Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man har sendt klage

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 14:29   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man har sendt klage

Bør man kunne forvente svar?

Jeg sendte denne eposten på mandag, og hadde et håp om at jeg skulle få en beklagelse eller noe, men har ikke hørt noe.

Sitat:


Ang. mangelfull servering

I går ettermiddag bestilte vi 2 cheeseburgermenyer (månedens tilbud, den med mobilpose) og en nuggets barnemeny hos dere (Jafs *****). De som var på jobb virket sure og stresset, men det er sikkert ikke unaturlig siden det var en del kunder. Vi fikk alt oppi en pose og sjekket selvfølgelig ikke hva som var oppi før vi kom hjem. Da vi skulle spise oppdaget vi at det ikke var mobilposer oppi, og heller ikke gave med barnemenyen. Vi voksne greide oss egentlig fint uten mobilposen, selv om vi hadde lyst på disse, men for fireåringen var det ille å ikke få den leken han vet følger med (ja, vi har handlet på Jafs før). Den ene cheeseburgeren var uten ost.


Jeg håper vi slipper å oppleve dette flere ganger.

Med vennlig hilsen
*** ***

Hadde dere forventet svar på dette?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:31   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Bør man kunne forvente svar?

Jeg sendte denne eposten på mandag, og hadde et håp om at jeg skulle få en beklagelse eller noe, men har ikke hørt noe.



Hadde dere forventet svar på dette?

Selvfølgelig hadde jeg forventet svar! Det er normal forretningsskikk å svare på henvendelser fra kunder enten de er negative eller positive. Send den på nytt og skriv at du fortsatt venter på svar.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:35   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Ja, du burde absolutt få svar.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:36   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Ja, et sånt jatte-med svar, bør man forvente.

Ja, dette var veldig beklagelig og det skal selvfølgelig ikke skje igjen, jeg har tatt det opp med de ansatte og rutinene er allerede innskjerpet ...

mvh sjefen

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:38   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Jeg syns man bør forvente et svar ved en klage, ja!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:45   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, et sånt jatte-med svar, bør man forvente.

Ja, dette var veldig beklagelig og det skal selvfølgelig ikke skje igjen, jeg har tatt det opp med de ansatte og rutinene er allerede innskjerpet ...

mvh sjefen

Ja, det er egentlig et sånt svar jeg forventer.

Jeg sendte denne eposten til sjefen for den "butikken" det gjelder, men lurte litt på om jeg skulle sende den samme klagen til ledelsen sentralt siden jeg ikke får svar herfra. Men jeg bør kanskje purre på han jeg har sendt den til først.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:47   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Jeg ville ventet et svar. Ville også sendt mailen lenger opp i systemet. Kopi er genialt.

Til: Lokal sjef
Kopi: Sentral sjef

Alltid like effektivt!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:48   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja, det er egentlig et sånt svar jeg forventer.

Jeg sendte denne eposten til sjefen for den "butikken" det gjelder, men lurte litt på om jeg skulle sende den samme klagen til ledelsen sentralt siden jeg ikke får svar herfra. Men jeg bør kanskje purre på han jeg har sendt den til først.

Det er jo helt vanlig å få både svar og gavekort på sånne klager.
Så det at de ikke tar seg bryet å komme med et lite svar og beklagelse synes jeg var kjipt!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:48   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Enig med HP og lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:48   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg ville ventet et svar. Ville også sendt mailen lenger opp i systemet. Kopi er genialt.

Til: Lokal sjef
Kopi: Sentral sjef

Alltid like effektivt!

Ja, det slo meg etter at jeg hadde sendt eposten.

Jeg pleier ikke å sende klager, så jeg vet ikke helt hvordan det skal gjøres, men fra nå av skal jeg bli flinkere.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:49   #11
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Ja, det slo meg etter at jeg hadde sendt eposten.

Jeg pleier ikke å sende klager, så jeg vet ikke helt hvordan det skal gjøres, men fra nå av skal jeg bli flinkere.

Når du ikke har fått svar så skader det ikke å sende samme mailen en gang til.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:51   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Hvis de ikke svarer, så sender du en klage til høyere hold med kopi av den e-posten du aldri fikk noe svar på. Det hadde i alle fall jeg gjort.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:52   #13
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Send mailen på nytt, og så kan du jo legge til en setning i starten, der du skriver at denne mailen er send tidligere også, men mangel på tilbakemelding gjør at du sender den igjen. Kopi bør du også sende, litt lengre opp i systemet.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:54   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Det er ikke for tidlig å mase nå altså? Bare fire dager etter at klagen ble sendt?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:55   #15
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det er ikke for tidlig å mase nå altså? Bare fire dager etter at klagen ble sendt?

Nei. Tipper jafs-sjefen ikke får så mange eposter at han trenger dager på å skrive et svar.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:55   #16
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Enig med de andre.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:57   #17
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Du skulle helt klart ha fått et svar ja! Send den på nytt!

Angående klager eller andre henvendelser, hvis jeg ringer noe sted så ber jeg alltid om navnet til den som svarer på kundeservice. Da blir de litt mer oppfølgende, føler jeg!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 15:52   #18
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Fire dager etter, er langt fra for tidlig å purre på svar.
Send mail sporenstraks!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 15:24   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Jeg fikk svar i dag.

Sitat:

Hei.
Jeg beklager at det har tett så lang tid å få noe svar men jeg har hatt problemer med internett. Jeg må beklage sterkt at dere fikk manglende service hos oss på jafs!!! Grunn til ingen leke er at vi var utsolgt, og det sko hun som stod i kassen gitt beskjed om, og ja cheesburger uten ost, det sier seg selv... jeg beklager igjen og sender dere gavekort på noen menyer og håper dere kommer tilbake til oss
Med vennlig hilsen **** .

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 15:28   #20
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når man har sendt klage

Så flott! Den beklagelsen var det jo ingenting å utsette på...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no