Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 10:43   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Vi er ikke typen som egentlig liker overfylte sunwing hoteller, og norske og svenske turister om hverandre på kneppfulle strender. Men nå lurer vi altså på om vi ikke skal gjøre det likevel i år. :lat: 1 uke med strandferie for lillemor. Helst med et hotell /leilighetskompleks med havutsikt.. Der mor og far kan nye et glass vin om kvelden.

Men hvor reiser vi?

Kriteriene:

  • Fine barnevennlige strender
  • Gjerne en koselig by i nærheten (gangavstand)
  • Balkong med havutsikt eller utsikt i det minste.
Noen som har bestilt et slikt sted i år? Som kan tipse oss?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:47   #2
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Noen som har vært her:
Georgioupolis

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 16:20   #3
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Noen som har vært her:
Georgioupolis

Hvis du mener Georgioupolis på Kreta så ikke reis dit!
Jeg hadde mitt værste mareritt av en ferie da jeg var der for 3 år siden. Heldigvis hadde jeg bare bestilt for 1 uke men det er jammen første gang jeg har vært på ferie hvor jeg bare talte timene til jeg skulle reise hjem!
Det er en veldig liten landsby med få butikker og restauranter og rundt 23.00 tiden var hele byen stengt.

Vi bodde på et av de nyeste hotellene i byen og fikk rom i 4 etg. uten heis. Med barn og vogn var det veldig lite hendig. De aller fleste norske fikk litt igjen av reisepengene sine for de klaget på rommene alle sammen. Det var mugg og møkk i omtrent alle rommene. Vi omtrent vasket oss inn i rommet da vi kom. Det var selvfølgelig ikke byttemuligheter da alt var fullt.

I vannet på stranden var det store krater-stener som flere skjærte seg på og silblødde da de kom opp av vannet.
De som jobbet i byen på restaurantene, butikkene og på hotellet var kjempesure og lite serviceminded. Det virket som om de var drittlei turister, særlig barn.

Jeg har aldri hatt en så dårlig ferie noe sted og jeg har reist mye.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:13   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.


I vannet på stranden var det store krater-stener som flere skjærte seg på og silblødde da de kom opp av vannet.
De som jobbet i byen på restaurantene, butikkene og på hotellet var kjempesure og lite serviceminded. Det virket som om de var drittlei turister, særlig barn.

Jeg har aldri hatt en så dårlig ferie noe sted og jeg har reist mye.

TAKK!! Det var rett før vi bestilte nå. De reklamerer med de mest barnevennlige strendene.

Nei vi får finne en annen plass!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:28   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Vi har reist til Mallorca et par år, og er bitt av basillen. Vi leier bil, linken kiddo la ut må jeg titte mer på. Det er flott å kjøre på Mallorca med korte avstander. Titter nå på hoteller for tur i mai. Tror det blir Alcudia. Sunwing Nuveas Palmeras ligger rett ved stranda og i grei gangavstand til havnen og sentrum, akkurat nå frister dette hotellet mest. Noen som har bodd på dette hotellet?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:47   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har reist til Mallorca et par år, og er bitt av basillen. Vi leier bil, linken kiddo la ut må jeg titte mer på. Det er flott å kjøre på Mallorca med korte avstander. Titter nå på hoteller for tur i mai. Tror det blir Alcudia. Sunwing Nuveas Palmeras ligger rett ved stranda og i grei gangavstand til havnen og sentrum, akkurat nå frister dette hotellet mest. Noen som har bodd på dette hotellet?

Ja vi har bodd der, og skal dit i år også. Standarden på rommene er helt grei, synes jeg, men det er jo et "syden-hotell". Rommene ser ut som på bildene. Det er egen hage som du kan ligge gratis på solsenger med parasoller. Det er treningssal, internett, barneklubb, basseng, bar, butikk, lekeplass, restaurant og alt man kan ønske seg. Barn ser ut til å ha det helt topp der. Det tar drøyt 10 min å rusle langs strandpromenaden inn til sentrum.

Vi reiser som sagt dit igjen, så vi er fornøyde. Vi har to-roms, men det var utsolgt for hav-utsikt.

Det er forresten stille og rolig om natta.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:48   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Det viser seg å være fult på Alcudia når vi skal ut å reise (høysesong).
Mannen vil ikke til Kreta, Rhodos, Kypros, ...

Undersøker nå Tinetoff alternativet.


Fine strender i Hellas? Noen som kan anbefale?
(Ikke Kreta, Rhodos, Kypros)

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:37   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Sunwing Nuveas Palmeras ligger rett ved stranda og i grei gangavstand til havnen og sentrum, akkurat nå frister dette hotellet mest. Noen som har bodd på dette hotellet?

Ja, to ganger! Helt topp synes jeg! Jeg har ikke vært der de siste årene, så jeg vet ikke noe om standarden der for øyeblikket, men Sunwing pleier å være flinke til å vedlikeholde. Det som er fint med Sunwing i Alcudia er at det ligger helt ypperlig til i forhold til byen, gamlebyen, restauranter og ALT. Mange andre lignende komplekser ligger veldig langt utenfor Alcudia. Stranden er nemlig veldig lang.... Man kan spasere langs strandpromenaden med vogn inn til byen...

Bare å glede seg!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:38   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Noen som har vært her:
Georgioupolis

Japp. Men da sammen med en venninne for 10 år siden. Stille, rolig, men noen søte grekere innimellom.

Anbefales med barn, langgrunn, pen strand, og ikke så langt å reise til byliv dersom man ønsker det.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:49   #10
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Dere høres ut som oss jo.

Bare at her klarte ikke mamman å bestille en slik ferie likevel, så det ble 2 uker i Thailand i stedet.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 13:58   #11
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Dere høres ut som oss jo.

Bare at her klarte ikke mamman å bestille en slik ferie likevel, så det ble 2 uker i Thailand i stedet.

Jeg synes ikke Thailand er noe bedre enn andre chartermål, egentlig. Det er liksom det samme, bare lenger unna. Kommer selvsagt an på hvor man drar, men jeg tenker på Thailand som veldig turistoverfylt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:51   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

*følger nøye med* Vi tenker også på tur nemlig....

Vi er litt bekymret for at det skal bli FOR varm og vi da...

Jeg er pussig nok veldig glad i Cala d'or på Mallorca. Lave hus og fine sandstrender (bukter)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:52   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

MÅ det være charter? Jeg synes dere skal fly til Athen, og så ta en hurtigbåt fra Pireus til Naxos eller Sifnos. Finn dere en hyggelig leilighet på nettet på forhånd. Dermed får dere det beste av alt.

Naxos by er veldig hyggelig, men strendene er mye flottere litt lenger nedover kysten. Fra Agia Anna og nedover, f.eks. På Sifnos finnes det nydelige og veldig barnevennlige strender i Kamares og Vathy.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 11:07   #14
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

MÅ det være charter? Jeg synes dere skal fly til Athen, og så ta en hurtigbåt fra Pireus til Naxos eller Sifnos. Finn dere en hyggelig leilighet på nettet på forhånd. Dermed får dere det beste av alt.

Naxos by er veldig hyggelig, men strendene er mye flottere litt lenger nedover kysten. Fra Agia Anna og nedover, f.eks. På Sifnos finnes det nydelige og veldig barnevennlige strender i Kamares og Vathy.


Fristende!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:50   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

MÅ det være charter? Jeg synes dere skal fly til Athen, og så ta en hurtigbåt fra Pireus til Naxos eller Sifnos. Finn dere en hyggelig leilighet på nettet på forhånd. Dermed får dere det beste av alt.

Naxos by er veldig hyggelig, men strendene er mye flottere litt lenger nedover kysten. Fra Agia Anna og nedover, f.eks. På Sifnos finnes det nydelige og veldig barnevennlige strender i Kamares og Vathy.

har du noen fornuftlig linker til leilighetsleie f.eks? *lat og vil ha tinetoff til å jobbe*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 13:48   #16
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?



Det er mye turisme på Mallorca. Likevel er det er flott øy med fine strender, koselige landsbyer, vingårder og flott natur. I tillegg er Palma aldri langt unna om man ønsker å shoppe litt. Alcudia er spesielt barnevennlig, barna er velkomne overalt. Vi skal bo på dette hotellet midt på stranden. Basseng og eget hageområde. Må innrømme at det er deilig å gjøre det enkelt. Vi synes uansett det er deilig med sol og varme.

Generelt sett synes jeg Mallorca har en høyere standard enne andre chartermål.


Sist redigert av Apple : 28-03-07 kl 13:56.
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 10:58   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Alcudia, Mallorca. Beste stedet jeg har vært med små barn!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 14:12   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Alcudia, Mallorca. Beste stedet jeg har vært med små barn!

Puh, godt å høre! Vi skal dit første gang i juni, den årlige familieturen med besteforeldre og søsken med barn. Jeg har vært i Palma to ganger, helt topp og øya er jo kjent for å være vakker og flott til bilturer nedover kysten.

Apple, når skal dere dit da?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 14:14   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Mandarin, det er jo flere av de greske øyene som er mindre kjent og som ikke er så overfylt av turister i høysesongen som mange av de store og kjente.
Kikk litt rundt på internett eller ring et reisebyrå og forklar hva du er ute etter.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:27   #20
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter med barn! Hvor skal vi dra?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Apple, når skal dere dit da?

Vi skal dit i midten av juli. 2 uker.

Er forøvrig enig med Elin. Det er ikke mange år siden jeg var på min første chartertur. Jeg må si det er deilig nå når jeg har barn å slippe å tenke særlig selv, at alt blir lagt til rette for meg. jeg ble faktisk ganske overrasket over at det faktisk sto folk og tok i mot oss på flyplassen og hevniste oss til en buss.

Hadde en tur til Thailand som var kjempeflott. Vi reiste dog med ryggsekk, og bare flybilletter. Må likevel si at det egentlig hadde vært like greit med charter. Vi bodde jo på de samme stedene, men til en dyrere pris. I tillegg måtte vi jo flytte rundt etter hvor det var ledig. Men en flott tur, atså. Ville bare understreke Elins poeng.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no