Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 11:58   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Vært her eller der? Var det en bra ferie? Hvor bodde du? Hvilket reiste du med?

Jeg har vært i Kairo og i Alexandria, men ikke opplevd Egypt som badeferiested. Dette er passe eksotisk med relativt kort flyreise.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:03   #2
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Dette er passe eksotisk med relativt kort flyreise.

Og litt krevende for magen ...
Jeg ville ikke gjort det med små barn igjen. Min datter spiste nesten ikke noe på hele turen - ja det var sikkert like lurt alstå, for vi som spiste vi ... måtte holde oss i nærheten av toalett ...

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:10   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Jeg kjenner bare én familie som har vært på familieferie i Egypt (Hurghada). De shoppet masse - på apoteket. Og den eneste som fikk masse tips, var den engelske legen som etterhvert kom daglig.

Kun helt vanlig turistdiaré, men fy søren så slitne de var. Alle fire fikk det, nesten samtidig. Enda de var forsiktige.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:21   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:39   #5
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Men, nå har jeg fått magesjau i Hellas og i Spania, men ikke i Marocco, Sri Lanka og Gambia... Er det ikke forhåndsreglene om ikke drikke fra springen, ikke isbiter, ikke saftis, ikke rå mat og god håndhygiene som gjelder i Egypt også? Er det så mye verre her?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 23:33   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kjenner bare én familie som har vært på familieferie i Egypt (Hurghada). De shoppet masse - på apoteket. Og den eneste som fikk masse tips, var den engelske legen som etterhvert kom daglig.

Kun helt vanlig turistdiaré, men fy søren så slitne de var. Alle fire fikk det, nesten samtidig. Enda de var forsiktige.

Hadde de tatt den vaksinen som er mot "turistmage" før de dro hjemmefra?

Jeg har vært i Egypt flere ganger, og aldri blitt dårlig borsett fra 1 dag. Hold dere langt unna salat og rå grønnsaker som ikke er skrellet, og vask hender så fort en har tatt i pengene der nede, så går det så bra så. (Ha antibac i veska.) Har aldri reist med barn dit ennå, men skal det garantert, for et fantastisk eldorado for barn. Bare det å møte en Nemofisk når en bader, så kan jeg jo bare forestille meg begeistrelsen til ungene. Vi spiser mye på hotellene når vi er der, men ikke blitt dårlig på Pizza Hut heller.

Jeg trives i Naama Bay utenfor Sharm el Sheik. Vet ikke når LilleRosin var er sist? Men det har blitt betrakelig mye bedre de siste årene. Det er ikke bare en rekke med hoteller. Sentrum i Naama Bay har blitt veldig utvidet de siste årene. Selve byen Sharm el Sheik er lite sjarmerende synes jeg. Hurughada har jeg hørt flere dårlige erfaringer fra også. Makadi Bay vet jeg ikke noe om. Vi har reist et par ganger med Pyramidene reiser, og de har flere fine hoteller, men det har sikkert de andre selskapene som reiser fra Norge også. Husker ikke hvem jeg reiste meg før jeg prøvde Pyramidene, for det har vært fra andre land enn Norge. Jeg har hatt helt supre ferier når vi har vært i Egypt. Lillebror ble visst med hjem igjen etter siste gangen.


Sist redigert av Elisabet : 10-10-07 kl 23:38.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 07:49   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Vi voksne har tat Ecoral-vaksinen,Hepatikk A og B.
Lillegutt har tatt Hepatitt A (eller var det B , den som barn får) BCG og alle de andre i vaskineprogrammet

Jeg ble alikevel veldig dårlig i magen der
Vi spiste kun på hotellet.Bruker Antibac vann og våtservietter, og var hele tiden svært nøye

Flyplassen i Hurghada er et sant mareritt, tom guiden på bussen opplyste om det da vi skulle reie hjem

Kunne godt tenke meg å prøve stedet du nevner Elisabeth.Hørtes veldig bra ut

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:27   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Dette hørtes jo lovende ut.

Klassen min var i Sharm EL Sheik på vgs, men jeg var ikke med (og ikke spør hvorfor en gang ... ), jeg tror det gikk bra med dem. Bildene så gøye ut.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:40   #9
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Vært i Hurghada, og det er OK om man er fornøyd med å bare være på resort. Resten rundt da var stort sett kjipt. Vi har ikke tenkt oss tilbake.

Dro også på arrangert reise til Kairo, men det var forferdelig slitsomt, ettersom det er busstur gjennom ørkenen, og dermed ikke barnevennlig. Tror bussen gikk i 4-5 tiden om morgenen en gang. :snork:


Det beste med vår tur var Andungen ble laget der.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 12:42   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Vært i Hurghada og aldri mer,never!!!!
Vi var også på et superflott hotell, all-inclusive
Ute i gatene var det verre enn verst
Det att to turistpolitimenn ved hver eneste minibank med automatgevær innei byen
Behøver jeg å si at vi følte det mildest talt guffent?

Tror, og har hørt at det slett ikke er slik i Sharm El Sheik

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 14:13   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Dagbladet hadde en artikkel om Sharm el Sheik der det sto "hverken sjarm eller sheik, men god på bunnen" .

Jeg har vært der, og det er et OK sted å bade, men det er absolutt ingen ting mer. En rekke med hoteller noen km utenfor "sentrum". Sentrum er ikke spesielt spektakulært for å si det pent.

Men utenfor har man jo fantastiske Sinai, og det går sikkert an å kjøpe noen fine guida turer med kamelridning og fake sheiker.

Vi tok en tur til Hurghada, og så vidt jeg husker var det ganske kraftige bølger der. Mye surfing; kanskje litt skummelt for de minste barna. Ellers er det liksome et slags hippie-sted. Var det i hvert fall.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 14:16   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Jeg har vært i Sharm el Sheik og likte meg egentlig godt der. Ikke fikk vi magesjau heller
Jeg hadde nok kunnet dra dit med barna tror jeg.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 15:09   #13
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Vi var i Hurghada med storsøster når hun var 1,5 år. Det gikk veldig fint. Hun spiste det meste og ingen ble syke. Mulig pappa'n ble litt dårlig i magen, men det blir han uansett hvor vi er, inkl. her hjemme så det telles ikke. Hotellet vi bodde på var fint, maten god og den private stranden var veldig deilig. Kan absolutt anbefales bare jeg finner navnet på hotellet. :ammetåke:

Vi skal tilbake en tur nå i vinter er tanken. Vil ha kort flytur og varme siden det blir kun en uke. Da er det vel stort sett Egypt som er tingen. Vi skal ha all-inclusive og har ingen store planer om å utforske så mye på utsiden. Så da spiller stedet mindre rolle synes jeg, bare hotellet er fint.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:44   #14
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Jeg har vært i Hurghada, og er enig med de som skriver at det er et sted der man bare er på resorten. Forøvrig er Egypt det eneste stedet jeg har fått turistdiaré.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:06   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.902
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Forøvrig er Egypt det eneste stedet jeg har fått turistdiaré.

Samme her

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:50   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Jeg har vært i Sharm El Sheikh og syntes det var topp. Det var rolig på de private strendene uten for mye mas, god mat, sol og stabilt vær.
Mamma og pappa var der også for noen år siden og de syntes det var helt topp (de er mer erfarne charterturister enn meg).

Man bør tenke over hva man putter i munnen, men er man forsiktig og tar Ecoral-vaksine på forhånd tror jeg man reduserer risikoen veldig.
Jeg har vært i Egypt to ganger og aldri blitt syk. Mannen min ble veldig syk, men det var da han spiste på et lurvete sted laaangt utenfor turistgatene i Luxor.
Han har også blitt syk på andre såkalte "sydenreisemål" og er av den litt mer uforsiktige typen.

Jeg hadde ikke nølt et sekund med å reise til Egypt igjen og hadde glatt tatt med meg hele familien. Yoghurtdressinger, mat med egg som ikke er gjennomstekt, isbiter, vannflasker som ikke er forseglet, ikke gjennomstekt kjøtt, mat som smaker dårlig osv.. holder jeg meg langt unna og så langt har det gått bra til og med på steder i verden hvor jeg tror de fleste her inne hadde fått noia av å spise på.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:10   #17
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Vi var på Siwa Grand Beach. Fant hotellet når jeg tittet hos Ving. God mat og et flott hotell. På bildet ser du så vidt den lange "strandtarmen" som strekker seg ut i havet. Utrolig deilig var det der.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 22:27   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Dere som fikk turistdiare.. tok dere Ecoralvaksine på forhånd?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 10:18   #19
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.902
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Dere som fikk turistdiare.. tok dere Ecoralvaksine på forhånd?

Nei, jeg gjorde ikke det. Men jeg var veldig forsiktig med hva jeg spiste, og spiste kun på hotell/ 'fin' restaurant.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-07, 07:54   #20
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurghada, Makadi Bay, Sharm el Sheikh?

Foreldrene mine har vært flere ganger i Hurgada (kombinert med Nilcruise) og trivdes svært godt. De fikk diare to av gangene, men det stoppet dem ikke fra å dra tilbake. Jeg er skeptisk til sånn "all inclusive" på slike steder fordi det ofte er buffetene på hotellene hvor maten blir stående ute lenge som er det farligste.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no