brukt mye tid på å se Youtubevideoer. Særlig på felling mot høyre og venstre = raglanfelling - som også kan brukes for å få pene fellinger på ermene når man strikker genser.
Og flettestrikk.
Og å øke masker uten å få hull.
Det er mye å lære. Ta litt og litt.

Det er kanskje dristig å begynne rett på barneklær? Lurer på om Kompelompe har oppskrifter med kun rett/rillestrikk som kanskje er lettere enn å stikke mye vrangt når man er nybegynner.

Jeg ville valgt å strikke en lue. Det er overkommelig og du lærer rett og vrangt og å felle.

Lykke til.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:07   #24
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg lærte meg å strikke i permisjon med minstebarnet. Kunne ikke legge opp, og heller ikke strikke vrangmasker. Men videoer på internett er din venn! Jeg begynte med "begynnerjakken" fra petiteknit, det er svært utførlig beskrevet i oppskriften hvordan man skal gjøre det. Deretter strikket jeg en ankerstrøye (også fra petiteknit), den er også enkel.
Men dersom du faktisk kan både legge opp og strikke rett og vrang er du jo mer dreven enn jeg var.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:11   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg ville begynt med en lue. Det er overkommelig størrelse, greit å strikk og man produserer noe som faktisk vil bli brukt.

Og så kan man utvide med både mønster og fletting når man føler for det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:18   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis alle kan strikke, og skravlinga er målet er det overkommelig. Men nå tenkte jeg at formålet var å faktisk vise frem strikking.

Jeg, verdens mest introverte menneske, som ALDRI hadde vurdert å videochatte med folk fra internett, som bare grøsset av tanken - begynner faktisk å bli så sulteforet på sosial kontakt at jeg synes det virker som en god idé...

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg vet ikke hva du har tenkt å strikke, men om du skulle slå deg på Klompelompe har jeg et par bøker. Det er mye fint til barn der, også mindre plagg, feks sånn romper. Du kan gjerne låne bøkene isåfall. Jeg kan også bidra med enkel hjelp, men er ingen ekspert.

Ja, kanskje jeg tar i mot tilbudet om å låne bøker etterhvert. Jeg tipper Klompelompe er et stykke frem i tid, men har sett at de har en del fint.

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg startet med denne genseren for litt over 1 år siden og ble hektet:
https://www.petiteknit.com/products/...12935854489655

Om man kan starte med denne, da er man veldig langt forran meg altså. Men den var veldig fin!

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Men dersom du faktisk kan både legge opp og strikke rett og vrang er du jo mer dreven enn jeg var.

Søsteren min prøvde å lære meg å strikke da vi var i permisjon med min eldste/hennes yngste - det ble til at jeg strikket sånn ca tusen par tovede tøfler mens hun strikket Marius-jakke til sønnen min. Men det gjorde i hvert fall at jeg lærte det mest basic. Jeg tror jeg kan felle av også, må bare friske opp hukommelsen der.

Spørsmål:
På jakken jeg har tenkt å begynne med må man sy sammen armene med jakken. Jeg må ikke bruke symaskin til det, vel???

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:19   #27
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Det som er fint med novisegenseren er at det er ingen montering. Og det eneste jeg kunne da jeg startet var å legge opp, strikke rett og vrang og felle av. Resten brukte jeg videoer til. Og det er egentlig ikke så mye annet enn å øke og minske masker. Jeg kan gjerne sende deg mønsteret så du ser hvor bra det er forklart. Det er virkelig "teskje"-forklaringer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:22   #28
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg kan ikke engang det mest grunnleggende.

Hva trenger jeg for å begynne?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:27   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva trenger jeg for å begynne?

En plan for hva du vil strikke, og pinner og garn som passer til prosjektet.

Nå er jeg ikke noen fan av drops, men denne ser overkommelig ut som et startprosjekt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:34   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

En plan for hva du vil strikke, og pinner og garn som passer til prosjektet.

Nå er jeg ikke noen fan av drops, men denne ser overkommelig ut som et startprosjekt.

Ser fin ut, men jeg forstår ikke oppskriften, eller om jeg skal kjøpe rundpinne eller løse pinner, og om de i så fall skal være av tre eller metall?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:37   #31
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Spørsmål:
På jakken jeg har tenkt å begynne med må man sy sammen armene med jakken. Jeg må ikke bruke symaskin til det, vel???


Neida. Jeg kan finne video som viser deg hvordan du gjør det pent, hvis du sender meg bilde av hvordan jakka ser ut.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 10:41   #32
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ser fin ut, men jeg forstår ikke oppskriften, eller om jeg skal kjøpe rundpinne eller løse pinner, og om de i så fall skal være av tre eller metall?

Jeg anbefaler deg å spørre på en ordentlig garnbutikk, som kan gi deg en oppskrift, og garn og pinner som hører til. Metall eller tre er bare smak og behag, rundpinne eller løse pinner likeså.

Jeg syns du burde kjøpe rundpinne med tynn og fleksibel kabel på (KnitPro, for eksempel), og så få hjelp til å finne ut av Magic loop.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 11:12   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Neida. Jeg kan finne video som viser deg hvordan du gjør det pent, hvis du sender meg bilde av hvordan jakka ser ut.

Bilde av hvordan den skal se ut når den er ferdig eller hvordan den ser ut før jeg har montert den?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 11:37   #34
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Bilde av hvordan den skal se ut når den er ferdig eller hvordan den ser ut før jeg har montert den?

En av delene.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 19:09   #35
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Anbefaler også de enkle oppskriftene til PetiteKnit. Hun skriver de forståelig og passer sammen med videoene som nevnes over her. Det står også vanskelighetsgrad på oppskriftene.

Ja, dei er veldig nybegynnervennlige. Ho skriv mønster etter samme morell som amerikanske designere, slik at det står kva du skal gjere i kvar omgang. Ikkje bare sånn «også følger du eit eller anna som er underforstått for alle som kan spørje bestemor om hjelp».

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 19:21   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja, dei er veldig nybegynnervennlige. Ho skriv mønster etter samme morell som amerikanske designere, slik at det står kva du skal gjere i kvar omgang. Ikkje bare sånn «også følger du eit eller anna som er underforstått for alle som kan spørje bestemor om hjelp».

Utrolig treffende beskrivelse av forskjellen på norske og amerikanske strikkeoppskrifter.

Jeg hadde den bestemora, så jeg lærte meg å lese norske oppskrifter også fra helt ung alder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 20:17   #37
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

En av delene.

Ok, det skal jeg få til. Jeg har ikke fått garnet ennå, så det er jo sikkert en stund til.

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja, dei er veldig nybegynnervennlige. Ho skriv mønster etter samme morell som amerikanske designere, slik at det står kva du skal gjere i kvar omgang. Ikkje bare sånn «også følger du eit eller anna som er underforstått for alle som kan spørje bestemor om hjelp».

Så fint! Må innrømme at den genseren som ble linket til her var innmari fin, og den begynner på 1 år, noe det er en god stund til min mini-baby er i stor nok for, så da har jeg jo god tid på å kløne.

Men først skal jeg strikke den firkantede jakka.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 20:41   #38
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Utrolig treffende beskrivelse av forskjellen på norske og amerikanske strikkeoppskrifter.

Jeg hadde den bestemora, så jeg lærte meg å lese norske oppskrifter også fra helt ung alder.

Eg hadde strikkeforum og YouTube. Det gjer også susen.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 05:44   #39
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Jeg tror jeg hiver meg med i denne tråden. Jeg har bestilt et strikkeprosjekt fra Strikkemekka.. En genser, og jeg aner ikke hva jeg driver med! Jeg ble påvirket av venninna mi.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 07:22   #40
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking for super-dummies

Kult, Taien! Håper du deler litt bilder etter hvert.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no