Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-19, 20:56   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Jeg har gått litt tom for ideer, kan noen hjelpe?

Utgangspunkt: Par i slutten av 40-årene som liker å oppleve ting sammen. Er glade i musikk og annen kultur, fin natur, sjø, byliv, god mat og drikke som ikke nødvendigvis må inntas på fine restauranter. Beveger seg gjerne utendørs, men er ikke super-sporty.

Krav:
-Jeg må kunne være med!
-Opplevelsen må kunne gjøres i løpet av en helg (eller kortere tid) nå på sommerhalvåret.
-Må foregå på Østlandsområdet, eventuelt over Svenskegrensa maks to timer kjøring fra Halden. Det er ikke aktuelt å ta fly.
-Eventuelt overnattingssted må tilby god seng (dårlig rygg)

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 21:53   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Buss til Drøbak, byrusling og lønsj på et av stedene der. De har flere restauranter også. Det er to hoteller mener jeg å huske, det ene med det jeg oppfattet som gode senger. Det andre har jeg ikke vært på. Oscarsborg slår til med konserter, andre forestillinger og omvisninger så sjekk programmet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 22:28   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Son spa kanskje? Rømskog spa og resort? Mat, (inn)sjø og turmuligheter.

Eller andre veien, Strømstad spa?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 23:02   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

En helg på The Thief

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-19, 23:13   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Langkveld på Vianvang (stedet til Arne Brimi ved Jotunheimen) med overnatting på Brimi Sæter. Hvis du tåler litt mer enn to timers kjøring... En fantastisk opplevelse utenom det vanlige, hvis man er glad i god mat og natur.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 11:11   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Buss til Drøbak, byrusling og lønsj på et av stedene der. De har flere restauranter også. Det er to hoteller mener jeg å huske, det ene med det jeg oppfattet som gode senger. Det andre har jeg ikke vært på. Oscarsborg slår til med konserter, andre forestillinger og omvisninger så sjekk programmet.

Takk for tips! Drøbak er koselig, men såpass nærme her vi bor at vi ganske ofte er der på dagsturer. Men overnatting på Oscarsborg kan forsåvidt være en mulighet. :hm:

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Son spa kanskje? Rømskog spa og resort? Mat, (inn)sjø og turmuligheter.

Eller andre veien, Strømstad spa?

Takk for tips, men jeg hater spa...

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

En helg på The Thief

Det er en mulighet! Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Langkveld på Vianvang (stedet til Arne Brimi ved Jotunheimen) med overnatting på Brimi Sæter. Hvis du tåler litt mer enn to timers kjøring... En fantastisk opplevelse utenom det vanlige, hvis man er glad i god mat og natur.

Jeg liker ideen din veldig godt, men ser på Google at det er over fem timers kjøring fra her vi bor. Det blir for langt, dessverre. Men den type opplevelse tror jeg hadde vært midt i blinken.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 11:40   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Hva med en tretopphytte i Horten? Jeg skulle mer enn gjerne gitt det i gave til samboer, selv om det ikke er så lange turen, men det er rimelig dyrt pr. døgn, så må bli til en spesiell anledning i tilfelle. Men de ligger utrolig flott til de hyttene om en liker å være i naturen. Sitte på terrassen med litt god mat en fikser/tar med selv og se dyrelivet og vannet rundt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 11:40   #8
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Er det et show eller en konsert du/dere kunne tenke dere da? Ta en langhelg i storbyen med show og god mat?
Eller hva med overnatting i en tre-topphytte?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 18:57   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hva med en tretopphytte i Horten? Jeg skulle mer enn gjerne gitt det i gave til samboer, selv om det ikke er så lange turen, men det er rimelig dyrt pr. døgn, så må bli til en spesiell anledning i tilfelle. Men de ligger utrolig flott til de hyttene om en liker å være i naturen. Sitte på terrassen med litt god mat en fikser/tar med selv og se dyrelivet og vannet rundt.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Er det et show eller en konsert du/dere kunne tenke dere da? Ta en langhelg i storbyen med show og god mat?
Eller hva med overnatting i en tre-topphytte?

Tretopphytte har jeg tenkt på. Jeg er imidlertid usikker på hvor. Prisene er reltivt stive, ja, så må være rimelig sikker på at det er kult før jeg eventuelt bestiller.

Det er alltids noe kultur vi gjerne vil ha med oss, så by og konsert er alltids en idé.

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 13:22   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Jeg har kjøpt Kulinarisk byvandring for 2 til mannen, heldigvis inviterte han med meg.

https://by-k.no/reisetyper/leserture...eksotiske_oslo

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 13:35   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har kjøpt Kulinarisk byvandring for 2 til mannen, heldigvis inviterte han med meg.

https://by-k.no/reisetyper/leserture...eksotiske_oslo

Dette var svigerforeldrene mine på nylig, og de var veldig fornøyde. De sa de hadde fått ganske mye mat, og guiden var visst veldig flink.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 13:41   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har kjøpt Kulinarisk byvandring for 2 til mannen, heldigvis inviterte han med meg.

https://by-k.no/reisetyper/leserture...eksotiske_oslo

Dette var jo en helt genial presang til mannen min. Takk for tips!

(Jeg tror at han også vil velge meg som ledsager.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 17:21   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Takk for godt tips, Candy! Dette skal jeg ha i minnet til en annen gang. Det er helt sikkert noe for oss! Nå har jeg nemlig fått det for meg at jeg vil på fjellet.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 17:23   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Ja, jeg hat fått det for meg at jeg vil på fjellet, altså.. Da må jeg nok utvide kravet til reisetid noe.Hvor kommer jeg hvis jeg tenker maks fire timer fra Oslo? Og hvor bør vi dra i begynnellsen av juli? Er det for eksempel steder vi bør holde oss unna på grunn av mygg og slikt?

Tips til steder og eventuelle overnattingsplasser tas i mot med takk! Det trenger ikke være luksus, men vil ha god seng og eget bad.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 18:24   #15
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

To forslag:

Fjell, Tuddal høyfjellshøytell. Kombiner med Gaustatoppen, ta gjerne banen inni fjellet istedetfor å gå (alt. istedet for å gå én vei), og/ eller ta Krossobanen opp til starten av Hardangervidda, se Solstien lagd av sherpaer og spis vafler.

Ut fra kravsspek.en din ville jeg likevel foreslå en helg på Tjøme eller i Tønsberg, og se Soloppgangskonserten på Verdens Ende natt til 7. juli

https://notteroy.kulturhus.no/faq-sol-oppgangskonsert/

Ta med pledd og en flaske vin (eller ikke).

For upscale, sov på Engø Gård
https://www.engo.no/opphold

For gangavstand, sov på Verdens Ende ridesenter rett ved siden av, de har leiligheter
https://stallverdensende.no/

Kan jo ta en ridetur dagen etter (trenger ikke kunne ri fra før)

For citylife og bryggesleng, bo i Tønsberg, et av hotellene på brygga, og få bussbillett til konserten.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 19:00   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Takk for veldig fine tips, Charlie! Har du vært på Tuddal høyfjellshotell?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-19, 21:02   #17
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Hva med en tur til Røros? Toget tur-retur og se på Elden? https://elden-roros.no/
Det er ledig både på hotell og leiligheter. Røros er deilig om sommeren og det ER jo på fjellet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 00:35   #18
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for veldig fine tips, Charlie! Har du vært på Tuddal høyfjellshotell?

Har bare kjørt forbi, men vet mange som har vært der. Når vi er oppover, er vi med kids hvor Tuddal HH er bortkastet så vi går for Gaustablikk og Rjukan. Rjukanområdet er topp, har mye å by på av ulike kategorier. Kultur, natur og koselig liten by,

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-19, 19:27   #19
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har bare kjørt forbi, men vet mange som har vært der. Når vi er oppover, er vi med kids hvor Tuddal HH er bortkastet så vi går for Gaustablikk og Rjukan. Rjukanområdet er topp, har mye å by på av ulike kategorier. Kultur, natur og koselig liten by,

Høres lovende ut.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-19, 19:28   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til opplevelsesgave til mannen!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva med en tur til Røros? Toget tur-retur og se på Elden? https://elden-roros.no/
Det er ledig både på hotell og leiligheter. Røros er deilig om sommeren og det ER jo på fjellet.

Jeg vil veldig gjerne til Røros en gang, men denne gangen blir nok reisa i lengste laget, dessverre.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no