Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 18:40   #41
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Jeg er enig med Miss Norway.

---

Også er det en ting jeg ikke helt har forstått gleden over, og det er matrosdresser og kjoler.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:44   #42
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Det styggeste jeg ser innen barneklær er dødningehoder på klærne......

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:45   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men hodeskaller liker jeg, og skjønner ikke hvorfor de er verre på jenter enn på gutter?

Jeg liker også hodeskaller. Har faktisk lett etter klær med hodeskaller på men finner det ingen steder.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:46   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Ikke slik som brudepikekjolen som Malin hadde i bryllup for et par måneder siden, altså? Dryclean only kjole til en tusing, og bærsaus til dessert... Det gikk som det måtte gå, det. Mormor hadde vasket slikt stoff før, og måtte få tatt flekkene NUH før de satt seg skikkelig. Kjolen ble ren og pen den, men tre nummer for liten!

Men se på hvem som kjøpte den da, enkelte tar LITT vel av.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:47   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Jeg er en av disse praktiske mødrene. Poden har levd i myke joggebukser de to første årene av sitt liv. Jeg syns det er skikkelig fjolete med barn som så vidt har lært å gå som sliter seg avgårde i stive, men kule, dongeribukser, f.eks.

Lenge leve myke, gode koseplagg! :kampsak:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:47   #46
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Hvor små da? Er de fem, så kan jeg skjønne det, da er de gamle nok til å be om det. Men min sønn får ikke gele i håret så det er helt stivt altså.

Njæ, jeg har ikke noen aldersbegrensning på det, så lenge det faktisk gagner frisyren. Jeg tviler på at min sønn vil ha nok hår til å ha bruk for sånt før om en god del år.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:47   #47
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Ubekvemme "sko" til små babyer. Usj.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:48   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Lenge leve myke, gode koseplagg! :kampsak:

Ja! Det er jeg helt enig med deg i. Hva er vitsen med trange, harde olabukser til en toåring liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:49   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Det fins mange myke gode klær som ikke er joggebukser! :likerikkejoggebukser_menlikermykeklær:

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:49   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Matrosdresser og matroskjoler. :grøss:

Generelt lys rosa og lys blå babyplagg gi meg også litt grøsninger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:49   #51
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det fins mange myke gode klær som ikke er joggebukser! :likerikkejoggebukser_menlikermykeklær:

Enig. Syntes ikke olabukser er ubekvemme heller så lenge de er romslige i str. Bruker det masse selv. Helt supert!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:52   #52
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det fins mange myke gode klær som ikke er joggebukser! :likerikkejoggebukser_menlikermykeklær:


Det gjør det helt sikkert, men jeg har ennå ikke funnet noe som er like mykt, like lett å bevege seg i og med like få, harde sømmer.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:57   #53
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Også er det en ting jeg ikke helt har forstått gleden over, og det er matrosdresser og kjoler.

Så enig, så enig...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:02   #54
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker også hodeskaller. Har faktisk lett etter klær med hodeskaller på men finner det ingen steder.

Hodeskalleklær finner du på Cubos og Kapp ahl...

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:04   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

"Barn liker å pynte seg"

Er det en regel? Jeg hata virkelig, virkelig å pynte meg da jeg var liten, og misliker det for såvidt i dag også, og jeg har møtt veldig mange barn som sutrer og klage når de må trekke i finstasen.
Jeg syns det er bedre og sende jenter i selskap (som ikke vil pynte seg) i dongeri og GoreTex som noen nevnte her, enn å kreve at jenta skal ha på seg klær hun føler seg ukomfortabel i.

Og forresten hadde Poden en slik sparkebuksesmoking da han feira sin første jul. Jeg aner ikke hva jeg tenkte på, for i dag syns jeg i hvertfall det ser veldig lite pent ut.
(Hvis noen vil kjøpe en stilig smoking i str 80, så rop ut...)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:05   #56
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Camo klær (uansett farge og kjønn), matrosdresser og kjoler, høye hæler på hverdagssko til små jenter, hull i ørene, sminke, og bikini på små jenter.
Og klær som fremstiller barna som små voksne, sexy, "macho" el.
Rysjer, blonder, sløyfer og masse dill på barneklær er bare tull, og det har jeg aldri likt.
Merkeklær bare for merket sin skyld.
Ja, og hetter, det er bare tull uansett alder omtrent.

Liker overhodet ikke joggedresser, men heller ikke stive, trange olabukser, det finnes andre ting.
Og alle klær skal kunne brukes. Uansett hva avkommet har på seg så passer det til lek. Jeg kommer aldri til å si "pass deg så du ikke blir møkkete" foreks.
Praktiske klær er fint til hverdags, og til fest kan man godt pynte seg, så lenge ungene slipper å sitte i en sofa og ikke kunne leke av den grunn.
Hvis ungene selv vil ha smykker, kjoler og dill så helt i orden for meg så lenge det ikke hemmer dem.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)



Sist redigert av Aminta : 24-09-07 kl 20:28.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:07   #57
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Nissedrakter av "pysjamas-typen", sånne med påtrykt belte og greier...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:20   #58
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/ stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Nissedrakter av "pysjamas-typen", sånne med påtrykt belte og greier...

Jammen det er da lekkert?

Jeg er ikke glad i "marengskjoler" (slike i juksesilke med sløyfer, dill-dall og ørten underskjørt), og sko med høye hæler er heller ikke for småjenter. Store trykk og camomønster er heller ikke "min stil".

Hva andre kler på sime barn bryr jeg meg ikke større om, men jeg fikk gåsehud da en gutt i snuppa sin barnehage fikk hull i øret til treårsdagen fordi han hadde masa om det ...:dåner i vinkel:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:34   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det fins mange myke gode klær som ikke er joggebukser! :likerikkejoggebukser_menlikermykeklær:


Helt enig. Ungene mine har aldri eid en joggebukse, men de går heller ikke rundt i stive klær.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:52   #60
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Noe annet jeg synes er ultrateit er utstasha sekker som barnehagebarna har på seg på tur, som overhodet ikke er funksjonelle eller gode for barnet å bære på ryggen.....!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no