Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 14:52   #61
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.463
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Klart jeg har ekstern mus. Det er jo mye lettere.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 15:19   #62
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Jeg slet veldig de første dagene uten mus, men nå bruker jeg den aldri nei. Eksternt tastatur? Hehe.. nix!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 19:03   #63
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.167
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Minesveiper med touchpad er ikke noe særlig.

Nei, da skal man ha veldig lyst til å spille minesveiper (og være veldig lat, så man ikke gidder å lete frem en ekstern mus). :btdt:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 19:11   #64
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Men stort sett bruker jeg mye hurtigtaster om det er laptop eller stajonær

Jeg er også vant til mye hurtigtaster. Jobbet innen IT tidligere og brukte mye mer tastatur enn mus. FP derimot syns jeg er lite "hurtigtast-vennlig".

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 19:12   #65
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Nei, stort sett ikke.

__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 19:17   #66
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Bruker ikke ekstern mus, men har vurdert det opptil flere ganger da touchpaden på denne maskina har vært helt på trynet siden den dagen jeg kjøpte den. Har i steden funnet løsninger slik at den blir grei å bruke da jeg synes det blir tungvindt med noe annet når jeg stort sett sitter med maskina på fanget.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:42   #67
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Jeg bruker touchpaden både på laptop hjemme og laptop på jobb. De som sliter med nakke/skuldre på jobben bruker ekstern mus til laptopen sin. Jeg bruker paden, og 2 armer/hender, og sliter ikke.

Slenger meg derfor på Joika som synes at pad er mer vennlig for armene.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:50   #68
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.576
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Jeg har slått av touchpaden og greier ikke å slå den på igjen. Jeg er visst et geni.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 20:56   #69
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.789
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Jeg syns det er vrient å spille spill med touch pad, så jeg bruker ekstern mus.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:13   #70
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Når jeg sitter og surfer med pcen på fanget bruker jeg touchpaden, men ellers når jeg jobber eller driver med bildebehandling og sånt så foretrekker jeg ekstern mus. Nå har jeg en mus jeg er veldig fornøyd med da, tommelknappen for eksempel fins ikke på touchpaden min, eller scrollerhjulet.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:16   #71
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Jeg bruker bare touchpad. Jeg ser virkelig ikke behovet for en laptop hvis man bruker ekstern mus i tillegg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:37   #72
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Så lenge jeg bare surfer og skriver i Word (og ligger på sofaen), bruker jeg enten touchpad-en eller dippedutten (Lenovo).
Om jeg skal styre i Excel og Powerpoint, går det langt raskere med ekstern mus.

På jobb har jeg docking, så der har jeg ekstern mus, tastatur og skjerm. Mye bedre, jeg liker ikke flate tastatur.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:39   #73
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

På jobb bruker jeg ekstern mus, men ikke hjemme.

Samme her. Toutchpad'en på PC-en på jobb er så treg, derfor bruker jeg ekstern trådløs mus der. Man forventer tross alt effektivitet.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:45   #74
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Jeg dør av forbannelse i løpet av få timer om jeg bruker touchpad, så ja, jeg bruker ekstern mus.




Jeg bruker bare touch. Jo mindre ledninger å forholde meg til, jo bedre trives jeg.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 12:47   #75
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Den eneste gangen jeg kunne vurdert ekstern mus er hvis jeg skal spille minesweeper. (Dvs. jeg spiller det ikke lenger, men i gamle dager med ekstern mus så var jeg helt rå. )

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:04   #76
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.660
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Ingenting eksternt her, sånn normalt sett.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:24   #77
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg bruker bare touchpad. Jeg ser virkelig ikke behovet for en laptop hvis man bruker ekstern mus i tillegg.

Så du mener at da kan jeg like gjerne pakke ned hele den stasjonære i sekken når jeg skal på skolen og sånt?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:33   #78
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Touchpad.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:03   #79
Fisken
Aktiv
 
Fisken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 111
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Sitter med laptopen i fanget, så nei - kan ikke bruke ekstern mus da. Og så har macen min så smart touchpad at jeg savner ikke mus i det hele tatt.

__________________
Storesøster 03, mellombror 05, lillesøster 09
Fisken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:20   #80
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.167
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har laptop, bruker dere ekstern mus?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Den eneste gangen jeg kunne vurdert ekstern mus er hvis jeg skal spille minesweeper. (Dvs. jeg spiller det ikke lenger, men i gamle dager med ekstern mus så var jeg helt rå. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no