Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kildesortering på jobb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-18, 17:51   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kildesortering på jobb

Vi kildesorterer kun papir på jobb med unntak om det er noen som tar med seg glass på eget i iniativ. Jeg har lyst at vi skal kildesortere mat også. I kommunen der jobben er (og der jeg bor) er det grønne poser stil mat. De er så små så jeg er ikke helt for meg hvordan det praktisk skal gjennomføres. Hver uke er det 3-4 personer som er ansvarlige for å ta frem og fjerne felles mat?

Har dere noen god løsning på til kildesortering på jobb? Hva med alt det andre som kan kildesorterer? Er man en stor bedrift så er det litt enklere. Vi er ca 40 stk.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no