Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-21, 11:14   #441
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hunden som holdt meg våken til kl 5 i natt/dag.
Har aldri sett han så urolig før, og nå er han som vanlig igjen. (I motsetning til meg, jeg er kjempetrøtt og på grensen til mannevond.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 11:17   #442
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg har ikke et gram jobbenergi. Det siste året har vært elendig, og nå har jeg fått nye jobb, og dynges stadig ned med oppgaver jeg er uenig i - og for mye. Føler meg så maktesløs og tafatt. Jeg er jo egentlig en person med masse arbeidsglede og høy kapasitet. Kjip side å oppdage hos seg selv.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå  
Gammel 22-01-21, 12:17   #443
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg må lære meg en sang på piano før mandag og jeg har IKKE lyst...

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 13:38   #444
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Kulturrådet. Raja. Nnnnggh.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-01-21, 18:53   #445
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Sønnen min har bakt kake.
Og han velges altså å bake en kokoskake. Kokoskake
Ikke bare går jeg glipp av kake (!!!!) men jeg må også late som om jeg liker kokos!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 24-01-21, 18:57   #446
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hærmygg.

Nå har jeg vært i krig med dem i en mnd, stakkars plantene mine er uttørsta stakkars. Men de små, svarte flygejævlene står i mot.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 24-01-21, 19:06   #447
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Vond rygg. Kombinasjonen stengt treningssenter, hjemmekontor og is er ikke bra. Håper inderlig at treningssenterene åpner igjen til uka.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 24-01-21, 19:12   #448
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hærmygg.

Nå har jeg vært i krig med dem i en mnd, stakkars plantene mine er uttørsta stakkars. Men de små, svarte flygejævlene står i mot.

Klisterfelle fra Biltema tar dem. Ser ut som gule sommerfugler.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 24-01-21, 19:15   #449
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Klisterfelle fra Biltema tar dem. Ser ut som gule sommerfugler.

Jeg har hatt klisterfeller på lista, men glemmer stadig å kjøpe. Takk for påminnelse og tips. Feller i kombinasjon med tørke, eller kan jeg unne plantene mine en skvett vann igjen?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 24-01-21, 19:18   #450
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg vanner og har klisterfelle. Tar noen uker, men det er tilfredsstillende å se dem døøøøøh

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 24-01-21, 19:22   #451
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg vanner og har klisterfelle. Tar noen uker, men det er tilfredsstillende å se dem døøøøøh


Helsike, kjenner at jeg gleder meg til å se dem i fella.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 09:53   #452
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Her flakser tusenlappene! Vi hadde vanninntrengning i kjelleren i romjula etter alt regnet og selv om vi får dekket gjenoppbygging av vegger og sånt, så koster det å fikse rotårsaken. Det passer ALDRI med sånne utgifter, men nå som jeg er redd for jobben min i tillegg føler jeg vel at det aldri har passet dårligere.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 10:24   #453
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

HeltHjem*

Venter på pakke som jeg kjøpte her inne, og får beskjed om at den er på vei og kan ventes om 4-8 dager. Har allerede ventet i over 1 uke. Godt det ikke er noe som hastet..

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 11:40   #454
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hærmygg.

Nå har jeg vært i krig med dem i en mnd, stakkars plantene mine er uttørsta stakkars. Men de små, svarte flygejævlene står i mot.

Jeg har hørt fra venninne i hagelaget at dette funker: https://hortikulturell.no/haermygg-nematodene-kommer/

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 12:44   #455
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Her flakser tusenlappene! Vi hadde vanninntrengning i kjelleren i romjula etter alt regnet og selv om vi får dekket gjenoppbygging av vegger og sånt, så koster det å fikse rotårsaken. Det passer ALDRI med sånne utgifter, men nå som jeg er redd for jobben min i tillegg føler jeg vel at det aldri har passet dårligere.

Å, det ER så surt! Vi har hatt noen tilfeller av det, og nest etter å måtte fikse kloakkledningen, så er det det MINST lystbetonte man kan bruke penger på, altså!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 13:31   #456
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Klisterfelle fra Biltema tar dem. Ser ut som gule sommerfugler.

Her i distriktet er de utsolgt. Man får jo kjøpt sånt andre steder, men til helt andre priser, så jeg vurderer å prøve med sand og uttørking i stedet.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 14:51   #457
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Nettsteder som i det man åpner den, popper opp med meldingen: Vil du hjelpe oss å bli bedre?

Eh - først vil jeg gjerne vite hva dere driver med og hva dere har å by på, faktisk. <når dere spør meg "hvordan synes du vi har det her hos oss ?!?" før jeg i det hele tatt kommer inn døra, så blir jeg tre år og sier "NEI!!!! VIL IKKE!!!! IKKE MAS!!!!".

(Burde kanskje vært i rantetråden, men sur er sur, og klaging er klaging, liksom.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 15:06   #458
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Her i distriktet er de utsolgt. Man får jo kjøpt sånt andre steder, men til helt andre priser, så jeg vurderer å prøve med sand og uttørking i stedet.

I fjor brukte jeg disse , som ser ut til å være både på Bryne, Sandnes og i Stavanger


De er ikke så pene og er litt mer pes, men funker nesten bedre fordi de er større.

(Løper ut før jeg løser flere problemer i gruffetråden )

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 15:34   #459
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

I fjor brukte jeg disse , som ser ut til å være både på Bryne, Sandnes og i Stavanger


De er ikke så pene og er litt mer pes, men funker nesten bedre fordi de er større.

(Løper ut før jeg løser flere problemer i gruffetråden )

Så de fungerer på myggjævler også? Da skal jeg jammen gi det et forsøk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 26-01-21, 15:36   #460
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

De tok alle hærmyggen min i fjor.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no