Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gourmetish i Oslo på en søndag?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-18, 20:40   #1
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Gourmetish i Oslo på en søndag?

Mannen og jeg er i Oslo i helga (lør-tir), og trenger et bra sted å spise på søndag kveld. Søndager er jo stort sett litt øde mht. åpne restauranter som også har skikkelig god, gourmetish mat. Jeg fant denne oversikten i restaurantguiden, men ingen av dem er helt det jeg har lyst til å søndag.

Holder oss helst på østsida (gammel vane og liker å mimre tilbake til den gang vi bodde der), men jeg er villig til å bevege meg i andre himmelretninger også.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 20:47   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?

Olympen (gamle Lompa) har ganske så ålreit mat og er jo ypperlig til østkantnostalgi.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 20:56   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?

Hvis Vintage Kitchen er åpen, anbefales den helhjertet. Er vel også østkant nok.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-18, 22:05   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?

Brutus på Grønland/Tøyen er bra og har åpent på søndag, ser jeg. Golden Chimp i Tøyengata har jeg også hørt masse pent om, men har ikke vært der selv enda.

ETA: Ops, Golden Chimp er stengt søndag. Sorry.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-18, 22:22   #5
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?

Glemte min egen tråd.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Olympen (gamle Lompa) har ganske så ålreit mat og er jo ypperlig til østkantnostalgi.

Godt forslag, takk!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis Vintage Kitchen er åpen, anbefales den helhjertet. Er vel også østkant nok.

Den har jeg tidligere tenkt at jeg vil prøve, skal sjekke.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Brutus på Grønland/Tøyen er bra og har åpent på søndag, ser jeg. Golden Chimp i Tøyengata har jeg også hørt masse pent om, men har ikke vært der selv enda.

ETA: Ops, Golden Chimp er stengt søndag. Sorry.

Brytes kan absolutt være et alternativ, skal lese litt mer om den. Mulig det blir litt for naturlig for mannen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 11:09   #6
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?

Le Benjamin har åpent søndager. Ofte fullbooket, men det er minst like hyggelig å sitte i baren og spise.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 23:16   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?

Vi endte opp på le Benjamin - herlig sted med fantastisk mat! Tusen takk for tipset; jeg har hatt lyst til å spise der lenge, men det hadde jeg glemt.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-18, 21:40   #8
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gourmetish i Oslo på en søndag?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Vi endte opp på le Benjamin - herlig sted med fantastisk mat! Tusen takk for tipset; jeg har hatt lyst til å spise der lenge, men det hadde jeg glemt.

Gøy! Favorittsted for hele familien hos oss.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no