Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-16, 18:21   #41
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Jeg bruker lommebok, ja. Noe kontanter trenger jeg fortsatt - til tannféen, lommepenger til ungene, bursdagsgaver, kaffe på fotballkamp, skolearrangementer, vinlotteriet på jobb og denslags. Og så er det jo så himla mange kort! Hadde aldri fått plass i et mobildeksel. Mannen er som meg.

Synd 13-åringen er for ung til Vipps. Det har blitt så enkelt ift 16-åringen etter at vi begge fikk det. Hun bruker ikke lommebok. Hun har busskortet og bankkortet i mobildekselet. Hun har en lommebok, men den brukes bare på ferier i land der kontanter er nødvendig.

13-åringen har lommebok. Han bruker mer og mer kort, men fortsatt litt penger.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 18:44   #42
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Alle andre nøkleknipper?! Hvor mange nøkler HAR folk, egentlig?? (Vi har EN).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 18:58   #43
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Alle andre nøkleknipper?! Hvor mange nøkler HAR folk, egentlig?? (Vi har EN).

En nøkkel??

Jeg har et knippe for husnøkkel, campingnøkkel og nøkkel til mamma. Et annet knippe med bilnøkkel og "tier", og et jobbknippe med det jeg trenger der.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 19:01   #44
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Alle andre nøkleknipper?! Hvor mange nøkler HAR folk, egentlig?? (Vi har EN).

Jeg har ett nøkkelknippe med jobbnøkler, husnøkkel og postkassenøkkel. Mannen har et tilsvarende med sine jobbnøkler, samt et med bilnøkler.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 19:04   #45
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Bare nøkkelkort til jobb, bortsett er det ene kontoret der de har en slags brikke det er meningen man skal henge på nøkkelknippet. Idiotisk, som om man går rundt med nøkkelknippe??

En husnøkkel, men den brukes lite, vi har kodelås på kjellerdøren.

Vi har et knippe til hytta,inkludert bomnøkkel, men det ligger i bilen alltid.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 19:18   #46
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Jeg har husnøkkel, garasjedørnøkkel, sykkellåsnøkkel og nøkkel til garderobeskapet på jobb på nøkkelknippet. Samt bilnøkkel.

Jeg har lommebok, og bruker den alltid. Den har plass til mobilen også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 19:35   #47
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Alle andre nøkleknipper?! Hvor mange nøkler HAR folk, egentlig?? (Vi har EN).

Jeg har nøkkel til huset, kontoret og sykkelen på nøkkelknippet. I tillegg har jeg bilnøkkel for seg. Nøkler jeg bruker sjelden, som nøkkel til garasjen, hytta til foreldrene mine osv. oppbevarer jeg hjemme.

Angående handlevognpolett: jeg syns ikke det er min jobb å gå rundt med pollett på nøkkelknippet, fordi butikkene er for gjerrig til å betale noen for å rydde handlevogner. Det var jo greit den gangen alle hadde en tier i lommeboken, alltid, men jeg fatter ikke at et slikt system fortsatt er levedyktig? Det kan jo ikke være bare meg i verden som faktisk handler mindre enn jeg ellers ville gjort, fordi handlevognen er gjort utilgjengelig for meg? Og hvor lenge skal det være en bærekraftig foretningsmodell egentlig?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 20:22   #48
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Jeg har vanligvis bare husnøkkel. På jobben har jeg kort og jeg har kodelås på sykkelen. Bilnøkkelen henger hjemme og jeg tar den med ved behov.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 20:49   #49
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Jeg har en liten lommebok som jeg har bankkort, kredittkort, reisekort, bibliotekskort, førerkort og ymse kaffekort. Tidvis befinner det seg sedler og mynter i den også.

Eldste har lommebok, en ganske stor som hun kan ha telefonen i. Minste er ikke ute og handler på egen hånd ennå så han har ikke lommebok.

Jeg har flere nøkkelknipper. Bor i blokk så jeg har fire nøkler på hjemme-knippet mitt, en til inngangsdøren nede, en til postkassen og to til vår dør. Har også et ekstraknippe til loft/kjeller, boder og sykkel. Også har jeg bilnøkkel for seg selv. Har også nøkler til mamma og pappas leilighet på et eget knippe.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07

Sist redigert av Molly : 17-07-16 kl 21:13.
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 22:26   #50
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Trettenåringen har månedskortet og minibankkortet i en sånn kortmappe som Ruter deler ut gratis til månedskort. Han har sjelden kontanter på seg; hvis han har det, ligger sedler sammen med kortene og mynter i bukselommen.

Jeg har ikke lommebok med plass til mynter, men en kortmappe med plass til sikkert 20 kort, og der dytter jeg også inn sedler ved behov. Eventuelle mynter ligger i "innerlommen" i vesken min, sammen med nøkleknippet (som består av gårdsnøkkel, leilighetsnøkkel, postkassenøkkel og sykkelnøkkel, sånn for å svare på det spørsmålet også).

På ferie, som nå, har Poden med seg lommebok til feriepengene sine. Jeg har sedlene stappet inn i kort-lommeboken min, mens myntene ligger i innerlommen, som vanlig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 22:28   #51
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Typiske lommebøker har jo ellers absolutt ikke plass til mange nok kort. Så kortmappen måtte jeg nesten hatt uansett.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 22:32   #52
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Jeg bruker ikke lommebok, men jeg har. På ferie pleier jeg å ha med en bitteliten sak til mynter og sedler. Den glemte jeg i år, så da fungerte mannen som lommebok.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 22:46   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Frittgående handlevogner!

Jeg er gammeldags og har både lommebok og syvende sans. :knirk:

Kommer ikke til å slutte med noen av tingene heller.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 22:48   #54
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Ja, jeg har lommebok. Den er ganske stor, og har også mobillomme. Ikke plass til mynter, men det har jeg så sjelden uansett. I tillegg har jeg en kortholder jeg bruker når lommeboken er for stor. Eldste har lommebok, men bruker den nesten bare på ferier.

Jeg har ingen nøkkelknipper, jeg har ikke en gang én nøkkel.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 22:58   #55
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Har droppa lommeboka. Dei få kortene eg har, får plass i mobildekselet.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 23:05   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Bare kort i omslaget til mobilen. Nøkler har jeg derimot nok av. Bilnøkkel, husnøkkel, sikkerhetsnøkkel til jobb (hvis jeg er først eller sist), åpnebrikke til jobb, sykkellåsnøkkel og nøkkel til batteriet til elsykkelen. Og en handlevognpolett.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 23:41   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Sykkelen låses med kodelås, samme med garderobeskapslås. Jeg kjenner meg selv sånn nogenlunde, nemlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 00:15   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Jeg har et gedigent nøkkelknippe. Jeg har 5 jobbnøkler (ytterdør + til skap og skuffer/arkiv), husnøkkel, sykkellåsnøkkel og garasjenøkkel. Nøkkelknippet skal slankes, jeg skal kun ha nøkkel til ytterdøren på jobb på knippet og oppbevare de andre fire på kontoret.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 00:19   #59
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

Bruker kun lommebok når vi er på ferie. Ellers har jeg bankkort og førerkortet i mobilen.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-16, 09:38   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du lommebok? Bruker ungdommen din/ barnet ditt lommebok?

På nøkkelknippet har jeg husnøkkel til mitt hus, og til foreldrene mine sitt hus. Også har jeg bilnøkler for seg selv. På jobb har vi kort så det er jeg ikke på nøkkelknippet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no