Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-18, 22:02   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Jeg trenger en ny høstjakke. Type allværs, men kunne brukes til pene jobbklær, så ikke turjakke liksom. Gjerne litt lang og innsvinget i livet. Ikke regnjakke, men må tåle regn.

Noen som har forslag?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-18, 22:53   #2
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Hva med Didrikson Sara høstjakke?

Eller mer av utvalget fra Didrikson?


Sist redigert av Shun : 30-08-18 kl 22:58.
Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-18, 23:08   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Jeg har denne, er ganske fornøyd med den. https://dayslikethis.no/no/p/ytterto...e/7214457_F583

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-18, 08:52   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Takk for tips! Den til Didrikson er vel ca det jeg ser etter. Tar gjerne i mot flere forslag. Skal ut og kjøpe i dag, mistenker at jakke kan være greit når jeg skal til Tromsø til uka.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-18, 14:25   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Litt større størrelse enn denne, da, så jeg får plass til noe varmt under.



Bedre bilder her: https://www.thenorthface.com/shop/wo...nId=H2G#hero=4

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-18, 18:11   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har denne, og er veldig fornøyd. Litt større størrelse enn denne, da, så jeg får plass til noe varmt under.



Bedre bilder her: https://www.thenorthface.com/shop/wo...nId=H2G#hero=4

Den likte jeg godt! Hvor har du kjøpt/bestilt den? Var innom Northface-butikk i dag faktisk, men så ikke denne (tilbragte ikke veldig lang tid der da).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-18, 19:31   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Jeg kjøpte den i Hong Kong, dessverre. Men du må gjerne komme og se på den live, hvis det gjør det lettere å bestille på nett?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-18, 14:13   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg kjøpte den i Hong Kong, dessverre. Men du må gjerne komme og se på den live, hvis det gjør det lettere å bestille på nett?

Finner den ikke på nett, ellers hadde jeg faktisk tatt sjansen og kjøpt den, er veldig fornøyd med det andre jeg har fra North Face.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-18, 11:58   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Jeg er godt fornøyd med denne, som jeg fant på G-sport i høst, sterkt nedsatt til og med.
https://www.gsport.no/produkt/195192...aape-dame#002/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-18, 16:46   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne jakken jeg leter etter

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er godt fornøyd med denne, som jeg fant på G-sport i høst, sterkt nedsatt til og med.
https://www.gsport.no/produkt/195192...aape-dame#002/

Den var fin!

Bestilte i dag en som en kollega har som jeg synes var fin. Fant en på Gardermoen her om dagen som var råfin, kostet den nette sum av 6999. :rabla: Tror den jeg har bestilt blir bra!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 6E621F26-3B0A-441C-8A2A-B6D99984299F.jpg (17,0 KB, 32 visninger)
Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no