Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Uff og uff (og litt morsomt)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 11:03   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Pil

Uff og uff (og litt morsomt)

Optimistiske som Bergensere vi er, så skaffet jeg og gemalen min mor til å passe snuppa i går kveld. Reiste inn til min svigerinne som bor i byen for å se Gullkampen på tv. Der satt vi 7 personer og tok oss litt godt og drikke, så var vi klar for byen etterpå. Men da Brann tapte, så var det jo ingen "vits" å gå på byen etterpå. Så vi kom slukøret hjem klokken 23 i går kveld. Brann tar nok gullet, men ikke på den dagen vi håpet på, desverre. Hvis Stabæk taper på mandag, så kommer jo gullet hem, men det blir liksom ikke det samme i forhold til den festen det ville blitt i Bergen i går

Så kveldens morsomme i går kveld:
Jeg skulle sende sms til min mor da kampen var ferdig å si at vi ikke ble så sene hjem. Klarte å feilsende meldingen, og fikk følgende svar fra en ukjent person:
Hei ...! Kanskje synd at Brann tapte, men ettersom æ e Trønder så synes æ itj at det er så dumt, men kanskje ska du si fra at du itj bli så sein t rett person?

Fikk meg iallefall en god latter da jeg fikk den meldingen

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 11:07   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)

Tipper trønderen leste opp den meldingen til ganske mange andre i går også

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 11:29   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)


Vi har ventet siden -63, så vi klarer vel noen dager til også.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 11:32   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)



Hilsen nok en trønder.

  Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 11:34   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)

Så artig!

Men jeg må tilstå jeg syns litt synd på dere bergensere i går.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 11:50   #6
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Tipper trønderen leste opp den meldingen til ganske mange andre i går også


Er stygt redd for det ja!

For jeg hadde gjort det samme hvis det var motsatt


Sist redigert av Pelikan : 21-10-07 kl 13:39.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:09   #7
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Så artig!

Men jeg må tilstå jeg syns litt synd på dere bergensere i går.

Det gjorde faktisk jeg også.
Som et á propos til din feilsendte melding, kan jeg fortelle om venninna mi som for første gang etter at hun hadde blitt mor var på en god, gammeldags ravfyll og klokken åtte om morgenen skrev følgende melding:

Sitat:

Her sitter æ klokka åtte om mårran å e dritings, sånt sømmer seg vel ikke for en babymamma!?"

Den sendte hun til mannen sin, som var hjemme med barnet.
Trodde hun.

Noe etterpå fikk hun svar fra et nummer som var nesten likt mannen hennes sitt:

Sitat:

Hi hi, jeg er helt sikker på du fortjener det! Kos deg! Hilsen en annen babymamma.

Det var den natten hun lærte seg å bla opp i telefonboken sin i stedet for å slå nummeret manuelt.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 13:37   #8
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)

Jeg synes litt synd på dere. Men dere tar vel en fest på mandag tenker jeg. Kan ikke tenke meg at dere lar en slik sjanse gå ifra dere til å feire.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 14:15   #9
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uff og uff (og litt morsomt)

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg synes litt synd på dere. Men dere tar vel en fest på mandag tenker jeg. Kan ikke tenke meg at dere lar en slik sjanse gå ifra dere til å feire.

Vi kan jo ikke la en slik fest gå fra oss. Men i går var jeg klar for å være patriotisk og festklar Er nemlig svært sjelden jeg skaffer pass til snuppa.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no