Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hyller/oppbevaring på barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-11, 00:31   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hyller/oppbevaring på barnerom

Hvilke hyller har deres barn på rommet? evt hvilken oppbevaringsgreie?

gjerne bilder...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 08:26   #2
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

5-åringen har seng med rom under (Stompa). Her har jeg 3 gjennomsiktige kasser med hjul. Der har hun dukkesaker, kjøkkenleker og småleker. I skrivebordet har hun to gjennomsiktige kasser med perler, smykkeperler, maling ++ Mens papir og tegneserieblader ligger i skuffene i skrivebordet. Hun har ikke kleskommode på rommet, men har et to-dørs-skap (jysk) der klærne henger på den ene siden, og bøker på den andre siden. Det fungerer foreløpig å ha det slik.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 13:09   #3
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Ikea sin oppbevaringsserie for barn, Stuva. Har mange deler og er godt fornøyd.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 13:19   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom



med de her sorte boksene i noen av hyllene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 13:50   #5
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Burde vel ha ryddet i disse hyllene før fotografering, men skitt au:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 001.jpg (193,9 KB, 45 visninger)
Filtype: jpg 002.jpg (194,9 KB, 36 visninger)
Filtype: jpg 003.jpg (195,8 KB, 50 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 17:10   #6
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Begge har Billy-hyller med esker og kurver i. Knerten har i tillegg en stor kurv til halvstore leker, samt en lav, stor plastkasse til biler. Den siste kan plasseres under senga.
Lillemor har også en litt større trekasse med lokk fra Ikea. Den huset tidligere utkledningsklær, nå oppbevares Barbie-stæsj i den.
Jeg er ikke fornøyd med våre løsninger, men sliter med å finne løsninger som rommer mye uten å koste så mye.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 17:45   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

takk for masse tips... likte godt den stuva-serien.. skal se nærmere på dem.

vimjer, den legokassetingen? hvor er den fra? går det ann å dra ut eller løfte ut kassene?

Noen som har tips til hyller å henge på veggen?

Hadde før expedithyller der inne, men de tar mye plass og vi ble litt lei dem.

fjernet storesøster sitt skrivebord, midlertidig, for de deler rom og det stjeler plass, hun gjør aldri lekser der inne(hun gjør dem på kjøkkenet, og det bllir en rotsamler egentlig.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:00   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Vi har billy til de store og en lav ikeahylle med bokser man kan dra ut til plutten. Det stuva-opplegget virker veldig bra til mindre barn, og jeg hadde nok valgt det om jeg skulle lage plutterom nå.

Når jeg skal bytte opplegg til de to store, ryker malmkommodene ut til fordel for paxskap, men jeg tror billyene blir beholdt. De har mest bøker og mindre ting nå.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:10   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

ja trenger noe til bøkene og småplukket til snuppa, men også noe til lekene til klump... HVa er paxskap?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:16   #10
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Vi hadde bokhylle før som vi kastet ut, expedit passe oss mye bedre.
Vi har bøker i 5 av hyllene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:28   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

men expedit er så dyp... så den virker veldig tung i rommet deres..
derfor ville jeg bytte ut i noe annet. har expedit i stuen. veldig glad i den.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 18:58   #12
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Vi har expedit og den på bildet i midten til Vimjer.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 19:08   #13
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

På rommet til storebror funker det med lang benkeplate som står på en gammel skuffeseksjon fra en tidligere pult som storesøsteren brukte, og imellom skinner under pulten med plastbokser fra Ikea. Masse oppbevaringsplass for legogutten.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 19-01-15 kl 13:21.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 19:09   #14
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Jeg syns Trofast-serien er så fin. De har hyller for vegg også (med skrekkelig mye luft rundt bildet!):



Veldig fin for oppbevaring av småting. Du kan eventuelt ha bilder utenpå kassene for å vise hva som skal være oppi. Jeg anbefaler å velge heltre - de er mer stødige og også smalere enn de som er i hvitt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 19:10   #15
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Vi har expedit. Har bokser i den nederste rekken, bøker i noen av firkantene og leker i resten. De rommer mye, og det er veldig greit.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 22:22   #16
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Stuva er genialt. Men den er vel like dyp som Expedit. Vi har både bord, store kasser og kommoder. Får plass til kjempemye.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 22:35   #17
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Den legohylla har jeg kjopt i en lekebutikk for lenge siden. Hadde egentlig kassert den, men guttungen hentet den inn igjen. Plaskassene kan tas ut slik at de kan stå på gulvet mens han bygger, ja. Den er genial og rommer mye + at byggverkene kan stå på plata oppå. Ja, den plata er et legobrett.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 23:05   #18
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

så genialt.. håper de har slike enda da.. hadde vært perfekt her.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 10:33   #19
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Vi har billyhyller. De tar ikke for mye plass. I tillegg har vi noen firkantete bokser med lokk fra IKEA som kan stables, og under sengen har vi gjennomsiktige plastbokser.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 11:08   #20
lilium3
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
Innlegg: 137
lilium3 er litt kul
Standard

Sv: Hyller/oppbevaring på barnerom

Syns Expedit hyllene er utrolig dype til å ha som bokhyller... Så når vi får pusset opp ferdig på rommene blir det en lav expedit hylle på minstemann sitt rom til å ha leker i + vanlige vegghyller til noen bøker. Kommer til å sette inn skuffer og skap i Expedit'en sånn at ting ikke bare flyter utover.

Snuppa får en Billy hylle eller veggmonterte hyller til bøker. Skuffer under sengen kan brukes til leker + et par kurver som kan stå under vegghyllene eller i enden av senga til dukketøy.

Eldstemann overtar den kvadratiske Expedit hyllen med 4 rom med par skuffer og skapinnsatser. Den skrur vi hjul på så kan han bruke den som romdeler. Har ellers veggmonterte hyller mellom senga og garderobeskapet.

__________________
*********************************
Lilium3 og turbotrollene 01-04-04


"Never run faster than your guardian angel can fly..."
lilium3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no