Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso-problemer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-09, 19:58   #1
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nespresso-problemer

Mannen ble 40 i dag, og han fikk en Nespresso Essenza D90 av meg (og spaopphold ). Da jeg skulle kjøre vannet gjennom den i sta kom det ikke vann fra tuten, men fra et eller annet sted, slik at det rant utover hele benken.

Vær så snill å si at jeg gjør noe feil, så jeg slipper å dra tilbake med den? Jeg fulgte selvsagt bruksanvisningen til punkt og prikke, og det skulle jo ikke være så vanskelig, skjønner ikke helt hva som kan gjøres feil. Har sjekket at vannbeholderen står som den skal. Hjelp!

Det er denne:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 19:59   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Vi har denne på jobb, og det skal være temmelig rett fram, ja. Tyter det ut like mye vann når du kjører den uten noen kaffekapsel i?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 20:06   #3
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Jeg har bare prøvd uten kapsel. Man skal jo kjøre vannet gjennom en gang før man bruker den første gang. Har til og med prøvd med spaken opp.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 20:06   #4
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Jeg var ute for nøyaktig det samme da jeg kjøpte min, Majsa. Det er en fabrikasjonsfeil.
Jeg gadd ikke dra tilbake til butikken, så jeg ringte Nespresso, og de beklaget veldig. Men serviceminded var de i alle fall!
Jeg fikk ny maskin i posten og en retur-klistrelapp til å sette på den gamle esken for å sende den tilbake uten kostnader.
Litt kaffe fikk jeg også, som plaster på såret.

Kjedelig med feilvare, I know. Men de ordner i alle fall opp.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 20:06   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Ha'kke den ringeste ide, men gratulerer til mannen din!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 20:10   #6
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Æsjbæsj. Storosenteret er heldigvis åpent til 21.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 20:35   #7
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Æsjbæsj. Storosenteret er heldigvis åpent til 21.

Jeg hadde heller ringt hadde jeg vært deg altså!
Det er superbra service på kundeservicen der. Og de er kjappe på å levere!

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 21:31   #8
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Det var visst det jeg skulle gjort, ja. På Elkjøp sa de akkurat som dere, og at de kunne gjøre det for meg, men da tar det selvsagt lengre tid. Så nå sender jeg en mail, og håper det går kjapt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 22:54   #9
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Lykke til med Nespresso kundeservice. Jeg dem bittelitt. På mystisk vis er den ene vispen til aeroccinoen vår blitt borte. Jeg sendte Nespresso en mail og spurte om det var mulig å kjøpe dem løse. Hyggelig svar kom i løpet av et par timer, og to nye visper lå i posten til meg to dager etter - kostnadsfritt.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 15:45   #10
emma-li
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 88
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nespresso-problemer

slik var det med vår også. 2 maskiner var ødelagte. skikkelig flaks hehe.
men vi fikk super service på kitcn, der vi kjøpte den. og fikk masse gratis kaffe også

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 16:26   #11
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso-problemer

Vi ringte dem forrige torsdag, gjorde avtale på fredag og mottok ny maskin på døra i går.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no